  • 31. Data: 2015-03-26 23:08:35
    Temat: Re: Jak wr?ci? do domu...;-)
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:55145668$0$2194$6...@n...neostrada
    .pl...

    .pl...

    > Jak zwał, tak zwał. Sprzedający nie chce za wszelką cenę występować w
    > kwitach sprzedaży, żeby nie mieć żadnej odpowiedzialności. Szuka
    > kupca-jelenia, który weźmie ryzyko na siebie.

    No właśnie.
    Chciejstwo sprzedającego, to jego prywatny problem i nie ma żadnego powodu,
    żeby kupujący nim się miał przejmować.

  • 32. Data: 2015-03-26 23:33:55
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-03-26 o 20:02, yabba pisze:

    > Ja nie tłumaczę sprzedającego z jego postępowania. Wyjaśniam dlaczego
    > sprzedający broni się przed występowaniem w oficjalnych kwitach i
    > dlaczego w razie wpadki cała wina spada na kupującego. Jest to ewidentne
    > szukanie naiwniaka napalonego na tańszy zakup samochodu.

    To dlaczego te wyjaśnienia są niekompletne i pomijasz kosztowniejszy
    dla kupującego problem w przypadku wad prawnych ?
    To naprawdę wygląda jak obrona, "on niewinny, on tylko podatku
    chce uniknąć".

    Pozdrawiam

  • 33. Data: 2015-03-27 01:49:22
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

> [...]
    > Chciejstwo sprzedającego, to jego prywatny problem i nie ma żadnego
    > powodu, żeby kupujący nim się miał przejmować.

    Podejrzewam, że nadal znajdują się kupcy, którzy nie są świadomi
    potencjalnych problemów przy podpisywaniu umowy z wirtualnym Niemcem.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 34. Data: 2015-03-27 01:52:16
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > To dlaczego te wyjaśnienia są niekompletne i pomijasz kosztowniejszy
    > dla kupującego problem w przypadku wad prawnych ?
    > To naprawdę wygląda jak obrona, "on niewinny, on tylko podatku
    > chce uniknąć".

    Przecież napisałem, że handlarz będzie ściemniał, że on tylko na prośbę
    kolegi przejechał granicę tym samochodem i nie wie od kogo był kupowany.
    Sorry, jeśli wprowadziłem Cię w błąd, ale dla mnie jest oczywiste, że
    handlarz wyprze sie udziału w traksakcji w taki sposób.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 35. Data: 2015-03-27 09:02:36
    Od: p...@g...com

    --Podejrzewam, że nadal znajdują się kupcy, którzy nie są świadomi potencjalnych
    problemów przy podpisywaniu umowy z wirtualnym Niemcem.

    czasami to swiadoma kalkulacja, przeciez wiadomo ze US nie da rady sprawdzic
    wszystkich umow ... pewnie biora tylke te grubsze plus jakis procent na chybil-trafil

    P.

  • 36. Data: 2015-03-27 09:04:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >i dlatego kupujący ma cwaniakowi pomagać w oszustwie skarbowym?

    Jak chce miec tani samochod, to musi :-)

    No nie musi, moze sam sobie pojechac do Niemiec po auto :-)

    J.

  • 37. Data: 2015-03-27 09:51:40
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik <p...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
[...]

    US nie jest dużym zagrożeniem dla kupującego. Zagrożeniem jest możliwość, że
    samochód jest kradziony. Albo ma ukrytą dużą wadę mechaniczną i nie ma jak
    dochodzić zwrotu pieniędzy od handlarza.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 38. Data: 2015-03-27 09:52:43
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup
    >
    > Jak chce miec tani samochod, to musi :-)
    >
    > No nie musi, moze sam sobie pojechac do Niemiec po auto :-)

    Albo wybrać opcję zakupu na prawdziwą umowę z handlarzem lub zakup z
    fakturą.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 39. Data: 2015-03-27 10:02:52
    Od: p...@g...com

    --Zagrożeniem jest możliwość, że samochód jest kradziony.

    nonsens, handlarz nie jest debilem i nie trzyma goracego auta na placu miesiacami

    --Albo ma ukrytą dużą wadę mechaniczną i nie ma jak dochodzić zwrotu pieniędzy od
    handlarza.

    to akurat dotyczy kazdej transakcji jesli kupujacy jest "oszczedny" i zaluje kasy na
    sprawdzenie auta

    P.

  • 40. Data: 2015-03-27 10:22:21
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik <p...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
[...]

    Handlarz może nie wiedzieć, że ma kradziony samochód. Nie wszystkie wady da
    się wykryć w czasie przeglądu przed zakupem.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba