  • 71. Data: 2014-10-18 14:45:26
    Temat: Re: Jaką kamerę samochodową?
    Od: babel77 <b...@o...pl>

    W dniu 2014-10-18 o 13:46, Krzysztof pisze:

    > Chodzi Ci o to żeby tę kamerkę móc używać poza samochodem?
    > Do czego wtedy musiałaby być podłączona?
    >
    > Pozdrowienia
    >
    > Krzysztof
    dokładnie np na rower

  • 72. Data: 2014-10-18 15:15:46
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > - znalezione w Internecie (gorsza jakość w porównaniu z powyższym):
    > https://www.youtube.com/watch?v=LtfcNFEdAtw

    to jest podróba g1w

    https://www.youtube.com/watch?v=PrzzYkXnW3U

    ToMasz

  • 73. Data: 2014-10-18 15:49:54
    Od: "Krzysztof" <C...@C...com.pl>

    > to jest podróba g1w
    To by wyjaśniało gorszą jakość. Ale jak po nagraniu rozpoznać
    jaką kamerą było robione: oryginalną czy nie?
    Tylko nie pisz, że to widać po jakości. :-)

    > https://www.youtube.com/watch?v=PrzzYkXnW3U
    To nagranie było zrobione powyższą kamerą? Skąd wiesz?

    Z filmu How to check if your G1W/G1W-C/G1WH is FAKE!
    dowiedziałem się jak sprawdzić czy kamera jest oryginalna
    rozbierając ją i sprawdzając napis na procesorze.
    Nie o to mi tutaj chodzi. :-)

    Pozdrowienia

    Krzysztof

  • 74. Data: 2014-10-18 15:55:05
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2014-10-17 22:36, neoniusz wrote:

    > 35USD? U mnie pokazuje 35, ale EUR.

    Tak, racja. jakos sie przyzwyczailem do podawanych przez bg i dx cen w
    dolcach. No to nie jest to zdecydowanie najlepsza oferta.

    --

    memento lorem ipsum

  • 75. Data: 2014-10-18 17:29:01
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 18.10.2014 o 15:55, elmer radi radisson pisze:

    > Tak, racja. jakos sie przyzwyczailem do podawanych przez bg i dx cen w
    > dolcach. No to nie jest to zdecydowanie najlepsza oferta.

    Skoro szybko wysylaja to moze jednak jest jakas opcja. Tez szukam
    kamerki i dla 20 zl roznicy nie bed pol dnia szukal i pewnie tam zamowie ;)

  • 76. Data: 2014-10-18 17:36:44
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 18.10.2014 o 17:29, neoniusz pisze:

    > Skoro szybko wysylaja to moze jednak jest jakas opcja. Tez szukam
    > kamerki i dla 20 zl roznicy nie bed pol dnia szukal i pewnie tam zamowie ;)

    A nawet jak teraz patrze po ebaju to wychodzi, ze i tak jest to chyba
    najtansza opcja z wysylka.

  • 77. Data: 2014-10-18 20:31:49
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 18.10.2014 15:49, Krzysztof pisze:
    > To by wyjaśniało gorszą jakość. Ale jak po nagraniu rozpoznać
    > jaką kamerą było robione: oryginalną czy nie?
    > Tylko nie pisz, że to widać po jakości. :-)

    sory, ale niema innej metody. Opowiem Ci moją historie.
    Napaliłem sie trochę na tą kamerę i kupiłem na ebayu, najtańsza jaka
    była. po otrzymaniu kamery, zdziwiłem się mocno, bo stary samsung i9100
    kręcił lepsze filmy. ja jej nie musiałem rozbierać, bo po podłączeniu do
    kompa, zapytałem "dmesga" co tam zobaczył w porcie usb, i napisał mi że
    to urządzenie ma procesor novatec 962xxxxxx. wpisanie tego numerka do
    googlarki zwróciło setki listów z "fake" i złorzeczeniami na chinczyków.
    ja akurat mam pewne zdolności negocjacyjne, wiec umówiłem się tak, ze
    chińczyk zwróci połowę kasy, a ja nie ukrywając oszustwa za pozostałą
    kwotę sprzedałem kamere na allegro.
    Jakość tej gorszej wersji była dokładnie taka jak na filmie. pierdylion
    pikseli ale jakość obrazu jak na VHS.
    Potem, już nie oszczędzając kasy, kupiłem drugą, 2 razy upewniając się
    ze ma ten procesor który ma mieć. KAmerę mam zamontowaną od sierpnia -
    nagrywa ładnie.
    ToMasz

  • 78. Data: 2014-10-18 21:14:17
    Od: "Krzysztof" <C...@C...com.pl>

    > Potem, już nie oszczędzając kasy, kupiłem drugą, 2 razy upewniając się ze
    > ma ten procesor który ma mieć.

    Jak można to sprawdzić podczas zakupu?

    Już pytałem na grupie czy ktoś może wie gdzie taką kamerę można
    kupić w Warszawie w sklepie nie-internetowym lub internetowym,
    ale z osobistym odbiorem.
    Lubię widzieć to co kupuję, chociaż zdaję sobie sprawę z tego,
    że i tak mogę kupić gniota.

    Pozdrowienia

    Krzysztof

  • 79. Data: 2014-10-18 23:28:43
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-10-18 14:11, Krzysztof pisze:

    > Mam ładowarkę USB do tabletu o parametrach:
    > Input: AC 100-240 V 50/60 Hz
    > Output: DC 5V 500 mA
    > Czy można by z niej ładować kamerkę G1W/G1WH np. do nagrania
    > czegoś w domu?

    Internety piszą, że zasilacz do kamerki też daje 0,5A przy 5V.

    A co to masz za tablet, któremu wystarcza tak mały prąd?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 80. Data: 2014-10-18 23:49:25
    Od: "Krzysztof" <C...@C...com.pl>

    > Internety piszą, że zasilacz do kamerki też daje 0,5A przy 5V.

    Rozumiem więc, że można by jej używać w domu, a przynajmniej
    nie powinno jej się nic stać przy takiej próbie.

    > A co to masz za tablet, któremu wystarcza tak mały prąd?
    To jest ładowarka zastępcza. Na oryginalnej, nie USB, jest napisane
    wyjście 5V == 2A. Kłopot z nią polega na tym, że coś jest nie tak
    z gniazdem w tablecie i ładowanie ciągle się przerywa.

    Pozdrowienia

    Krzysztof