  • 101. Data: 2014-11-11 11:33:52
    Temat: Re: Jaką kamerę samochodową?
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "anacron" <a...@a...pl> wrote in message
    news:54513433$0$18084$65785112@news.neostrada.pl...
    > http://youtu.be/-yjjztFuQ8I G1WH po zmroku. 140° daje widok od słupka do
    > słupka. Bateria przydaje się chociażby do podtrzymania ustawień zegara,
    > gdy auto stoi.

    mialem g1wh, mam g1wc, roznice pomijalne, bateria zdycha po jednym lecie
    w samochodzie - te kilkadziesiat stopni jej nie sluzy, kondensator
    podobno ma wytrzymac 10 lat

    ustawienia w g1wc jescze mi nigdy nie zniknely, duzym plusem jest
    cena - $42

    --
    http://db.org.pl/

  • 102. Data: 2014-11-11 11:45:50
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> wrote in message
    > W dwóch pierwszych za podtrzymanie zasilania odpowiada wbudowana bateria
    > (która wystarczy pewnie na kilka-kilkanaście minut nagrywania), a w trzeciej
    > zamiast baterii jest kondensator który wystarczy pewnie góra na minutę.
    > Jeśli planujesz używać tylko jako rejestrator to w sumie bez różnicy, z taką
    > bateryjną można jeszcze wyjść i sfilmować coś obok auta.

    jedna uwaga - te kamerki to sprzet klasy nizszej sredniej i komponenty
    sa takie sobie

    glownym problemem bedzie kiepska bateria ktora wysokie temperatury latem
    i ujemne zima zalatwiaja w rok, konieczna jest wymiana bo wideo nie
    zostaje poprawnie zakonczone i nie daje sie odtworzyc ostatniego kawalka

    g1wc nie ma takich problemow, jednak nie mozna go odpalic bez podlaczenia
    zasilania (kondensator umozliwia prace do 10 sekund)

    --
    http://db.org.pl/