    From: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Jak to rozumiec?
    Date: Wed, 21 Oct 2015 12:51:29 +0200

    Powitanko,
    Fragment opisu tokarki: ""Max uchwyt narzędzia 20x20 mm". W instrukcji:
    ""Narzędzie tnące (max wybór) 0.79''x0.79'' (20X20mm)" .
    Ja to rozumiem tak: Kupuje tokarke i max noz jaki moge zalozyc, to 20x20.
    Ale okazuje sie, ze: "Zgadza się kupił Pan tokarke do której można
    załozyc max.narzedzie 20 x 20 a standard to 16 x 16 mm jak najbardziej
    nie jest to nie zgodność tylko błedna interpretacja ."
    Czy to faktycznie jest jakis standard? Kto ma racje?

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa