  • 11. Data: 2017-05-08 14:32:25
    Temat: Re: Jaki SSD
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2017-04-29 o 08:32, Maciek pisze:
    > Ok, ale który obecnie model?

    Taki na jaki cię stać :) Ja brałem i mam zwykłe PLUS.

    --
    www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

  • 12. Data: 2017-05-09 22:24:47
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2017-05-08 o 14:32, Chris pisze:
    > Taki na jaki cię stać :) Ja brałem i mam zwykłe PLUS.
    Czyli nie sugerować się typem pamięci (MLC/TLC)?

    Maciek

  • 13. Data: 2017-05-10 09:04:08
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2017-05-09 o 22:24, Maciek pisze:
    > Czyli nie sugerować się typem pamięci (MLC/TLC)?

    Ten producent robi dobre i trwałe dyski, jak szukasz dysku po
    benchmarkach to szukaj dalej, ja ci więcej nie poradzę.

    --
    www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

  • 14. Data: 2017-06-01 15:09:44
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2017-04-26 o 21:43, Maciek pisze:
    > Witam
    >
    > Jakiś czas temu szukałem dysku SSD do laptopa. Grupa poleciła SanDisk
    > SDSSDA-240G-G25. Dysk był na pamięciach MLC, kupiłem, używam, jestem
    > zadowolony.
    >
    > Zachciało mi się kupić drugi, ale niestety producent uraczył wszystkich
    > nowym modelem SDSSDA-240G-G26, który jest już na pamięciach TLC, mam
    > więc mieszane uczucia, zarówno ze względu na inny typ pamięci, jak i na
    > politykę producenta.
    >
    > Czy możecie polecić jakiś dysk SSD o pojemności około 250GB w dobrej
    > cenie i o możliwie dużej trwałości?

    Ja od jakiś 6-7 miesięcy mam Kingston HyperX Fury 240GB i śmiga aż miło.
    W drugim lapku od ponad 3 lat śmiga Kingston V300 120GB i też zero
    problemów...

  • 15. Data: 2017-06-02 02:33:47
    Od: z...@g...com

    On Thursday, June 1, 2017 at 9:09:46 AM UTC-4, Kamil 'Model' wrote:

    > Ja od jakiś 6-7 miesięcy mam Kingston HyperX Fury 240GB i śmiga aż miło.
    > W drugim lapku od ponad 3 lat śmiga Kingston V300 120GB i też zero
    > problemów...

    Kup sobie "jakichś" slownik i sprawdz znaczenie slow.

    Podpowiem ci, ze w odpowiedzi mozesz sie czepic polskich ogonkow,
    bo to norma wsrod tobie podobnych.

    Slon

  • 16. Data: 2017-06-02 10:04:01
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-06-02 o 02:33, z...@g...com pisze:

    > Kup sobie "jakichś" slownik i sprawdz znaczenie slow.

    Odpowiedziałeś na post sprzed ponad miesiąca tylko po to żeby
    zaproponować kupno słownika ?

    > Podpowiem ci, ze w odpowiedzi mozesz sie czepic polskich ogonkow,
    > bo to norma wsrod tobie podobnych.

    To jest norma wśród tobie podobnych.

    W polu nadawca wpisuje się Imię, ksywę a nie adres mailowy.
    Sprawdź czy potrafisz to wpisać. :-)

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2017-06-02 19:05:55
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .06.2017 o 10:04 RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:

> [...]
    > zaproponować kupno słownika ?

    > To jest norma wśród tobie podobnych.
    >
    > W polu nadawca wpisuje się Imię, ksywę a nie adres mailowy.

    Są ludzie i taborety...
    Znamy go tutaj, ma nicka z...@g...com.

    Ksywę wpisują kryminaliści.

    --
    Trefniś

  • 18. Data: 2017-06-02 20:11:52
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-06-02 o 19:05, Trefniś pisze:

    > Są ludzie i taborety...
    > Znamy go tutaj, ma nicka z...@g...com.
    >
    > Ksywę wpisują kryminaliści.

    To za co masz wyrok ?
    Czy będziesz udowodniał że masz wpisany pseudonim artystyczny ?

    Pozdrawiam

  • 19. Data: 2017-06-02 20:50:17
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .06.2017 o 20:11 RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:

    > To za co masz wyrok ?
    > Czy będziesz udowodniał że masz wpisany pseudonim artystyczny ?

    Pucuj się, skoro już się ujawniłeś.

    --
    Trefniś

  • 20. Data: 2017-06-02 23:34:30
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-06-02 o 20:50, Trefniś pisze:

    > Pucuj się, skoro już się ujawniłeś.

    To ty się ujawniłeś a teraz to potwierdzasz gwarą więzienną. :-)