  • 21. Data: 2020-03-25 12:12:25
    Temat: Re: Jak zrobić biznes na koronawirusie?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "T." napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 2020-03-25 o 10:13, r...@k...pl pisze:
    > Wed, 25 Mar 2020 08:22:28 +0100, w
    > <5e7b06b5$0$518$65785112@news.neostrada.pl>,

    >Moim zdaniem i tak ta ekipa nieźle się sprawuje.

    Dobrze w zatrzymywaniu gospodarki, bo zeby tak sypnac groszem, no
    sypneli - na TVPiS.
    A na epidemie nic. Dopiero jak widmo smierci zajrzalo w oczy :-)

    Dziwna ta ekipa - 500zl na dziecko - prosze bardzo. Ale na
    niepelnosprawne - juz nic.
    Niech sobie zdycha za 500, o ile dostalo, bo moze bylo jedyne.

    Dzisiejsze
    https://sport.onet.pl/pilka-nozna/ekstraklasa/korona
    wirus-szpital-uniwersytecki-w-krakowie-wsparty-kwota
    -300-tys-zl/7htc6rx

    "Zbiórka, ma na celu nabycie systemu do dekontaminacji pomieszczeń
    gazową formą nadtlenku wodoru. Urządzenie w bardzo szybkim czasie
    dezynfekuje pomieszczenie, do którego trafiają chorzy lub z
    podejrzeniem zakażenia. Obecnie taka procedura trwa znacznie dłużej,
    zajmując w niektórych przypadkach nawet dwie godziny, co spowalnia
    przyjęcia następnych pacjentów."

    Dlaczego o tym minister nie pomyslal miesiac temu?

    Albo o tym:
    https://www.medonet.pl/koronawirus/koronawirus-w-pol
    sce,trudna-sytuacja-szpitala-uniwersyteckiego-w-krak
    owie--brakuje-srodkow-ochrony,artykul,58336525.html

    "Maria Włodkowska, rzeczniczka prasowa placówki, zamieściła w mediach
    społecznościowych apel, w którym czytamy, że szpital potrzebuje
    białych kombinezonów barierowych (jednorazowych, ochronnych, najlepiej
    Tyvek IsoClean), gogli, przyłbic, masek z filtrem hepa z
    zabezpieczeniem Ffp2 i Ffp3 oraz rękawiczek jednorazowych."

    >Gdyby opozycja rządziła, zapewne twierdziłaby, że "państwo zdało
    >egzamin", bo "sprawnie zorganizowało pogrzeby".

    Niestety mozesz miec racje ... o ile by sprawnie organizowalo
    pogrzeby, bo Wlochy i Hiszpania nawet na tym polegly.

    >Jakoś tak mało sobie wyobrażam panią Kopacz reagującą na tak duży
    >kryzys. Zresztą już raz pokazała, że nie potrafi podejmować
    >stanowczych decyzji. Nawet WHO przyznało, że w czasie poprzedniej
    >epidemii SARS zmarło u nas ponad 400 osób, co zostało skrzętnie wtedy
    >ukryte (jedną z przyczyn było to, że jako jedyny kraj w Europie
    >Polska nie kupiła szczepionek).

    Trudno powiedziec - wtedy sie jej udalo, epidemii nie bylo, a
    pieniadze zaoszczedzila.
    Tych 400 osob to moze byc podobnie jak zwykla grypa.

    Tylko ... nauczona doswiadczeniem teraz tez by nic nie robila, czy
    gdzies by jednak do niej doszlo, ze to grozna epidemia.
    No i niekoniecznie do niej, bo moglby byc inny premier ... ale pewnie
    bylaby MZ.

    >Albo Biedronia czy Hołownię. Bosak by miał to w d..., bo wychodziłby
    >z założenia, że wolny rynek wszystko załatwi.

    To takze po linii PO :-(

    J.

  • 22. Data: 2020-03-25 13:24:44
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 25 Mar 2020 10:41:15 +0100, w <5e7b273b$0$537$65785112@news.neostrada.pl>,
    "T." <k...@i...pl> napisał(-a):

    > Moim zdaniem i tak ta ekipa nieźle się sprawuje.

    No ba, jakby 100% testujących było zakażonych, to i tak nie mielibyśmy miejsca
    w czołówce pod względem zachorowań.

