  • 41. Data: 2020-03-27 11:28:49
    Temat: Re: Jak tam na drogach?
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 27-03-2020 o 11:02, T. pisze:

    > Da się, bo
    > 1. Do wyborów jest półtora miesiąca, więc trudno przewidzieć, co się
    > zdarzy,

    Taa jasna, PIS ma trudności ze wszystkim, nawet z przewidywaniem i
    planowaniem tydzień naprzód.
    A najbardziej z logicznym myśleniem.

    Ja Ci mogę powiedzieć się się zdarzy przez następny miesiąc - ilość
    zakażeń wzrośnie, więc potencjalnego ryzyko zarażenia będzie większe niż
    2 tygodnie temu, gdy rząd PIS umieszczał nas wszystkich w aresztach
    domowych.

    Przyjmujesz zakład, że tak właśnie będzie?

  • 42. Data: 2020-03-27 11:32:00
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 27-03-2020 o 11:06, T. pisze:

    > Nie masz racji - po prostu nie będzie chętnych do komisji.

    Przecież już powiedzieli co wtedy zrobią - obsadzą komisję wojskami
    terytorialnymi....
    Mafia ma już opracowany plan na tego typu niedogodności.

    A w tym samym czasie we Francji chcą podać do sądu premiera (czy
    prezydenta, bez różnicy), bo ilość zakażonych w ostatnich wyborach
    członków komisji wyborczych jest coraz większa....

  • 43. Data: 2020-03-27 12:30:08
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2020-03-27 o 11:28, Cavallino pisze:

> [...]
    > domowych.
    >
    > Przyjmujesz zakład, że tak właśnie będzie?

    Nie, bo też tak uważam. Śledząc nieco media największy wysyp będzie
    15-20.04.
    T.

  • 44. Data: 2020-03-27 12:36:20
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 27-03-2020 o 12:30, T. pisze:

    > Nie, bo też tak uważam. Śledząc nieco media największy wysyp będzie
    > 15-20.04.

    Czyli jednak można przewidzieć, że krótko przed wyborami będzie gorzej
    niż jest teraz.
    A że wybory TRZEBA odwołać z jakimś tam wyprzedzeniem, to nic nie stoi
    na przeszkodzie, żeby zrobić to już teraz, prawda?

    Gdzie tu widzisz jakieś pole do "trudno przewidzieć"?

  • 45. Data: 2020-03-27 13:18:24
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-03-27 11:24, Uncle Pete wrote:

    > Opowiem, jak było. Wczoraj wieczorem pokonałem tę trasę na wszelki
    > wypadek unikając krajówek, sporo samochodów, zero policji. Tylko na
    > jedynym krótkim odcinku, który zamierzałem przejechać krajówką (DK50,
    > obwodnica Grójca) widziałem blokadę z niezliczoną liczbą niebieskich
    > dyskotek, ale postanowiłem nie sprawdzać o co im chodzi i pojechałem
    > przez miasto.

    Tchórz ;-)

  • 46. Data: 2020-03-27 14:49:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >stoi na przeszkodzie, żeby zrobić to już teraz, prawda?

    >Gdzie tu widzisz jakieś pole do "trudno przewidzieć"?

    A jak jednak bedzie mniej ?

    No i musieliby stan kleski zywiolowej oglosic, ale czemu nie - premier
    tak to przedstawia, ze kleska jest :-)

    J.

  • 47. Data: 2020-03-27 14:59:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Taa jasna, PIS ma trudności ze wszystkim, nawet z przewidywaniem i
    > planowaniem tydzień naprzód.

    Z tym planowaniem to oni wszyscy maja jakis problem.
    Jak słuchałem dzis ich chocholi taniec dotyczacy przeprowadzenia obrad
    zdalnie, jak sobie pomysle ze oni o tym nie pomysleli miesiac wczesniej
    to wychodzi mi na to ze rzadza nami głupcy :(

    --
    Pozdrawia... Budzik
    którzy nie mają już nic do stracenia. " Janis Joplin

  • 48. Data: 2020-03-27 14:59:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik T. k...@i...pl ...

    > 1. Do wyborów jest półtora miesiąca, więc trudno przewidzieć, co się
    > zdarzy,

    W jednym z postów pisałes ze daleko ci do pisu... Mam wrazenie ze dosc
    mocno minałes sie z prawda...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Chyba mam zdolności prekognicyjne - wczoraj rano, wyjmując resztki

  • 49. Data: 2020-03-27 15:18:08
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 27-03-2020 o 14:49, J.F. pisze:

    > A jak jednak bedzie mniej ?
    >
    > No i musieliby stan kleski zywiolowej oglosic, ale czemu nie - premier
    > tak to przedstawia, ze kleska jest :-)

    Na razie wprowadzili stan wyjątkowy, tylko że "zapomnieli" tego ogłosić.
    Legalność tych działań jest więc niższa nawet od działań autorów stanu
    wojennego z 1981.

  • 50. Data: 2020-03-27 15:59:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > A jak jednak bedzie mniej ?

    To bez znaczenia.
    Wybory to nie jest jeden dzien 10.05.
    To cała seria wydarzen wczesniej.
    Przede wszystkim kampania wyborcza, całe przygotowanie.

    jezeli mamy zasoby potrzebne do przygotowania wyborów i to nie jest
    problem to wykorzystajmy te siły w sposób jaki teraz jest najwazniejszy.
    nie marnujmy zasobów, nie zwiekszajmy ryzyka.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nowa Kobieta chce być taka sama, jak Dawny Mężczyzna.