  • 31. Data: 2020-03-26 20:38:32
    Temat: Re: Jak tam na drogach?
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-03-26 18:24, Budzik wrote:
    > Użytkownik Uncle Pete 4...@g...com ...

    > Ok, ale przeciez jadac samemu w aucie nikt nie bedzie miał do ciebie
    > pretensji ze postepujesz niebezpiecznie.
    > W razie czego mow, ze jedziesz zaopiekowac sie jakas starsza osoba z
    > rodziny - tego ci nikt nie zabroni przeciez. A i sprawdzac raczej nie
    > beda mieli ochoty.

    To ścierwo jest, stać je na wszystko.

  • 32. Data: 2020-03-26 21:59:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik kk k...@o...pl.invalid ...

    > To ścierwo jest, stać je na wszystko.

    "To"?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nowa Kobieta chce być taka sama, jak Dawny Mężczyzna.

  • 33. Data: 2020-03-26 22:13:56
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 26-03-2020 o 16:52, J.F. pisze:

    > Do wyborow jeszcze daleko.

    W sensie, że za miesiąc będzie mniej zakażonych i mniejsze zagrożenie,
    czy wręcz przeciwnie?

  • 34. Data: 2020-03-26 23:41:56
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 26 Mar 2020 16:38:03 +0100, w <r5ii8q$183c$1@gioia.aioe.org>, Uncle Pete
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > W celu zaspokojenia niezbędnych potrzeb ;)

    Więć też się karnę w Karkonosze :)

  • 35. Data: 2020-03-27 10:58:58
    Od: "KolTre" <e...@m...pl>

    > Daj spokój, byłem w parku -- pełno nielegalnych spacerowiczów zgromadzeń
    > po
    szt. 1, 2 czy 3.

    Prawie wszyscy to rodziny, albo zgromadzenia modlitewne.

  • 36. Data: 2020-03-27 11:02:18
    Od: "T." <k...@i...pl>

> [...]
    > ograniczenia?
    >
    > Tych dwóch przekazów nie da się pogodzić.

    Da się, bo
    1. Do wyborów jest półtora miesiąca, więc trudno przewidzieć, co się zdarzy,
    2. Budka udowodnił, że jednak można odbywać zgromadzenia i nikomu to nie
    przeszkadza, byle luźno było... Więc do komisji wchodzimy pojedynczo a
    wszyscy mają maseczki, jak Suski albo MKB. :-)

    T.

  • 37. Data: 2020-03-27 11:06:33
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2020-03-26 o 12:42, Cavallino pisze:

    > Wręcz przeciwnie - właśnie o to im chodzi, żeby siać postrach i żeby
    > ludzie zostali w domach.
    > Wtedy na wybory pójdzie tylko ich wierna sekta i wybiorą sobie Du..ę w
    > pierwszej turze.
    > Dobrze wiedzą, że to dla nich jedyna szansa, żeby utrzymać się przy
    > korycie.

    Nie masz racji - po prostu nie będzie chętnych do komisji.
    Nie śledzę na tyle, żeby dokładnie wiedzieć, kiedy zamyka się zgłoszenia
    do komisji wyborczych i co w sytuacji, jesli nie będzie obsady.
    T.

  • 38. Data: 2020-03-27 11:10:18
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2020-03-26 o 14:10, Shrek pisze:

    > Ojtam. Dostosowana do poziomu prawo w polsce - prawo sobie, organy sobie
    > - bez żadnego trybu;)

    Oczywiście - wiele rozporządzeń jest mało precyzyjnych, nawet na granicy
    prawa. Ale może warto samemu się zdyscyplinować i nie postępować jak na
    początku Włosi czy Brytole, bo skutki są tragiczne. Jak kto chce może
    się odwoływać do TSUE, czy mu wolno wyjść na spacer...
    T.

  • 39. Data: 2020-03-27 11:24:14
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2020-03-26 11:47, Uncle Pete wrote:
    > W związku z koniecznością, cytuję rozporządzenie ministra zdrowia,
    > "zaspokajania niezbędnych potrzeb związanych z bieżącymi sprawami życia
    > codziennego", zamierzam przemieścić się na kilka dni poza miejsce
    > stałego zamieszkania. Czy ktoś już ma doświadczenie, czy władza na
    > drogach kontroluje przestrzeganie tego rozporządzenia? W moim przypadku
    > chodziłoby o skorzystanie z drogi krajowej i drogi wojewódzkiej w
    > okolicach Warszawy.

    Opowiem, jak było. Wczoraj wieczorem pokonałem tę trasę na wszelki
    wypadek unikając krajówek, sporo samochodów, zero policji. Tylko na
    jedynym krótkim odcinku, który zamierzałem przejechać krajówką (DK50,
    obwodnica Grójca) widziałem blokadę z niezliczoną liczbą niebieskich
    dyskotek, ale postanowiłem nie sprawdzać o co im chodzi i pojechałem
    przez miasto.

  • 40. Data: 2020-03-27 11:24:27
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

> [...]
    > W razie czego mow, ze jedziesz zaopiekowac sie jakas starsza osoba z
    > rodziny - tego ci nikt nie zabroni przeciez. A i sprawdzac raczej nie

    Zakładasz rozsądne podejście policji, może i masz rację...