    Jak zredukujemy liczbę testów jeszcze bardziej, to będziemy jeszcze zdrowsi.

  • 23. Data: 2020-03-25 13:28:19
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 25 Mar 2020 10:45:24 +0100, w <5e7b2834$0$503$65785112@news.neostrada.pl>,
    "T." <k...@i...pl> napisał(-a):

> [...]
    om>, Zenek Kapelinder

    propagandowe informacje jakimi chcesz tutaj innych nakarmić. Poza tym samochodziarze
    to twardziele i na byle gówno ich nie złapiesz. Może coś o cenie benzyny byś napisał.
    Siedzę w chałupie na dupie i nie wiem jaka jest na stacjach. Są głosy że już poniżej
    czterech złotych za litr zrobili.

    > Ile wtedy wynosiła średnia płaca i kurs dolara?

    Kurs dolara w zasadzie jest mało ruchliwy, cały czas koło 4zł.

    > W dodatku ta ropa, co jest dziś na stacjach, to
    > była zapewne kupowana w czasach, gdy była po 70 USD (czyli kilka tygodni
    > temu).

    Czyli za ile na stacjach będzie roba kupowana po 2x USD?
    Mógłbym się założyć, że cena nie spadnie (najwyżej groszowo).

    > Ps. Tankowałem 21 marca - cena ON - 3,95, Pb - 3,80 zł. Podaj adres, to
    > Ci kopię faktury prześlę :-)

    Po co? Że jest drożej niż powinno, to wiem.

  • 24. Data: 2020-03-25 13:50:41
    Od: "BaX" <n...@g...com>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

> [...]

    W Polsce wirusa wykryto 2 marca, a dopiero 6 marcia "wyrażono chęć
    przystąpienia do przetargu". Taki to kraj z kartonu "przygotowany na

    To Kopacz nie przystąpiła do programu unijnego bo uważała, że nie potrzeba.
    Potem kolejny minister już z pisu uznał tak samo ale to było na długo przed
    COVID-19. Zdanie zmienił 'niedawno'

  • 25. Data: 2020-03-25 16:30:09
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na pl.misc.samochody.prawo J.F. pisze tak:

    > w 27.52%

    o proszę nou brawo tak trzymać k.

    --
    Piter

    człowiek chciał być królem planety
    więc matka natura dała mu koronę

  • 26. Data: 2020-03-25 17:56:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.03.2020 o 23:11, r...@k...pl pisze:
    > Koronawirus w Polsce. To firma radnego PiS zaopatrzy szpitale w maseczki

    A na samochodach, bo?

    --
    Shrek

  • 27. Data: 2020-03-25 18:38:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik radekp napisał w wiadomości grup
    com...
    "T." <k...@i...pl> napisał(-a):

> [...]
    >mielibyśmy miejsca
    >w czołówce pod względem zachorowań.

    >Jak zredukujemy liczbę testów jeszcze bardziej, to będziemy jeszcze

    No ale na razie nam krematoria wydalaja, wiec chyba jest niezle.

    J.

  • 28. Data: 2020-03-25 18:51:51
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 25-03-2020 o 18:38, J.F. pisze:

    > No ale na razie nam krematoria wydalaja, wiec chyba jest niezle.

    Gdzieś czytałem że Włosi zapłacili cenę za to jakim są narodem tj.
    otwartym, kontaktowym, towarzyskim i przyjacielskim.
    Szwedzi też to biorą pod uwagę, dlatego nie prowadzają zakazów, bo u
    nich jest odwrotnie.

    I najlepszy był komentarz - wobec powyższego u nas w ogóle nie powinno
    być covid.

    Celne to było - więc na tym tle obecne nasze wyniki wcale nie są niezłe.

  • 29. Data: 2020-03-25 23:17:48
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 25 Mar 2020 17:56:18 +0100, w <5e7b8d31$0$522$65785112@news.neostrada.pl>,
    Shrek <...@w...pl> napisał(-a):

    > A na samochodach, bo?

    Jechał samochodem na "przetarg".

  • 30. Data: 2020-03-26 08:01:24
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.03.2020 o 23:17, r...@k...pl pisze:

    > Jechał samochodem na "przetarg".

    A to spoko. Wrzuć jeszcze na lotnictwo, bo samolotem przylecą.

    --
    Shrek