  • 41. Data: 2015-03-27 10:37:43
    Temat: Re: Jak wr?ci? do domu...;-)
    Od: masti <g...@t...hell>

    p...@g...com wrote:

    > --Zagrożeniem jest możliwość, że samochód jest kradziony.
    >
    > nonsens, handlarz nie jest debilem i nie trzyma goracego auta na placu miesiacami

    naprawdę?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 42. Data: 2015-03-27 10:39:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "yabba" napisał w wiadomości
    Użytkownik <p...@g...com> napisał w wiadomości
    >--Zagrożeniem jest możliwość, że samochód jest kradziony.
    >nonsens, handlarz nie jest debilem i nie trzyma goracego auta na
    >placu miesiacami

    No to przeciez chce szybko sprzedac.
    Poza tym nie wiesz co bylo - moze okazyjnie nabyl od Turka, moze
    wlasciciel pomyslal ze skoro sprzedal Litwinowi, to jeszcze troche
    dostanie z ubezpieczeni.
    Czy ten numer, ktory kiedys opisywano - Turek kupil od handlarza
    Niemca, nie zaplacil, po miesiacu auto formalnie wrocilo do handlarza,
    policja je szuka, a Polak na koncu z czym zostaje - z jakas lipna
    umowa ?

    >to akurat dotyczy kazdej transakcji jesli kupujacy jest "oszczedny" i
    >zaluje kasy na sprawdzenie auta

    Szczegolnie ze u nas ochrona z tytulu rekojmii jest taka sobie -
    handlarz tez nie wie i ryzyko przechodzi na nabywce..

    J.

  • 43. Data: 2015-03-27 10:41:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "yabba" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >Albo wybrać opcję zakupu na prawdziwą umowę z handlarzem lub zakup z
    >fakturą.

    Tylko wtedy samochod nie bedzie tani :-)

    No dobra - ci nielegalni handlarze obnizaja ceny, wiec mozna sobie
    kupic auto z rodowodem w miare tanio.

    J.

  • 44. Data: 2015-03-27 13:44:39
    Od: p...@g...com

    --Handlarz może nie wiedzieć, że ma kradziony samochód. Nie wszystkie wady da się
    wykryć w czasie przeglądu przed zakupem.

    rzadko ale zdarza sie ... jesli to jakis sztrucel to pol biedy ale fura za 100k pln
    moze juz wyrzucic takiego handlarza z interesu, kwestia zasobnosci portfela

    P.

  • 45. Data: 2015-03-28 15:55:56
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2015-03-27 o 10:22, yabba pisze:

    > nonsens, handlarz nie jest debilem i nie trzyma goracego auta na placu
    > miesiacami

    Póki z pojazdem nic się nie dzieje formalnie urzędach (akcyza,
    rejestracja, ubezpieczenie), to nikt nie wie, że ono się znajduje na
    autohandlu, więc teoretycznie może sobie stać miesiącami. Poza tym
    handlarz może nie być świadomy, że ma taki towar, bo sam kupił od
    pośrednika.

    > --Albo ma ukrytą dużą wadę mechaniczną i nie ma jak dochodzić zwrotu
    > pieniędzy od handlarza.
    >
    > to akurat dotyczy kazdej transakcji jesli kupujacy jest "oszczedny" i
    > zaluje kasy na sprawdzenie auta

    No tak, ale w przypadku umowy z istniejącą osobą istnieje możliwość
    skorzystania z kodeksu cywilnego, a jak masz na kwitach 'Hans Kloss', to

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm