  • 51. Data: 2020-05-21 11:59:51
    Temat: Re: Jaki kabel/adapter do portu USB Type-C?
    Od: User <n...@s...com>

    W dniu 21.05.2020 o 11:17, Adam pisze:
> [...]
    ada.pl>

    > Oprócz kilku dobrych, w tym metalowych, które Ci podsyłałem, dzisiaj
    > na iboodzie masz jeszcze kilka następnych:
    >
    > https://www.ibood.com/electronics-pl/pl/flash-sales/
    61613/10712/linq/
    Dzięki, ale po co mam płacić paręset złotych za hub, z którego większość
    portów nie jest mi potrzebna,
    jak HDMI, SD Micro SD. Mam je w laptopie, pisałem już o tym. Jest mi
    potrzebna możliwość podłączenia
    do portu USB Type-C urządzeń "normalnie" podłączanych pod USB-A, im
    więcej na raz, tym lepiej.
    Pisałem, że jestem gotów zapłacić więcej, ale porównując adapter aktywny
    z pasywnym, co sprowadza się
    do różnicy kilkudziesięciu złotych. Nie jestem przesadnie oszczędny, ale
    mam zasadę płacić za to co jet mi
    potrzebne.

  • 52. Data: 2020-05-21 12:55:05
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-05-21 o 11:59, User pisze:
> [...]
    > z pasywnym, co sprowadza się
    > do różnicy kilkudziesięciu złotych. Nie jestem przesadnie oszczędny, ale

    I dlatego wcześniej podałem Ci takie właśnie niedrogie a dobre huby.

    Natomiast pisząc "tanie plastikowe dziadostwo" czy jakoś tak nie miałem
    na myśli plastiku w znaczeniu dosłownym, tylko chińską wydmuszkę - gdzie
    "plastik" w znaczeniu szerokim oznacza szmelc.

    W moich przykładach masz zarówno obudowy z tworzywa sztucznego, jak i
    metalowe.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 53. Data: 2020-05-21 14:28:08
    Od: User <n...@s...com>

    W dniu 21.05.2020 o 12:55, Adam pisze:
> [...]
    > wydmuszkę - gdzie "plastik" w znaczeniu szerokim oznacza szmelc.
    >
    > W moich przykładach masz zarówno obudowy z tworzywa sztucznego, jak i

    Jeszcze raz bardzo dziękuję. Wszystkie podpowiadane huby dokładnie
    oglądam, może nie zawsze od razu, bo mam jeszcze
    inne "obowiązki", ale na pewno wszystko obejrzę.

  • 54. Data: 2020-05-24 10:21:01
    Od: User <n...@s...com>

    W dniu 20.05.2020 o 16:38, ąćęłńóśźż pisze:
    > Na zdjęciu dyski mają na obudowie gniazda microUSB 3.0, można bez
    > problemukupić kable microUSB B 3.0 (3.1) (3.2) <-> USB C, to
    > pewniejsze niż przejściówka (mniej styków i rozekranowania po drodze).
    > O taki pierwszy z brzegu:
    > www.x-kom.pl/p/410498-kabel-usb-unitek-usb-typ-c-mic
    rousb-30.html

    Jest jeszcze jedna rzecz, która mnie niepokoi, a która może być
    problemem także
    w przypadku huba (lub adaptera).
    Na w/w stronie, a także na stronach:
    https://allegro.pl/oferta/kabel-usb-3-0-micro-b-type
    -c-1m-mctv-845-9090436184
    https://proline.pl/unitek-przewod-usb-typ-c-do-micro
    usb-3-0-1m-y-c475bk-p1148958
    wyraźnie widać, że we wtyczce do USB Type-C występują 3 okrągłe otwory ,
    natomiast
    w moim porcie USB Type-C w laptopie po środku jest poprzeczna belka
    długości prawie
    całego portu. Nie wydaje mi się możliwe podłączenie takiej końcówki do
    mojego portu.

    Wyglądana to, że są różne rodzaje portu USB Type-C, ale jakie one maja
    symbole żeby
    zamawiając (zdalnie) móc kupić taki (kabel, adapter lub hub), który na
    pewna da się
    podłączyć?

    Pozdrawiam

  • 55. Data: 2020-05-24 10:30:08
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Przecież towar zakupiony zdalnie da się odesłać.
    Można tez pójść ze sprzętem pod pachą do jakiegoś skupiska sklepów komputerowych
    (kiedyś np. przejście podziemne przy GUS).

    Może ktoś tu wie, czy wtyczki i gniazda Thunderbolt są fizycznie różne?
    Jeśli masz Apple to NTG, niniejsza grupa jest o pecetach ;-)

    -----
> [...]
    > Wygląda na to, że są różne rodzaje portu USB Type-C, ale jakie one maja symbole
    żeby zamawiając móc kupić taki, który na pewna da

  • 56. Data: 2020-05-24 10:35:42
    Od: User <n...@s...com>

    W dniu 24.05.2020 o 10:30, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    >
    > Może ktoś tu wie, czy wtyczki i gniazda Thunderbolt są fizycznie różne?
    > Jeśli masz Apple to NTG, niniejsza grupa jest o pecetach ;-)
    Mam PCta. :-D

  • 57. Data: 2020-05-24 11:33:35
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Nie ma innego, kombinowanego gniazda [Power] eSata/USB?

    -----

  • 58. Data: 2020-05-24 13:04:16
    Od: User <n...@s...com>

    W dniu 24.05.2020 o 11:33, ąćęłńóśźż pisze:
    > Nie ma innego, kombinowanego gniazda [Power] eSata/USB?
    Niestety nie.

    Muszę zgłębić sprawę różnych portów USB Type-C.

  • 59. Data: 2020-05-24 14:55:51
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A istnieje do niego stacja dokująca (przez złącze na spodzie obudowy, a nie poprzez
    USB C)?

    -----

  • 60. Data: 2020-05-24 15:40:00
    Od: User <n...@s...com>

    W dniu 24.05.2020 o 14:55, ąćęłńóśźż pisze:
    > A istnieje do niego stacja dokująca (przez złącze na spodzie obudowy,
    > a nie poprzez USB C)?
    Na spodzie obudowy są tylko otwory wentylacyjne.

    Ale tak naprawdę jest mi tylko potrzebny dokładny symbol portu USB
    Type-C takiego jaki mam
    w moim laptopie. W opisie laptopa nie ma, bo opis dotyczy nie tylko tego
    modelu.

    Znalazłem na filmie z YouTube taki port i zrobiłem zrzut ekranu. Mógłbym
    go przesłać na jakiś darmowy
    serwer i potem podać tutaj adres URL, ale nie znam takiego serwera,
    który byłby obecnie popularny.
    Robiłem coś takiego wieki temu.