  • 21. Data: 2017-09-12 13:27:33
    Temat: Re: Jaki internet LTE (na dzień 10-09-2017)
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Wysyłam bazy danych po kilkadziesiąt, kilkaset GB, jak na razie korzystam z
    > kilku kart SIM, ale staje sie to coraz bardziej upierdliwe jak w połowie mi
    > sie zatrzymuje. Orange i ich 1410GB za 199zl??, RBM?)

    RBM ma jakiś lejek po 100 GB, poza tym u mnie jest dosyć wolny - jakieś
    5 Mbit/s i czasami zawiesza się na kilka minut. W regulaminie piszą
    "prędkość transmisji danych wynosi szacunkowo maksymalnie 15 Mb/s", co w
    LTE także dupy nie urywa. Musisz być w zasięgu nadajników Playa, w
    roamingu nie działa. Nieprzyjemna przypadłość to że nie możesz
    przedłużyć pakietu, kiedy poprzedni jest aktywny - musisz zaczekać, aż
    skończy się termin poprzedniego. Przynajmniej tak jest przy przedłużaniu
    przez stronę internetową. I ostatnia rzecz: podobno startera z tą ofertą
    już nie da się kupić.

    Orange po LTE w moim przypadku jest jak najbardziej OK. Szybki i stabilny.

    Piotr

  • 22. Data: 2017-09-12 13:29:20
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Wysyłam bazy danych po kilkadziesiąt, kilkaset GB, jak na razie korzystam z
    > kilku kart SIM, ale staje sie to coraz bardziej upierdliwe jak w połowie mi
    > sie zatrzymuje. Orange i ich 1410GB za 199zl??, RBM?)

    W RBM oczywiście chodziło mi o "DARMOWY INTERNET LTE NA 30 DNI".

    Piotr

  • 23. Data: 2017-09-12 15:12:24
    Od: p...@g...com

    ten ?

    http://allegro.pl/internet-na-karte-play-red-bull-lt
    e-50zl-150-dni-i6937454225.html

  • 24. Data: 2017-09-12 17:20:00
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2017-09-12 15:12, p...@g...com wrote:
    > ten ?
    >
    > http://allegro.pl/internet-na-karte-play-red-bull-lt
    e-50zl-150-dni-i6937454225.html

    Dokładnie. Niezłe przebicie, nawet po wspaniałomyślnym obniżeniu ze 120
    zł. I to za sam starter, bo 5 dych, jak rozumiem, i tak trzeba będzie
    wpłacić.

  • 25. Data: 2017-09-12 22:58:19
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 10-09-17 o 18:44, T.V. pisze:

    > 50GB limit podstawowy, po 100GB (6dni po odnowieniu pakietu) nałożyli mi
    > lejek, a transwer spadł do 32KB. Jak pisałem, słaby zasięg, odświeżanie
    > stron, pakiety latały jak opętane tam i z powrotem to i limit szybko
    > poszedł. Po części sądzę, iż jest to wina PlusGSM (może nawet jakaś teoria
    > spiskowa, iż celowo obniżają moc na swoich wierzach nadawczych), ponieważ
    > jeszcze 1-2lata temu miałem o niebo lepszy zasięg, teraz ledwo 1-2 (kiedyś
    > 5-6) kreseczki i:

    JA by sprawdził, czy nie masz jakiś zakłóceń.

  • 26. Data: 2017-09-13 00:43:23
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 10.09.2017 o 18:44, T.V. pisze:
    > Cześć, czas przejść chyba do innego operatora niż Plus, bo nie dość, że
    > nałożyli mi lejek 32KB, to jeszcze zasięg jest tragedia i limit
    > wykorzystuję po kilku dniach (50GB) ponieważ (zagubione) pakiety sa
    > wysyłane w nieskończoność, a transwer leci. Do tego te 50GB.

    http://www.telepolis.pl/wiadomosci/nowa-oferta-inter
    netu-domowego-t-mobile,2,3,39942.html

  • 27. Data: 2017-09-13 08:01:16
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-09-12 o 17:20, Uncle Pete pisze:

    e-50zl-150-dni-i6937454225.html

    > Dokładnie. Niezłe przebicie, nawet po wspaniałomyślnym obniżeniu ze 120
    > zł. I to za sam starter, bo 5 dych, jak rozumiem, i tak trzeba będzie
    > wpłacić.

    Jak liczysz to "przebicie", skoro "startera z tą ofertą już nie da się
    kupić."?

    --
    Liwiusz

  • 28. Data: 2017-09-13 08:03:19
    Od: p...@g...com

    mialem ze 3 karty RBM i na zadnej nie wyciagnalem wiecej niz 60 Mbit/s a tyle szlo
    normalnie kiedys w Play, Plus (Plush na karte) tez bieda ale na wiosce (Szczawnica)
    jeszcze chodzil kiedy Play zdechl, w miare stabilne jest T-Mobile, Orange tez dobrze.

    PS w Niemczech operatorzy tez w kulki pogrywali az wreszcie wypuszczono apke ktora w
    miare wiarygodnie podaje predkosci i ping co moze byc podstawa do ew. reklamacji:

    https://breitbandmessung.de/mobil-testen

  • 29. Data: 2017-09-13 11:16:56
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Jak liczysz to "przebicie", skoro "startera z tą ofertą już nie da się
    > kupić."?

    Liczę to tak, że gość najprawdopodobniej kupował te startery po 9
    złotych (kiedy były jeszcze w sprzedaży), więc ma wysoki zarobek na
    transakcji, czyli "przebicie".

  • 30. Data: 2017-09-13 11:19:33
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2017-09-13 08:03, p...@g...com wrote:
> [...]
    w miare wiarygodnie podaje predkosci i ping co moze byc podstawa do ew. reklamacji:

    No to Play zabezpieczył się sformułowaniem "prędkość transmisji danych
    wynosi szacunkowo maksymalnie 15 Mb/s" )))