  • 21. Data: 2018-08-19 10:21:09
    Temat: Re: Jaka nawigacja? 100-300zł
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 19.08.2018 o 09:33, Akarm pisze:

    > Jesteś wyjątkowym kretynem.

    Zabolało chamie? Nie pierwszy raz jesteś tak określany?

    > To dlaczego kretynie piszesz, że każdy potrafi wystartować oraz
    > jednocześnie, że żaden z Androidem?
    > Skąd się takie debile biorą?

    O siebie pytasz chamie?

    > Szkoda czasu na łachudrę...

    Jesteś odważny i chamski bo bezpieczeństwo daje ci internet. W innej
    sytuacji za tak chamskie "wycieczki" byś dostał od rozmówcy w ten swój
    zawszawiony łeb, tak że długo byś to popamiętał.

    --
    Czarek

  • 22. Data: 2018-08-19 10:42:29
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2018-08-19 o 09:49, Akarm pisze:

    > Moje ego nie ma tu nic do rzeczy.

    Coś nie pozwoliło Ci sprawdzić czy przeanalizować cytowania.
    U mnie te niby sprzeczne informacje pochodzą od różnych osób.

  • 23. Data: 2018-08-19 11:12:31
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-08-19 o 10:42, cef pisze:

    > Coś nie pozwoliło Ci sprawdzić czy przeanalizować cytowania.
    > U mnie te niby sprzeczne informacje pochodzą od różnych osób.

    Wydaje mi się, że to niemożliwe.
    Mój czytnik cytowanie pokazuje poprawnie.
    Czyżbyś swój Thunderbird jakoś przerobił, że pokazuje coś innego?

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 24. Data: 2018-08-19 11:42:52
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 19.08.2018 09:49, Akarm pisze:

    > No to gratuluję "inteligencji". :D

    Utwierdziłeś mnie tylko w tym, co napisałem.

  • 25. Data: 2018-08-19 12:02:23
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2018-08-19 o 11:12, Akarm pisze:

    > Wydaje mi się, że to niemożliwe.
    > Mój czytnik cytowanie pokazuje poprawnie.

    Być może pokazuje, ale nie powinien blokować myślenia.
    W poście użytkownika Czarek - godz 08.01 - pierwsze zdanie
    jest cytatem z Przemysława P. - jest nawet wrotka.

    > Czyżbyś swój Thunderbird jakoś przerobił, że pokazuje coś innego?

    U mnie pokazuje bez znaków cytowania, ale to nie przeszkadza mi odbierać
    tekstu z odrobiną zrozumienia.

  • 26. Data: 2018-08-19 12:33:23
    Temat: [OT] Re: Jaka nawigacja? 100-300zł
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-08-19 o 12:02, cef pisze:

    Jak widać, wrotka niekoniecznie świadczy o jakimkolwiek cytowaniu
    czegokolwiek.

    UWAGA!
    Napisałem to w odpowiedzi na post, w którym "cef" uważa, że wrotka jest
    dowodem cytowania.

    Nie mam zamiaru się spierać.
    Być może masz rację, być może jakieś cytowanie gdzieś się trafia bez
    znaków cytowania. Nie mnie rozkminiać, czy może któryś (oraz ewentualnie
    który?) zwrot należy przypisać komuś innemu, niż piszącemu. Gdybyśmy
    teraz zaczęli uważać wszystkie posty bez znaków cytowania za cytaty, to
    wątpię w jakiekolwiek dyskusje na piśmie.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 27. Data: 2018-08-19 12:40:03
    Temat: Re: [OT] Re: Jaka nawigacja? 100-300zł
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2018-08-19 o 12:33, Akarm pisze:
> [...]
    > czegokolwiek.
    >
    > UWAGA!
    > Napisałem to w odpowiedzi na post, w którym "cef" uważa, że wrotka jest

    Wcale nie uważam, że jest dowodem. Powinna jednak skłonić do zastanowienia
    się nad treścią - czy przypadkiem nie ma cytowania bez znaków.

    > Nie mam zamiaru się spierać.
    > Być może masz rację, być może jakieś cytowanie gdzieś się trafia bez
    > znaków cytowania. Nie mnie rozkminiać

    Jeśli nie rozkminiasz, to powstrzymaj się od bezsensownych ataków.

  • 28. Data: 2018-08-19 16:51:37
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Akarm" <a...@w...pl> wrote in message

    > Jesteś wyjątkowym kretynem.

    > To dlaczego kretynie piszesz, że każdy potrafi wystartować oraz
    > jednocześnie, że żaden z Androidem?

    Problemem jest Twoja, błędna, interpretacja połączona z chamstwem.

    Każdy telefon potrafi wystartować napisał Przemek.
    Czarek go zacytował bez oznaczania cytatu i dopisał że
    z Androidem chyba żaden.

    > Skąd się takie debile biorą?
    > Szkoda czasu na łachudrę...
    > plonk

    Może weź sobie coś na uspokojenie? Zapytaj w aptece o jakieś zioła...

  • 29. Data: 2018-08-19 17:30:42
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Sun, 19 Aug 2018 09:51:37 -0500, Pszemol wrote:
    > Może weź sobie coś na uspokojenie? Zapytaj w aptece o jakieś zioła...

    Najlepszy na uspokojenie jest Nembutal. Wystarczy 9 g.

    Mateusz

  • 30. Data: 2018-08-19 18:31:57
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 19.08.2018 o 16:51, Pszemol pisze:

    > Każdy telefon potrafi wystartować napisał Przemek.
    > Czarek go zacytował bez oznaczania cytatu i dopisał że
    > z Androidem chyba żaden.

    Zgadza się, przypadkowo przy cytowaniu wciąłem znacznik cytatu, czego
    nie zauważyłem a ten cham zamiast pomyśleć i/lub spojrzeć na post
    wcześniejszy (jego Thunderbird nie sprawia z tym najmniejszego problemu)
    wyskakuje z prostackim chamstwem.

    --
    Czarek