  • 11. Data: 2020-03-26 12:55:20
    Temat: Re: Jak tam na drogach?
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 26 Mar 2020 12:01:45 +0100, w <r5i22o$1ujn$2@gioia.aioe.org>, Uncle Pete
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > Aha, dla uściślenia, nie jestem na kwarantannie w ścisłym sensie,
    > chodziło mi o brak kontaktu z innymi w związku z sytuacją epidemiologiczną.

    Daj spokój, byłem w parku -- pełno nielegalnych spacerowiczów zgromadzeń po
    szt. 1, 2 czy 3.

  • 12. Data: 2020-03-26 12:55:38
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 26 Mar 2020 12:31:37 +0100, Uncle Pete

    > Skontrolowali Ciebie?

    Nie. Ale z tego co zauważyłem wszyscy niebiescy byli uzbrojeni w lornetki.
    Może szukali takich z widocznymi objawami. :P Za to w Castoramie dosyć dużo
    ludzi, słaba organizacja odbioru towaru zamówionego w przez net (myślałem
    że jak zamówię to podjadę, zapakuję i pojadę, a to trzeba było wejść do
    kasy, świstek odebrać, potem podjechać z tyłu i tam dopiero dali towar, ale
    też w środku do odbioru zamiast wyprowadzić, więc ogólnie kiszka a nie
    ochrona). Zaś przede mną kroczyła babcia na oko lat 75+ z torbą na
    kółeczkach -- miała problem nawet z używaniem dozownika do dezynfekcji --
    ale nikt do niej nic nie miał.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 13. Data: 2020-03-26 12:55:49
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 26 Mar 2020 11:47:49 +0100, w <r5i18k$1kbi$1@gioia.aioe.org>, Uncle Pete
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > W moim przypadku
    > chodziłoby o skorzystanie z drogi krajowej i drogi wojewódzkiej w
    > okolicach Warszawy.

    Na krajówce mogą robić jakieś pokazówki.

  • 14. Data: 2020-03-26 13:18:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.03.2020 o 11:47, Uncle Pete pisze:
    > W związku z koniecznością, cytuję rozporządzenie ministra zdrowia,
    > "zaspokajania niezbędnych potrzeb związanych z bieżącymi sprawami życia
    > codziennego", zamierzam przemieścić się na kilka dni poza miejsce
    > stałego zamieszkania. Czy ktoś już ma doświadczenie, czy władza na
    > drogach kontroluje przestrzeganie tego rozporządzenia? W moim przypadku
    > chodziłoby o skorzystanie z drogi krajowej i drogi wojewódzkiej w
    > okolicach Warszawy.

    Ze strony rządowej wynika że "ważnym celem życiowym" może być cokolwiek
    - chęć odbycia spaceru, uprawiania sportu - co ciekawe to ostatnie to
    jednorazowo - będą zapisywac w kajetach?...

    --
    Shrek

  • 15. Data: 2020-03-26 13:39:35
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    > Ja to nazywam przymusowym aresztem domowym dla wszystkich.
    III rzesza > ustawa o pelnomocnictwach lub jakos tak podobnie.
    na to jest to obliczone.
    z tym ze ten kraj jest za slaby na taki nr ze tak powiem indywidualnie, wiec
    kaczafi bedzie sie musial schronic u kogos silniejszego, kto mu jednoczesnie
    da czesc wladzy zachowac.
    czyli jak za komuny. oczywiscie putler jest jedynym kandydatem.
    najpierw wybory i dvpa na prezia.
    potem puszcza kondona na zywiol, albo tylko zaczna podawac prawdziwe dane.
    potem jak w rzeszy swego czasu.
    i tyle.
    btw jestem zdania ze ten kryzys rozwali wszystko. unia padnie, rozleca sie
    glowne waluty, byc moze silniejsza polnoc napisze sobie nowe euro stare
    zostawiajac poludniowcom. byc moze wojenki lokalne o podstawowe zasoby,
    takie jak na ukrainie...
    dobrze juz bylo.
    za3,14erdalamy prosto na sciane....

  • 16. Data: 2020-03-26 13:47:28
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 26 Mar 2020 14:39:35 +0200, abn140 napisał(a):

> [...]
    > glowne waluty, byc moze silniejsza polnoc napisze sobie nowe euro stare
    > zostawiajac poludniowcom. byc moze wojenki lokalne o podstawowe zasoby,

    Puść se kondona na żywioł :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 17. Data: 2020-03-26 14:04:15
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Ze strony rządowej wynika że "ważnym celem życiowym" może być cokolwiek
    > - chęć odbycia spaceru, uprawiania sportu - co ciekawe to ostatnie to
    > jednorazowo - będą zapisywac w kajetach?...

    Ale ta strona to w ogóle jakieś nieporozumienie - tłumaczenia nie
    wiadomo kogo o tym, co ministerstwo zdrowia miało na myśli w
    rozporządzeniu...

  • 18. Data: 2020-03-26 14:10:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.03.2020 o 14:04, Uncle Pete pisze:

    > Ale ta strona to w ogóle jakieś nieporozumienie - tłumaczenia nie
    > wiadomo kogo o tym, co ministerstwo zdrowia miało na myśli w
    > rozporządzeniu...

    Ojtam. Dostosowana do poziomu prawo w polsce - prawo sobie, organy sobie
    - bez żadnego trybu;)

    --
    Shrek

  • 19. Data: 2020-03-26 15:10:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michal Jankowski" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >Pies z kulawą nogą niczego nie kontroluje.

    Na razie :-)

    J.

  • 20. Data: 2020-03-26 15:13:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Uncle Pete" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >"zaspokajania niezbędnych potrzeb związanych z bieżącymi sprawami
    >życia codziennego", zamierzam przemieścić się na kilka dni poza

    ale w jakim celu, i czy cel jest niezbedny :-)

    >Od razu zaznaczam, że warunki kwarantanny będę miał tam zdecydowanie
    >lepsze, zero kontaktu z ludźmi - żeby nie było, że roznoszę.

    No to argumentuj, ze wynosisz sie z tej zawirusowanej stolicy w
    miejsce odosobnione, i ze to jest niezbedne dla zdrowego zycia.

    Tylko jak wrocisz ? :-)

    J.