  • 11. Data: 2016-10-25 21:11:19
    Temat: Re: Jaki odbiornik BLUETOOTH kupić?
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-10-25 o 15:19, J.F. pisze:
    > I chcesz kupic dwa odbiorniki, czy przenosic dom-samochod ?

    Na razie jeden i przenosić. Jak się spodoba dokupię drugi.

    Wiem że są stacjonarne urządzenia za 100 zł ale czy warto?

    > Ogolnie dzwiek przez BT jest taki sobie.
    > W profilu A2DP predkosc jest za mala, a kompresja taka sobie. Do
    > samochodu starczy.

    Na co dzień w pracy używam SONY ERICSSON MW600:
    http://www.ceneo.pl/7374563
    Jestem bardzo zadowolony.
    WADA: Albo ładujesz albo słuchasz :-(
    Szukam czegoś porównywalnego ale bez tej wady :-)
    i taniego bo przecież już parę lat minęło jak płaciłem 150 zł za te
    słuchawki :-)

  • 12. Data: 2016-10-25 21:56:29
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-10-25 21:03, z wrote:
    > W mordę :-)
    > A jeśli już jestem gotów na te niedogodności to czy jakość analogowa
    > wychodząca z takich urządzeń będzie zawsze taka sama?

    Nie. Te tanie szumią. Te drogie mniej, ale za to słychać jakieś
    artefakty kompresji. Ja to odpalam na CAT CS907 czyli najwiekszym
    badziewiu pod słońcem i w najtańszej wersji za 20zł z allegro i
    szczęsliwie szumu przelotki nie słychać w szumach własnych wzmacniacza.
    Ale przyjdzie audiofil i zaraz zacznie wykrywać rezonanse fazowe w
    harmonicznych szumu niebieskiego z poświatą okarynową.

  • 13. Data: 2016-10-25 22:39:56
    Od: z <...@...pl>

> [...]
    > Ale przyjdzie audiofil i zaraz zacznie wykrywać rezonanse fazowe w
    > harmonicznych szumu niebieskiego z poświatą okarynową.

    :-) Ostatnio bawię się magnetofonem kasetowym z wyłączonymi Dolby BC...
    Dźwięk jest przyjemny a szumy miłe dla ucha :-)

    Za to mam niemiłe doświadczenia z transmiterami FM. Nawet od SE.

  • 14. Data: 2016-10-26 08:37:33
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-10-25 22:39, z wrote:
    > :-) Ostatnio bawię się magnetofonem kasetowym z wyłączonymi Dolby BC...

    No widzisz, ja swój deck dolby kupiłem 2tyg temu. Nie wiem po co. Pewno
    żeby ładnie wyglądał.

    > Dźwięk jest przyjemny a szumy miłe dla ucha :-)

    Źle. Ma być "lampowa jakość dzwieku". Opchniesz za kilka stówek.

  • 15. Data: 2016-10-26 09:51:38
    Od: quent <x...@x...com>

    On 25.10.2016 10:21, z wrote:
    > Wiem że najlepszy efekt dałaby wymiana radia samochodowego na takie z
    > bluetooth.
    > Ale chciałbym mieć też uniwersalne urządzenie do przesyłania dźwięku
    > również do wieży audio w domu po AUX.

    Zdecydowanie lepiej jest do domu kupić Chromecast Audio.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 16. Data: 2016-10-26 10:30:21
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2016-10-25 o 10:21, z pisze:
> [...]
    > Co kupić? Ceny nawet od 20 zł ale jaki to daje dźwięk?
    > Macie jakiś sprawdzony model który gra znośnie żeby zęby nie bolały?

    Jeśli zależy Ci na jakości dźwięku, powinieneś zainwestować w jakiś
    porządny sprzęt. Mam tu na myśli np. wzmacniacz analogowy (lampowy) z
    Bluetooth. Wtedy będziesz miał gwarancję czystego dźwięku. Oczywiście
    sam wzmacniacz to jedno, ale należałoby zaopatrzyć się w jakieś porządne
    głośniki, a nie te pierdziawki, jakie są seryjnie montowane w autach.
    Wydaje się, że optymalnym rozwiązaniem będą zestawy głośników (najlepiej
    czterodrożnych). Powinny mieć co najmniej 1,5 raza większą moc od
    wzmacniacza. Oczywiście w komplecie subwoofer.
    Generalnie powinieneś się zamknąć się w kwocie kilku tys. zł, ale
    będziesz z tego bluetootha zadowolony.
    Aha - ponieważ takie wzmacniacze raczej nie są zasilane z instalacji 12
    V, więc będziesz też musiał kupić przetwornicę.
    ;-)
    T.

  • 17. Data: 2016-10-26 11:47:53
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-10-26 10:30, T. wrote:
    > porządny sprzęt. Mam tu na myśli np. wzmacniacz analogowy (lampowy)

    Koniecznie z wyświetlaczem na nixie wbudowana zamiast poduszki w
    kierownicy. Bez tego raczej żałośnie charczą.

  • 18. Data: 2016-10-26 11:52:00
    Od: masti <g...@t...hell>

    T. wrote:

> [...]
    > wzmacniacza. Oczywiście w komplecie subwoofer.
    > Generalnie powinieneś się zamknąć się w kwocie kilku tys. zł,

    same kable kierunkowe do zasilania tego BT będą tyle kosztować :)

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 19. Data: 2016-10-26 12:10:21
    Od: z <...@...pl>

    > Źle. Ma być "lampowa jakość dzwieku". Opchniesz za kilka stówek.

    A najbardziej podoba mi się kręcąca się kaseta w Condorze i mrugający
    wskaźnik diodowy. Poezja :-)

    PS. Dźwięk 20 letniego sprzętu oczywiście najbardziej :-)

  • 20. Data: 2016-10-26 12:29:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
> [...]

    >BC...
    >Dźwięk jest przyjemny a szumy miłe dla ucha :-)

    Ja tam szumow nie lubie. Na inne wady pewnie nie zwroce uwagi, ale
    szumy mnie draznia.
    (podobnie jak rozmycie pikseli na ekranie).

    W samochodzie to jednak bez znaczenia - silnik halasuje, opony
    halasuja - szumy z kasety juz prawie nieslyszalne :-)

    >Za to mam niemiłe doświadczenia z transmiterami FM. Nawet od SE.

    Czy takie niemile ... troche dzialaja.
    Najbardziej narzekalem na niska moc - trudno znalezc wolny kanal, a
    jak sie jedzie przez Polske, to coraz to inne sa zajete.
    Zmienianie uciazliwe.

    J.