  • 21. Data: 2015-06-30 15:50:13
    Temat: Re: Jaka kamerka
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    jerzu pisze:

    > Tam jest tak codziennie prawie przez cały dzień ;)

    czyli idealne miejsce do dawania masowych mandatów :-)

    ---
    Avast.

  • 22. Data: 2015-07-02 19:45:44
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "X-Man" <k...@w...pl> wrote in message
    > zamówiłem z ebayu 2 sztuki dla kolegi, obie się popsuły po lilku dniach a
    > właściwie psuły karty pamięci z którymi potem się nie chciały włączyć...
    > ogólnie po tym wszystkim co czytałem o nich byłem bardzo zawiedziony a
    > kumple się zraził i jeździ bez...

    mi na 4 sztuki (2x g1wh 2x g1wc) zadna nie sprawila problemow,
    chociaz jedna karta - jak sie okazalo podrobka sandiska padla w kamerce

    wszystkie kupowane na gearbest w jakiejs promocji

    co byc moze istotne - zasilane z porzadnego stepdowna XL4005 a nie
    tego zapalniczkowego badziewia

    --
    http://db.org.pl/