  • 31. Data: 2018-08-19 20:20:04
    Temat: Re: Jaka nawigacja? 100-300zł
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-08-19 o 18:31, Czarek pisze:

    UFFF Doczytałem do tego miejsca :-)

    Z praktyki:
    Właśnie używam w aucie tabletu Galaxy tab3. (staroć)
    Urządzenie pod wyczerpaniu baterii (jak każde z androidem) nie uruchomi
    się samo po podłączeniu ładowarki. Trzeba przytrzymać przycisk.

    Moja lumia1020 z win8.1 potrafi to zrobić.
    Dlatego się na Androidzie zawiodłem.
    Zwłaszcza że ostatnio robię krótkie dystansy i za każdym razem trzeba
    włączyć żeby ten Yanosik się odpalił ;-)

    Przez ostatnią zimę raz czy dwa razy pojawił się komunikat że jest zbyt
    zimno i bateria nie może być ładowana.
    Mam oryginalną ładowarkę Samsunga która daje tyle prądu że wystarcza na
    działanie i ładowanie baterii. Nie wszystkie ładowarki to potrafią ;-)

    Również podczas upałów kilka razy pojawiał się komunikat o niemożności
    ładowania.
    Nigdy nie trwa to powyżej kilku minut.
    Ostatnio jednak wolę przykrywać pokrowcem tablet w obawie przed
    złodziejami czy "roztopieniem" w słońcu. Nie wiem dlaczego bardziej :-)

    Generalnie urządzenie jakoś przetrwało 10 mies. w samochodzie.

  • 32. Data: 2018-08-20 11:45:18
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-08-19 o 20:20, z pisze:

> [...]
    > złodziejami czy "roztopieniem" w słońcu. Nie wiem dlaczego bardziej :-)
    >
    > Generalnie urządzenie jakoś przetrwało 10 mies. w samochodzie.

    Czy ktoś chce świetnego HTC 8X z Win 8.1 z dwoma dedykowanymi uchwytami
    samochodowymi? :-) Nie wyłącza się w upale :-) Cienki jest, można go
    nosić w kieszeni :-)

  • 33. Data: 2018-08-20 12:53:27
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 19 Aug 2018 08:37:39 +0200, w <5b791033$0$595$65785112@news.neostrada.pl>,
    Akarm <a...@w...pl> napisał(-a):

    > Jesteś idiotą?
    > Zdecyduj się - albo każdy, albo nie każdy.

    A zauważyłeś, że to napisały inne osoby?

  • 34. Data: 2018-08-20 21:33:24
    Temat: Re: [OT] Re: Jaka nawigacja? 100-300zł
    Od: <9...@6...213324.invalid> (Tom N)

    Akarm w

    > UWAGA!
    > Napisałem to w odpowiedzi na post, w którym "cef" uważa, że wrotka jest
    > dowodem cytowania.

    Dobrze że nie zmieniłeś topicu...

    > Nie mam zamiaru się spierać.
    > Być może masz rację, być może jakieś cytowanie gdzieś się trafia bez
    > znaków cytowania. Nie mnie rozkminiać, czy może któryś (oraz ewentualnie
    > który?) zwrot należy przypisać komuś innemu, niż piszącemu.

    Ba, leniuch nie czyta w razie wątpliwości, on zamienia sie w zbigniewa i
    oskarża... AKARM -- anagram KARMA

    > Gdybyśmy teraz zaczęli

    Cef o myśleniu pisał, tego u ciebie brakuje!

    --
    'Tom N'

  • 35. Data: 2018-08-21 12:37:07
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2018-08-16 o 22:36, PlaMa pisze:

    > Cena 100zł (ale ostatecznie 300 jakby się nie dało).
    >

    > Pomożecie coś wybrać?

    TomTom.
    Dwie przykładowe aukcje z Allegro na używane urządzenia:
    https://allegro.pl/tomtom-go-500-speak-and-go-europa
    -i7517714545.html#thumb/8
    350zł wprawdzie, ale bardzo dobry model TT.

    https://allegro.pl/nawigacja-tomtom-go-50-afa50-i749
    8223646.html#thumb/1

    W grę wchodzą też tańsze TomTomy, ale nie mają Live Traffic. Jeśli nie
    jest to potrzebne to jakiś model Start może spełnić wymagania.

    Szukaj urządzeń z dożywotnimi mapami i traffic - asystent pasa ruchu
    jest bardzo dobry - w linku możesz poczytać o GO 50:
    https://www.x-kom.pl/p/380948-nawigacja-samochodowa-
    tomtom-go-50-refurb-5-europa-dozywotnia.html

    Ja mam Go 500 i bardzo sobie chwalę. Jedyny minus to płatna subskrypcja
    fotoradarów, ale często są promocje tak że mam te fotoradary na jakieś
    dwa lata do przodu ;)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 36. Data: 2019-02-05 15:30:43
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello PlaMa,

    Thursday, August 16, 2018, 10:36:23 PM, you wrote:

    [...]

    > Cena 100zł (ale ostatecznie 300 jakby się nie dało).

    Buhahaha!

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 37. Data: 2019-02-06 15:10:48
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 5 Feb 2019 15:30:43 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Buhahaha!

    Uprawiasz archeologię? ;)

    Post ma 8 miesięcy.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 38. Data: 2019-02-09 20:21:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > Hello PlaMa,
    > Thursday, August 16, 2018, 10:36:23 PM, you wrote:

    Ale o co chodzi ?

    Na Allegro bywaly i tansze (nowe), w sklepach o ile pamietam tez
    bywaly, ale widac na tym sie nie zarobi i zostaly same drogie :-)

    J.

  • 39. Data: 2019-02-14 13:42:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    ..
    Hello PlaMa,
    Thursday, August 16, 2018, 10:36:23 PM, you wrote:
    >[...]
    >Buhahaha!

    Jesli dawno nie kupiona - w Selgrosie Navitel GPS F150 159zl z VAT.

    Ale ... mapy Polski, Czech Slowacji, Ukrainy i Bialorusi ... troche
    malo.

    J.

  • 40. Data: 2019-02-14 17:07:59
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 14-02-2019 o 13:42, J.F. pisze:
> [...]
    >
    > Jesli dawno nie kupiona - w Selgrosie Navitel GPS F150 159zl z VAT.
    >
    > Ale ... mapy Polski, Czech Slowacji, Ukrainy i Bialorusi ... troche malo.

    I pewnie nic warte, nawet tych 159 zł.