  • 51. Data: 2020-03-27 17:15:56
    Temat: Re: Jak tam na drogach?
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.03.2020 o 11:06, T. pisze:

    > Nie masz racji - po prostu nie będzie chętnych do komisji.
    > Nie śledzę na tyle, żeby dokładnie wiedzieć, kiedy zamyka się zgłoszenia
    > do komisji wyborczych i co w sytuacji, jesli nie będzie obsady.

    Z powodu skomplikowanej sytuacji epidemiologicznej wybory odbędą sie bez
    udziału komisji i wyborców i bez żadnego trybu.

    --
    Shrek

  • 52. Data: 2020-03-27 17:18:05
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.03.2020 o 11:10, T. pisze:

    > Oczywiście - wiele rozporządzeń jest mało precyzyjnych, nawet na granicy
    > prawa. Ale może warto samemu się zdyscyplinować i nie postępować jak na
    > początku Włosi czy Brytole, bo skutki są tragiczne. Jak kto chce może
    > się odwoływać do TSUE, czy mu wolno wyjść na spacer...

    Ale co komu szkodzi wyjść na spacer? Byle by się nie spotykał z innymi.

    --
    Shrek

  • 53. Data: 2020-03-27 17:21:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.03.2020 o 11:24, Uncle Pete pisze:

    > Zakładasz rozsądne podejście policji, może i masz rację...

    Zakładanie rozsądnego podejścia policji to jak oczekiwać od młotka
    finezji we wkręcaniu wkrętów w drewno. Kulson ma tak, że jak nie ma
    rozkazu to będzie się opierdalał, a jak jest rozkaz to robił statystyki.
    Oczywiście wyjątki się zdarzają, ale trzeba pamiętać, że to wyjątek. A
    na co dzień wbij sobie do głowy, że policjant nie jest twoim przyjacielem:P

    --
    Shrek

  • 54. Data: 2020-03-27 17:50:52
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    27 Mar 2020 13:59:46 GMT, w <X...@1...0.0.1>,
    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

    > Jak słuchałem dzis ich chocholi taniec dotyczacy przeprowadzenia obrad
    > zdalnie, jak sobie pomysle ze oni o tym nie pomysleli miesiac wczesniej
    > to wychodzi mi na to ze rzadza nami głupcy :(

    Teraz się zorientowałeś?
    Ich przerasta planowanie w jakiejkolwiek postaci, a co dopiero naprzód.

  • 55. Data: 2020-03-27 18:10:12
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 27 Mar 2020 17:21:26 +0100, Shrek napisał(a):

    > A na co dzień wbij sobie do głowy, że policjant nie jest twoim przyjacielem:P

    Dobrze gadasz.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 56. Data: 2020-03-27 18:43:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik radekp napisał w wiadomości grup
    com...
    >27 Mar 2020 13:59:46 GMT, w
    ><X...@1...0.0.1>,

    >Teraz się zorientowałeś?
    >Ich przerasta planowanie w jakiejkolwiek postaci, a co dopiero
    >naprzód.

    a po co planowac naprzod, skoro mozna uchwalic z data wsteczna ? :-)

    J.
    P.S. "czy mozemy jakos ponownie zainstalowac ten rok ? Bo ta wersja to
    ma jakiegos wirusa"

  • 57. Data: 2020-03-27 19:09:45
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 27-03-2020 o 17:50, r...@k...pl pisze:
    > 27 Mar 2020 13:59:46 GMT, w <X...@1...0.0.1>,

    > Teraz się zorientowałeś?

    Faktycznie - tak z 5 lat za późno, ale może tvpis słuchał.

    > Ich przerasta planowanie

    Ich przerasta zwykły zarząd, a Ty z planowaniem wyjeżdżasz....

  • 58. Data: 2020-03-27 20:01:12
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2020-03-27 o 12:36, Cavallino pisze:

    > Czyli jednak można przewidzieć, że krótko przed wyborami będzie gorzej
    > niż jest teraz.
    > A że wybory TRZEBA odwołać z jakimś tam wyprzedzeniem, to nic nie stoi
    > na przeszkodzie, żeby zrobić to już teraz, prawda?
    >
    > Gdzie tu widzisz jakieś pole do "trudno przewidzieć"?

    Uważam, że na decyzję jest jeszcze ok. 2 tygodnie.
    Podejrzewam, że decyzja jest już podjęta, ale z jakiegoś powodu nie jest
    publikowana. Zresztą jak ją opublikują to opozycja zacznie jazdę o
    łamaniu praw obywatelskich. Budka będzie pierwszy.
    T.

  • 59. Data: 2020-03-27 22:59:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Ich przerasta zwykły zarząd, a Ty z planowaniem wyjeżdżasz....

    Ale rozumiem ze mowisz o całej politycznej kascie bo opozycja rowniez na
    to nie wpadła miesiac temu...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Ludzie nie mają problemów, tylko sobie sami je stwarzają"

  • 60. Data: 2020-03-28 07:33:45
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 27-03-2020 o 20:01, T. pisze:

    > Uważam, że na decyzję jest jeszcze ok. 2 tygodnie.
    > Podejrzewam, że decyzja jest już podjęta,

    Nie jest, inaczej du..a by nie jeździł i nie robił sobie kampanijnego
    pr, tylko jak cała reszta tych patafianów, zaszyłby się gdzieś daleko od
    wirusa.