  • 21. Data: 2020-03-26 16:21:35
    Temat: Re: Jak tam na drogach?
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 26-03-2020 o 13:39, abn140 pisze:
    > III rzesza > ustawa o pelnomocnictwach lub jakos tak podobnie.
    > na to jest to obliczone.

    Jadą dalej z koksem:
    Mają tupet s..syny:

    "Korzystając ze specustawy, rząd chce wprowadzić możliwość aresztu
    domowego bez zgody sądu."
    https://wroclaw.wyborcza.pl/wroclaw/7,35771,25822519
    ,zbigniew-ziobro-wykorzystuje-koronawirusa-areszt-do
    mowy-wymierzany.html#s=BoxOpLink

  • 22. Data: 2020-03-26 16:38:03
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > ale w jakim celu, i czy cel jest niezbedny :-)

    W celu zaspokojenia niezbędnych potrzeb ;) Trzeba sobie przypomnieć jak
    się rozmawiało z wopistami i celnikami, prawidłowy zestaw słów miał
    kluczowe znaczenie.

  • 23. Data: 2020-03-26 16:52:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]

    >ćwiczenia swoich wojsk.
    >Wprowadził swój socjalizm, ale było mu za mało - więc korzysta z
    >okazji, żeby pobawić się we wszystko, co pamięta z tamtych lat....

    >Bo albo
    >1. sytuacja jest tak fatalna, że nie można nawet z domu wychodzić -
    >ale wtedy o wyborach nie ma mowy
    >albo
    >2. nie ma powodów dla którego nie można by przeprowadzić wyborów i
    >nie zrobią one żadnego zagrożenia - ale wtedy po co te nadzwyczajne
    >środki i ograniczenia?
    >Tych dwóch przekazów nie da się pogodzić.

    Do wyborow jeszcze daleko.
    Moze bedzie zle i sie odwola, wprowadzajac uzasadniony stan kleski
    zywiolowej,
    a moze bedzie dobrze i sie przeprowadzi.

    Tylko jeszcze komisje trzeba powolac, przeszkolic - a jak, jesli zakaz
    zgromadzen.
    I kampanie zrobic, i podpisy zebrac ...

    Ale na razie czas jest.

    J.

  • 24. Data: 2020-03-26 16:59:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

> [...]
    > nie zrobią one żadnego zagrożenia - ale wtedy po co te nadzwyczajne
    > środki i ograniczenia?
    >
    > Tych dwóch przekazów nie da się pogodzić.

    Nie doceniasz mechanizmu relatywizowania...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Za górami za lasami żył Bin Laden z Talibami, aż pewnego dnia we wtorek gdy

  • 25. Data: 2020-03-26 16:59:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Uncle Pete 4...@g...com ...

    > W związku z koniecznością, cytuję rozporządzenie ministra zdrowia,
    > "zaspokajania niezbędnych potrzeb związanych z bieżącymi sprawami
    > życia codziennego", zamierzam przemieścić się na kilka dni poza
    > miejsce stałego zamieszkania. Czy ktoś już ma doświadczenie, czy
    > władza na drogach kontroluje przestrzeganie tego rozporządzenia? W
    > moim przypadku chodziłoby o skorzystanie z drogi krajowej i drogi
    > wojewódzkiej w okolicach Warszawy.
    >
    > Od razu zaznaczam, że warunki kwarantanny będę miał tam zdecydowanie
    > lepsze, zero kontaktu z ludźmi - żeby nie było, że roznoszę.

    Co do warunków na drogach to od jakichs dwóch tygodni ruch w miescie
    niewielki ale na drogach całkiem spory.
    Dzis w miescie jeszcze pusciej niz zwykle - jezdziło sie jak w sobote o
    7 rano.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Człowiek... to jedyne zwierzę, które się rumieni.

  • 26. Data: 2020-03-26 17:09:31
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Co do warunków na drogach to od jakichs dwóch tygodni ruch w miescie
    > niewielki ale na drogach całkiem spory.
    > Dzis w miescie jeszcze pusciej niz zwykle - jezdziło sie jak w sobote o
    > 7 rano.

    Tydzień temu jechałem DK 7 z Grójca do Warszawy i nawet odniosłem
    wrażenie, że samochodów było tyle samo co zwykle. Ale na POW już było
    pusto nie licząc pojedynczych samochodów snujących 90 km/h środkowym
    pasem. I po mieście faktycznie zdecydowanie fajniej się jeździ. Tyle, że
    co innego mi chodziło z tymi warunkami na drodze ;)

  • 27. Data: 2020-03-26 18:24:15
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > środkowym pasem. I po mieście faktycznie zdecydowanie fajniej się
    > jeździ. Tyle, że co innego mi chodziło z tymi warunkami na drodze ;)

    Ok, ale przeciez jadac samemu w aucie nikt nie bedzie miał do ciebie
    pretensji ze postepujesz niebezpiecznie.
    W razie czego mow, ze jedziesz zaopiekowac sie jakas starsza osoba z
    rodziny - tego ci nikt nie zabroni przeciez. A i sprawdzac raczej nie
    beda mieli ochoty.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Adam 'Sherwood' Zaparciński: "Polecam gorąco kaski na rower."

  • 28. Data: 2020-03-26 20:30:17
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-03-26 12:42, Cavallino wrote:

    > Wręcz przeciwnie - właśnie o to im chodzi, żeby siać postrach i żeby
    > ludzie zostali w domach.
    > Wtedy na wybory pójdzie tylko ich wierna sekta i wybiorą sobie Du..ę w
    > pierwszej turze.
    > Dobrze wiedzą, że to dla nich jedyna szansa, żeby utrzymać się przy
    > korycie.

    Jedyna szansa .. hehe.

  • 29. Data: 2020-03-26 20:31:43
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-03-26 16:21, Cavallino wrote:

> [...]
    > domowego bez zgody sądu."
    > https://wroclaw.wyborcza.pl/wroclaw/7,35771,25822519
    ,zbigniew-ziobro-wykorzystuje-koronawirusa-areszt-do

    To jest złe, ale na poziomie tego społeczeństwa.

  • 30. Data: 2020-03-26 20:36:08
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-03-26 15:13, J.F. wrote:
    > Użytkownik "Uncle Pete"  napisał w wiadomości grup
    >
    > ale w jakim celu, i czy cel jest niezbedny :-)

    > No to argumentuj, ze wynosisz sie z tej zawirusowanej stolicy w miejsce
    > odosobnione, i ze to jest niezbedne dla zdrowego zycia.
    >
    > Tylko jak wrocisz ? :-)

    Na koniu!