    From: Czarek <c...@n...fm>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Jak rozwiercic kulkę wianka rowerowego
    Date: Sun, 17 Sep 2017 17:59:28 +0200

    W dniu 17.09.2017 o 17:10, Bartek Chalimoniuk pisze:
    > Witam mam straszny problem.Robię silnik motocyklowy

    Robisz czy naprawiasz?

    > i włożyłem popychacz i kulkę > kulka była delikatnie za duża i została centralnie
    na środku,
    > od 2 strony nie ma możliwości wybicia.

    W co i w jakim celu?

    > Prubowalem

    Co robiłeś?

    > rozwiercic ale słabo. Myślałem kupić specjalne wiertła do stali?

    Pytasz się czy myślałeś? To do tej pory wierciłeś wiertłem do drewna?

    Kulki łożysk są hartowane, bardzo trudno będzie ci ją rozwiercić, chyba,
    że wiertłem do stali hartowanej ale domyślam się, że przy tak małej
    średnicy będzie to niewykonalne.

    Ewentualnie można spróbować próbować zgrzać elektrycznie do kulki
    kawałek drutu i nim ją wyciągnąć.

    > Błagam pomóżcie bo nie daje rady

    Z takim opisem "problemu" my też nie wiemy czy damy radę.

    --
    Czarek