  • 81. Data: 2014-10-19 11:54:06
    Temat: Re: Jaką kamerę samochodową?
    Od: "Krzysztof" <C...@C...com.pl>

    > dokładnie np na rower

    Interesowałaby mnie możliwość zasilania takiej kamerki ze źródła
    typu ładowalne paluszki. Specjalnie nie używam słowa akumulator
    żeby uniknąć pomylenia z akumulatorem, który jest w kamerce.
    (Wydaje się, że ewentualne używanie w domu będzie możliwe przez
    zastosowanie ładowarki usb z innego urządzenia, o odpowiednich
    parametrach).
    Teraz chodzi mi o możliwość (w sytuacjach wyjątkowych) używania
    takiej kamerki poza samochodem i poza domem.
    Czy taki zestaw ładowalnych baterii, który nadawałby się do zasilania
    kamerki można kupić gotowy?
    Nie znam się na elektronice, więc z pewnością sam czegoś takiego
    nie zrobię. Zresztą to nie jest grupa na dyskusje o budowaniu urządzeń
    elektronicznych. Chodzi o gotowca.

    Spodziewając się takiego pytania od razu wyjaśnię, że "normalna" kamera
    nie jest mi potrzebna. Chodzi o wykorzystanie kamerki samochodowej,
    która jest mi potrzebna, a może mogłaby się przydać wyjątkowo także poza
    autem.

    Pozdrowienia

    Krzysztof

  • 82. Data: 2014-10-19 13:14:30
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 19.10.2014 11:54, Krzysztof pisze:

    > Interesowałaby mnie możliwość zasilania takiej kamerki ze źródła
    > typu ładowalne paluszki. Specjalnie nie używam słowa akumulator
    (..)
    Dowolny powerbank. moża sobie zamówić na ebayu za 7zł, plus ogniwo. tyle
    ze ogniwa z ebaya mają napisane 4600mah a naprawdę mają 1200mah
    ToMasz

  • 83. Data: 2014-10-19 13:33:49
    Od: "Krzysztof" <C...@C...com.pl>

    > (..)
    > Dowolny powerbank. moża sobie zamówić na ebayu za 7zł, plus ogniwo. tyle
    > ze ogniwa z ebaya mają napisane 4600mah a naprawdę mają 1200mah
    A ile powinno być i czym grozi gdy jest za dużo/za mało?

    Pozdrowienia

    Krzysztof

  • 84. Data: 2014-10-19 14:16:51
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sat, 18 Oct 2014 12:21:03 +0200, "Krzysztof" <C...@C...com.pl>
    wrote:

    >Mam pytanie do Kol. jerzu - czy Twoje nagranie było wykonane właśnie
    >przy ustawieniu parametrów na 720p 30FPs, o których pisałeś później?

    Tak. Masz parametry w tytule filmu. Jak sobie popatrzysz na "moim" YT,
    to są też nagrania z innymi parametrami.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 85. Data: 2014-10-19 14:24:00
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sat, 18 Oct 2014 14:19:22 +0200, Icek <i...@d...pl> wrote:

    >https://www.youtube.com/watch?v=1-VlnYVrqLE - Lukas

    Nie wiem co chciałeś tym przekazać, ale jakość dupy nie urywa.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 86. Data: 2014-10-19 15:46:46
    Od: "Krzysztof" <C...@C...com.pl>

    > Tak. Masz parametry w tytule filmu. Jak sobie popatrzysz na "moim" YT,
    > to są też nagrania z innymi parametrami.

    Obejrzałem i bardzo ładnie widać jak parametry wpływają na jakość
    obrazu.
    Rozumiem, że filmy o nr 2,5,6,7,8,9 były nagrywane tą samą kamerą
    z procesorem Novatek 96650 (nie zawsze podajesz to w tytule filmu).

    Mam teraz dylemat czy "upierać" się przy kamerze G1WH, bo na Twojej
    G1W widać otoczenie drogi bardzo dobrze. Nie mam porównania,
    gdyż w Internecie znalazłem tylko b. słabe filmy nagrane przy pomocy
    G1WH.

    Bardzo dziękuję i pozdrawiam

    Krzysztof

  • 87. Data: 2014-10-19 19:32:53
    Od: ww <w...@o...pl>

    W dniu 2014-10-17 o 18:14, jerzu pisze:

    > Ja kupowałem tutaj:
    > http://www.aliexpress.com/item/Free-Shipping-Origina
    l-Novatek-NT96650-HD-1080P-30FPS-G1W-2-7-LCD-Car-DVR
    -Camera-Recorder/1403041284.html
    > Od zamówienia do odbioru 10 dni.

    I jaki kolor przyszedł ?

  • 88. Data: 2014-10-19 20:07:59
    Od: masti <g...@t...hell>

    Krzysztof wrote:

    > A ile powinno być i czym grozi gdy jest za dużo/za mało?

    za mało grozi wyłączeniem się z braku prądu :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 89. Data: 2014-10-19 21:01:41
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sun, 19 Oct 2014 19:32:53 +0200, ww <w...@o...pl> wrote:

    >I jaki kolor przyszedł ?

    Czarny.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 90. Data: 2014-10-19 21:03:04
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sun, 19 Oct 2014 15:46:46 +0200, "Krzysztof" <C...@C...com.pl>
    wrote:

    >Rozumiem, że filmy o nr 2,5,6,7,8,9 były nagrywane tą samą kamerą
    >z procesorem Novatek 96650 (nie zawsze podajesz to w tytule filmu).

    Filmy od 1 do 9 to wszystko jest G1W.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280