  • 11. Data: 2009-11-24 09:15:53
    Temat: Re: Jaki LCD z podświetleniem, czytelny bez...
    Od: "qaz" <q...@o...pl>

    Test :)

  • 12. Data: 2009-12-08 21:21:35
    Od: Marcin Kulas <0...@...jabbed.org>

    PC wrote:
    > http://lcd.elementy.pl/dog/dog.htm
    > Używam ich od lat i bardzo sobie chwalę.

    Zamówiłem na próbę 3 szt. z dodatkami. Mailowo, bo formularz mają
    dziwny. Dostałem odpowiedź tego samego dnia, że zamówienie przyjęte,
    towar na magazynie i czekają na wpłatę. Przelew poszedł 27 listopada.
    Do dzisiaj (8 grudnia) zero reakcji, dwa następne maile pozostały
    bez odpowiedzi. Miało iść kurierem, więc na Pocztę Polską zwalić
    nie mogą. Nie wiem co myśleć, zwłaszcza po znalezieniu...

    http://42.pl/u/1XiF

    Czy ktoś jeszcze ostatnio coś zamawiał u, jak się okazuje,
    pani Joanny? Jeśli tak, to z jakim skutkiem?

    --
    [ Marcin Kulas jid: h...@j...org ]
    [ "Bądź uczynny, pomagaj innym - a wtedy wszyscy wokół pomyślą, ]

  • 13. Data: 2009-12-09 11:35:58
    Od: "BarnabaRudge" <B...@o...pl>

    Użytkownik "Marcin Kulas" <0...@...jabbed.org> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > http://42.pl/u/1XiF
    >
    > Czy ktoś jeszcze ostatnio coś zamawiał u, jak się okazuje,
    > pani Joanny? Jeśli tak, to z jakim skutkiem?

    --------------

    Zadzwonic tam nie ma jak?

    Janusz

  • 14. Data: 2009-12-09 14:20:34
    Od: Marcin Kulas <0...@...jabbed.org>

    BarnabaRudge wrote:
    > Zadzwonic tam nie ma jak?

    Jest, tylko lubię wiedzieć z kim mam do czynienia i odpowiednio
    sobie algorytm przygotować.

    Zadzwoniłem.
    W tym konkretnym przypadku zawieruszyłem im się w systemie
    i paczki nie wysłali. Odnoszę jednak wrażenie, że mogę nie być
    odosobnionym przypadkiem. Negatywy na Allegro są dość monotematyczne.
    No nic, życzę im lepszego systemu śledzenia zamówień. Wyświetlacze
    w ofercie mają ładne.

  • 15. Data: 2009-12-09 17:47:03
    Od: MKi <e...@t...op.pl>

    Marcin Kulas pisze:

> [...]
    > odosobnionym przypadkiem. Negatywy na Allegro są dość monotematyczne.
    > No nic, życzę im lepszego systemu śledzenia zamówień. Wyświetlacze

    Ja zamawiam regularnie co ok. 3 miesiące, nigdy nie było problemów...
    (z wyświetlaczami też ;) Pewnie mam szczęście.

    Pozdrowienia,
    MKi