  • 11. Data: 2018-08-17 14:06:01
    Temat: Re: Jaka nawigacja? 100-300zł
    Od: j...@i...pl

    On Fri, 17 Aug 2018 04:37:31 -0700 (PDT), Pablo Eldiablo

    >Za 150zł mogę sprzedać Tomtom via 120, do tego aktualizacja map obecnie ok.
    150zł/rok (PL + Europa)

    Za 350 można miec refubrished via 135 z mapami europy lifetime.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 12. Data: 2018-08-17 15:26:16
    Od: Pablo Eldiablo <p...@g...com>

    W dniu piątek, 17 sierpnia 2018 14:06:01 UTC+2 użytkownik j...@i...pl napisał:

    150zł/rok (PL + Europa)

    > Za 350 można miec refubrished via 135 z mapami europy lifetime.

    No to takie rozwiązanie wątkotwórcy bym polecił. Ja za swoją via 120 z mapami na rok
    płaciłem ponad 500, ale to jakiś czas temu było. Nawigacja bardzo OK, całą Europę z
    nią zjeździłem.

  • 13. Data: 2018-08-18 17:14:26
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Przemyslaw P." <p...@g...com> wrote in message
    ps.com...
    > Jakaś Lumia, np 640,do tego karta sim i jest darmowa Here plus Yanosik w
    > tle. W 300zł masz urządzenie z nawigacją, mapami całej Europy i dodatkowo
    > awaryjny telefon, z którego można zadzwonić. Przede wszystkim jest online,
    > o co w tym budżecie będzie ciężko

    I będziesz musiał go nosić ze sobą w kieszeni, bo w aucie
    nie zostawisz - bo w lecie, w upale, stopi się w kabinie
    a w zimie, na mrozie, nie uruchomisz go zanim baterii nie
    ogrzejesz... Smartfony mają wąskie widełki temperatur pracy
    w porównaniu do wahań temperatur w kabinie samochodu.

  • 14. Data: 2018-08-18 22:43:36
    Od: "Przemyslaw P." <p...@g...com>

    Jaki problem schować telefon do schowka w aucie? Poza tym, każdy chyba telefon
    potrafi wystartować po podpięciu do ładowarki.

  • 15. Data: 2018-08-19 08:01:57
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 18.08.2018 o 22:43, Przemyslaw P. pisze:

    Poza tym, każdy chyba telefon potrafi wystartować po podpięciu do ładowarki.

    Z Androidem to chyba żaden, temat ten był niedawno przerabiany na
    pl.misc.telefonia.gsm

    --
    Czarek

  • 16. Data: 2018-08-19 08:37:39
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-08-19 o 08:01, Czarek pisze:

    > Poza tym, każdy chyba telefon potrafi wystartować po podpięciu do
    > ładowarki.
    >
    > Z Androidem to chyba żaden

    Jesteś idiotą?
    Zdecyduj się - albo każdy, albo nie każdy.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 17. Data: 2018-08-19 08:59:45
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 19.08.2018 o 08:37, Akarm pisze:

    > Jesteś idiotą?
    > Zdecyduj się - albo każdy, albo nie każdy.

    Zdecydowałem - jesteś chamem.
    Coś taki spięty? Zerknij chamie do tamtego wątku, jeśli dobrze pamiętam
    to komuś się jakiś model załączał po podłączeniu zasilania.
    Nie testowałem chamie wszelkich telefonów aby napisać, że żaden.

    --
    Czarek

  • 18. Data: 2018-08-19 09:29:30
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 19.08.2018 08:37, Akarm pisze:

    > Jesteś idiotą?
    > Zdecyduj się - albo każdy, albo nie każdy.

    Gdyby Ci rozbuchane ego nie przysłaniało własnej głupoty,
    to byś zauważył, że Twój przedpiśca dwukrotnie użył słowa
    "chyba" i nic nie musi decydować.

  • 19. Data: 2018-08-19 09:33:22
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-08-19 o 08:59, Czarek pisze:

    > Zdecydowałem - jesteś chamem.

    Jesteś wyjątkowym kretynem.

    > Coś taki spięty? Zerknij chamie do tamtego wątku, jeśli dobrze pamiętam
    > to komuś się jakiś model załączał po podłączeniu zasilania.
    > Nie testowałem chamie wszelkich telefonów aby napisać, że żaden.

    To dlaczego kretynie piszesz, że każdy potrafi wystartować oraz
    jednocześnie, że żaden z Androidem?
    Skąd się takie debile biorą?
    Szkoda czasu na łachudrę...
    plonk

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 20. Data: 2018-08-19 09:49:27
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-08-19 o 09:29, collie pisze:

    > Gdyby Ci rozbuchane ego nie przysłaniało własnej głupoty,
    > to byś zauważył, że Twój przedpiśca dwukrotnie użył słowa
    > "chyba" i nic nie musi decydować.

    Moje ego nie ma tu nic do rzeczy.
    Uważasz, że to logiczne? Że wystarczy napisać"chyba" i już można pisać
    dowolną głupotę? W rodzaju że "chyba" wszystkie poza "chyba" większością?
    No to gratuluję "inteligencji". :D

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/