  • 31. Data: 2020-03-26 09:41:09
    Temat: Re: Jak zrobić biznes na koronawirusie?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:r5g5nm$vqd$1$C...@n...chmurka.net...
    W dniu 25-03-2020 o 18:38, J.F. pisze:

    >Gdzieś czytałem że Włosi zapłacili cenę za to jakim są narodem tj.
    >otwartym, kontaktowym, towarzyskim i przyjacielskim.
    >Szwedzi też to biorą pod uwagę, dlatego nie prowadzają zakazów, bo u
    >nich jest odwrotnie.
    >I najlepszy był komentarz - wobec powyższego u nas w ogóle nie
    >powinno być covid.
    >Celne to było - więc na tym tle obecne nasze wyniki wcale nie są
    >niezłe.

    Ze co - ze u nas sie nie zdarza ?
    Dobrze, ze rzad zamknal puby i kluby.
    Dobrze, ze zakazal zgromadzen ponad dwie osoby. Umowiliby sie na
    grilla.

    A na wodke mozna, nawet trzeba. Wodka dezynfekuje..

    https://zdrowie.wprost.pl/koronawirus/10309583/dziec
    iecy-oddzial-w-zielonej-gorze-zamkniety-babcia-zatai
    la-ze-matka-4-latka-ma-objawy-koronawirusa.html

    "W piątek 20 marca do szpitala w Zielonej Górze przywieziono 4-latka,
    który miał ranę w okolicach głowy, przez co trafił na oddział
    chirurgii dziecięcej.

    Dziecko zostało wypisane w poniedziałek. Wtedy też lekarze zauważyli,
    że ma kaszel i zlecili przeprowadzenie testu na koronawirusa. Ten dał
    wynik pozytywny."

    Wynik byl we wtorek ... wiec widac nie jest tak zle testami.

    A we Wloszech ... nawet dla lekarzy testow brakuje ..
    https://tvn24.pl/swiat/koronawirus-na-swiecie-wloscy
    -lekarze-zakazeni-koronawirusem-zwracaja-uwage-na-pr
    oblemy-systemu-4513417

    A w polskiej gospodarce ... krowy zagrozone
    https://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/koronawiru
    s-w-polsce-koronawirus-uderza-w-wies-mamy-isc-pieszo
    -do-czestochowy-to-jest/bs2n2d5

    J.

  • 32. Data: 2020-03-26 17:18:58
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    Niemcy już kombinują że jak liczba ofiar zacznie spadać to zluzują kaganiec
    obywatelom z wyjątkiem tych z grup ryzyka. W ogóle w Niemczech dziwnie to wygląda,
    Hamburg 2 miliony mieszkańców i zero ofiar śmiertelnych? Jakim cudem ? W sumie 3
    landy odpowiadają za 90% ofiar a i tam padali w większości dziadkowie w domach
    starców.
    Liczba ofiar rośnie ale minimalnie, największy wzrost dobowy to 49 czyli ułamek tego
    co we Włoszech. Coś mi się widzi że jeśli w ciągu dwóch tygodni nie dojdzie do
    katastrofy to trudno będzie uzasadnić obywatelom wyjątkowe środki bezpieczeństwa.

  • 33. Data: 2020-03-26 17:33:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemek Jedrzejczak" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
> [...]
    >W ogóle w Niemczech dziwnie to wygląda, Hamburg 2 miliony mieszkańców
    >i zero ofiar śmiertelnych? Jakim cudem ?

    Jakies chinskie testy kupili ?

    >W sumie 3 landy odpowiadają za 90% ofiar a i tam padali w większości
    >dziadkowie w domach starców.

    Moze byc kwestia przyzwyczajen i migracji - Hamburczycy nie pojechali
    na narty do Wloch i nie przywiezli.

    Choc chyba bylo sporo bezposrednich lotow do Chin. Ale znow moze z
    roznymi landami byc roznie.

    A moze ... jest jednak rozna odpornosc genetyczna ...

> [...]
    >Coś mi się widzi że jeśli w ciągu dwóch tygodni nie dojdzie do
    >katastrofy to trudno będzie uzasadnić obywatelom wyjątkowe środki

    Uzasadnic to latwo, tylko czy ich na to stac :-)

    J.

  • 34. Data: 2020-03-26 20:10:15
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    --Jakies chinskie testy kupili ?

