  • 1. Data: 2017-09-17 17:10:29
    Temat: Jak rozwiercic kulkę wianka rowerowego
    Od: Bartek Chalimoniuk <b...@g...com>

    Witam mam straszny problem.Robię silnik motocyklowy i włożyłem popychacz i kulkę
    ,kulka była delikatnie za duża i została centralnie na środku,od 2 strony nie ma
    możliwości wybicia.Prubowalem rozwiercic ale słabo.Myślałem kupić specjalne wiertła
    do stali?Błagam pomóżcie bo nie daje rady

  • 2. Data: 2017-09-17 17:59:28
    Temat: Re: Jak rozwiercic kulkę wianka rowerowego
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 17.09.2017 o 17:10, Bartek Chalimoniuk pisze:
    > Witam mam straszny problem.Robię silnik motocyklowy

    Robisz czy naprawiasz?

    > i włożyłem popychacz i kulkę > kulka była delikatnie za duża i została centralnie
    na środku,
    > od 2 strony nie ma możliwości wybicia.

    W co i w jakim celu?

    > Prubowalem

    Co robiłeś?

    > rozwiercic ale słabo. Myślałem kupić specjalne wiertła do stali?

    Pytasz się czy myślałeś? To do tej pory wierciłeś wiertłem do drewna?

    Kulki łożysk są hartowane, bardzo trudno będzie ci ją rozwiercić, chyba,
    że wiertłem do stali hartowanej ale domyślam się, że przy tak małej
    średnicy będzie to niewykonalne.

    Ewentualnie można spróbować próbować zgrzać elektrycznie do kulki
    kawałek drutu i nim ją wyciągnąć.

    > Błagam pomóżcie bo nie daje rady

    Z takim opisem "problemu" my też nie wiemy czy damy radę.

    --
    Czarek

  • 3. Data: 2017-09-17 18:20:14
    Od: Jacek <k...@a...com>

> [...]
    możliwości wybicia.Prubowalem rozwiercic ale słabo.Myślałem kupić specjalne wiertła
    do stali?Błagam pomóżcie bo nie daje rady

    Jak głęboko jest kulka?
    Mocno ją docisnąłeś/dobiłeś?
    Jacek

  • 4. Data: 2017-09-17 18:21:48
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2017-09-17 o 17:59, Czarek pisze:
    > Z takim opisem "problemu" my też nie wiemy czy damy radę.
    Bo zadać pytanie jest trudniej niż na nie odpowiedzieć. :-)

    Robert

  • 5. Data: 2017-09-17 19:32:06
    Od: Bartek Chalimoniuk <b...@g...com>

    Siedzi z 4 cm od poczatku

  • 6. Data: 2017-09-17 19:55:09
    Od: 4...@g...com

    Raczej bez szans jestes na rozwiercenie kulki od lozyska. Otwor w ktorym siedzi jest
    od czegos czy od niczego? Bo jak od niczego to niech sobie w nim siedzi.

  • 7. Data: 2017-09-17 22:16:46
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Robert Wańkowski napisał:

    > Bo zadać pytanie jest trudniej niż na nie odpowiedzieć. :-)

    To może ja zadam pytanie: ilu użytkowników Usenetu potrzeba,
    żeby wydobyć z dziury stalową kulkę?

    --
    Jarek

  • 8. Data: 2017-09-17 23:18:32
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > To może ja zadam pytanie: ilu użytkowników Usenetu potrzeba,
    > żeby wydobyć z dziury stalową kulkę?

    Jednego - pod warunkiem, że będzie wiedział. Pozostali pajacują.

  • 9. Data: 2017-09-18 00:29:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 17 Sep 2017 08:10:29 -0700 (PDT), Bartek Chalimoniuk
    napisał(a):
> [...]
    > wybicia.Prubowalem rozwiercic ale słabo.Myślałem kupić specjalne
    > wiertła do stali?Błagam pomóżcie bo nie daje rady

    kulki lozyskowe sa specjalnie utwardzane.

    Sa male wiertla widiowe do plytek drukowanych.
    Do tego jakas stabina wiertareczka kolumnowa.

    No chyba, ze znajomy z wycinarka laserowa :-)

    J.

  • 10. Data: 2017-09-18 00:37:54
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Robert Tomasik napisał:

    > Jednego - pod warunkiem, że będzie wiedział. Pozostali pajacują.

    Jeden, co wiedział jak ją zgubić, już jest. Teraz wszyscy się
    starają, by taką kulkę jakoś zepsuć.

    --
    Jarek