  • 11. Data: 2015-06-27 00:43:08
    Temat: Re: Jaka kamerka
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    news:mmkk7e$qsm$1@usenet.news.interia.pl...

    > Na pewno kupiłeś G1WH?
    > Na Sieci jest sporo stron, gdzie jest opisane, jak odróżnić oryginał
    > od podróbki. Ponadto są (do oryginału) OIDP trzy wersje softu.

    W dodatku do G1WH można wgrać oprogramowanie od DODa (nie pamiętam
    modelu), co daje dodatkowe opcje.

    W każdym razie, moja działa od sierpnia zeszłego roku bez zastrzeżeń.

    --
    Yogi(n)

  • 12. Data: 2015-06-27 16:32:46
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 26 Jun 2015 23:34:35 +0200, PiteR <e...@f...pl> wrote:

    >ARW coś robi z
    >dzwiekeim, to ścisza to zgłaśnia. Wieczorem pojeździłem benzynowym i
    >tego efektu nie ma. Nadal wrażenia pozytywne.

    Ten film jest z benzyny? Dalej ARW głupieje, bo napierdzielasz muzyką
    na maksa ;)

    Tutaj masz z dość glosnego diesla ->
    https://www.youtube.com/watch?v=vj0DWOT7b-M

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 13. Data: 2015-06-27 16:34:57
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sat, 27 Jun 2015 00:43:08 +0200, "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>
    wrote:

    >W każdym razie, moja działa od sierpnia zeszłego roku bez zastrzeżeń.

    Ja kupiłem G1W u Chińczyka we wrześniu zeszłego roku i też nie mam z
    nią problemów.

  • 14. Data: 2015-06-27 20:52:08
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** jerzu pisze tak:

    > Ten film jest z benzyny? Dalej ARW głupieje, bo napierdzielasz muzyką
    > na maksa ;)

    No co ty cichutko jest. Słychać wajchę kierunkowskazów i buczenie
    silnika. Jakbym napierdzielał to wycieraczki chodziłyby w takt :)

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 15. Data: 2015-06-29 08:55:04
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2015-06-27 o 16:32, jerzu pisze:
    > Tutaj masz z dość glosnego diesla ->
    > https://www.youtube.com/watch?v=vj0DWOT7b-M

    Ale Sajgon na tym rondzie :)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Teddy on board :)
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 16. Data: 2015-06-29 09:07:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 29 Jun 2015 08:55:04 +0200, Mirek Ptak napisał(a):

    > Ale Sajgon na tym rondzie :)

    Jaki Sajgon to nawet nie jest Paryz, a co dopiero Sajgon :-)

    J.

  • 17. Data: 2015-06-29 11:48:33
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Ale Sajgon na tym rondzie :)

    Nie widziałeś go w godzinach szczytu...

    Piotr

  • 18. Data: 2015-06-29 12:15:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Uncle Pete" napisał w wiadomości grup
    >Nie widziałeś go w godzinach szczytu...

    Wyscie prawdziwego Sajgonu nie widzieli

    https://www.youtube.com/watch?v=IO7q3ruF8NQ

    J.

  • 19. Data: 2015-06-29 19:28:18
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 29 Jun 2015 08:55:04 +0200, Mirek Ptak
    <n...@n...pl> wrote:

    >Ale Sajgon na tym rondzie :)
    >
    >Pozdrawiam - Mirek

    Tam jest tak codziennie prawie przez cały dzień ;)

  • 20. Data: 2015-06-30 01:35:53
    Od: "X-Man" <k...@w...pl>

    "Adam" <a...@p...onet.pl> wrote in message
    > Na pewno kupiłeś G1WH?

    teraz to już nie pamiętam (wg. opisów na aukcjach powinny być jak najbadziej)
    ale od sprzedawców w UK i zwrot kasy był bez problemu więc raczej nie szukali
    jeleni chyba w każdym razie obie kamerki robiły to samo, różne karty pamięci a
    kamerki od różnych sprzedawców

    Pzdr
    Piotrek