    Testy ok bo wykrywają ... Ciekawe jest co dzieje się dalej. Lekarstwa nie ma a prawie
    nikt nie umiera.

    --Moze byc kwestia przyzwyczajen i migracji - Hamburczycy nie pojechali
    na narty do Wloch i nie przywiezli.

    Pudło. Ferie były i dzieciaki nawet nie poszły do szkoły. Na nartach było sporo
    Austria, Włochy jak co roku.

    --A moze ... jest jednak rozna odpornosc genetyczna ...

    Dziś zmarła pierwsza osoba. Wiek 87 lat

  • 35. Data: 2020-03-26 21:55:19
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 26 marca 2020 11:19:07 UTC-5 użytkownik Przemek Jedrzejczak napisał:
> [...]
    katastrofy to trudno będzie uzasadnić obywatelom wyjątkowe środki bezpieczeństwa.

    Ech.
    https://www.worldometers.info/coronavirus/#countries

    Cud jest taki ze oni nie maja prawie wcale wyleczonych. Ani nie maja powaznych
    przypadkow.

    Na moje to albo u nich statystyka jest napompowana falszywymi przypadkami pozytywnymi
    albo ostro ukrywaja prawde falszujac statystyki.

    Bo te dane stamtad to nijak do nieczego nie pasuja.

    Ja czekam az im sie worek z zmarlymi wysypie. Tak jak sie wysypalo podczas tego
    sylwestrowego wieczoru gdzie nikogo nie zgwalcono bo i policja i media udawaly ze nic
    sie nie dzieje.

    Obstawiam ze ciezkie przypadki u nich do tej statystyki koronowej wogole nie wpadaja.
    Po prostu filtruja je na wejsciu.

  • 36. Data: 2020-03-26 21:56:19
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 26 marca 2020 14:10:20 UTC-5 użytkownik Przemek Jedrzejczak napisał:
> [...]
    Austria, Włochy jak co roku.

    > --A moze ... jest jednak rozna odpornosc genetyczna ...

    Jaka pierwsza?
    U mnie wisi juz ponad 260

    https://www.worldometers.info/coronavirus/#countries

  • 37. Data: 2020-03-26 23:39:15
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 26 Mar 2020 09:18:58 -0700 (PDT), w
    <6...@g...c
    om>, Przemek Jedrzejczak

> [...]
    landy odpowiadają za 90% ofiar a i tam padali w większości dziadkowie w domach

    Normalnym cudem -- jakim cudem mieszkaniec Hamburga ma się zarazić, skoro
    ognisko jest w Dortmundzie (na przykład).

  • 38. Data: 2020-03-27 01:22:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 26 Mar 2020 12:10:15 -0700 (PDT), Przemek Jedrzejczak
    napisał(a):
    > --Jakies chinskie testy kupili ?
    >
    > Testy ok bo wykrywają ...

    Ale moze za duzo wykrywaja.

> [...]
    > na narty do Wloch i nie przywiezli.
    >
    > Pudło. Ferie były i dzieciaki nawet nie poszły do szkoły. Na nartach było sporo

    Ale moze w Hamburgu to sport niepopularny.

    J.

  • 39. Data: 2020-03-27 07:15:28
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 26-03-2020 o 23:39, r...@k...pl pisze:
    > Thu, 26 Mar 2020 09:18:58 -0700 (PDT), w
    > <6...@g...c
    om>, Przemek Jedrzejczak

> [...]
    landy odpowiadają za 90% ofiar a i tam padali w większości dziadkowie w domach

    Dobrze myślę, że ogniska są w landach okołoalpejskich?
    Ktoś wie dokładnie w których?

  • 40. Data: 2020-03-27 09:43:27
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    -- Cud jest taki ze oni nie maja prawie wcale wyleczonych. Ani nie maja powaznych
    przypadkow.

    nonsens a te 200 osob co zeszlo ? na katar umarli ?

    W Niemczech odnotowano łącznie ponad 43 tys. zakażeń koronawirusem, zmarło tam 267
    osób. Jednocześnie ponad 5,5 tys. uznano za wyleczone.

    --Bo te dane stamtad to nijak do nieczego nie pasuja.

    Singapur, tez minimalna smiertelnosc

    --Obstawiam ze ciezkie przypadki u nich do tej statystyki koronowej wogole nie
    wpadaja. Po prostu filtruja je na wejsciu.

    znaczy sie spisek ?