  • 21. Data: 2016-10-26 17:28:30
    Temat: Re: Jaki odbiornik BLUETOOTH kupić?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:580fac74$0$15206$6...@n...neostrad
    a.pl...
    >Ostatnio się zdziwiłem jak źle gra wypasiona nokia 1020 po wyjściu
    >słuchawkowym kiedy ten sam dźwięk puszczony przez słuchawki
    >bezprzewodowe (SE) był o niebo lepszy.

    A nie jest to kwestia jakis filtrow w Nokii ?
    Sam kiedys obcialem pasmo pod e-booki, a potem sie mozna zdziwic, ze
    taka kiepska muzyka.

    Ewentualnie fitrow "polepszajacych".
    Bo ogolnie, to nie powinni miec klopotu z poprawnym odtworzeniem na
    wyjsciu sluchawkowym, wiec ciekawym co zawiodlo.

    J.

  • 22. Data: 2016-10-27 07:18:04
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-10-26 o 17:28, J.F. pisze:
> [...]
    > Bo ogolnie, to nie powinni miec klopotu z poprawnym odtworzeniem na
    > wyjsciu sluchawkowym, wiec ciekawym co zawiodlo.

    Win8.1 Nawet niespecjalnie jest w czym tu grzebać. Ustawienia domyślne a
    jednak słuchawki SE grają lepiej.

  • 23. Data: 2016-10-27 11:34:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    .pl...

    >Win8.1 Nawet niespecjalnie jest w czym tu grzebać. Ustawienia
    >domyślne a jednak słuchawki SE grają lepiej.

    Czekaj czekaj, bo zaczelo sie od:
    "Ostatnio się zdziwiłem jak źle gra wypasiona nokia 1020 po wyjściu
    słuchawkowym kiedy ten sam dźwięk puszczony przez słuchawki
    bezprzewodowe (SE) był o niebo lepszy."

    Jak to porownujesz, bo jesli na dwoch roznych sluchawkach, to sensu
    nie ma - od sluchawek bardzo duzo zalezy.
    I od glosnikow tez.

    J.

  • 24. Data: 2016-10-27 12:48:23
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-10-27 o 11:34, J.F. pisze:
    > Jak to porownujesz, bo jesli na dwoch roznych sluchawkach, to sensu nie
    > ma - od sluchawek bardzo duzo zalezy.
    > I od glosnikow tez.

    Już wyjaśniam :-)
    Słuchałem nie na jakiś słuchawkach a na zewnętrznym tym samym
    wzmacniaczu (radiomagnetofonie Condor)
    Sygnał raz bezpośrednio z telefonu kablem a drugi raz bezprzewodowo do
    odbiornika słuchawek a potem znowu kablem do wzmacniacza (ten zestaw
    słuchawkowy ma gniazdo jack i można podpiąć co się chce)

    Nie jestem audiofilem ale zauważyłem różnicę w jakości.
    Inne urządzenia które testowałem to Galaxy S2 i tablet Dell Venue.
    Nie było takich różnic w jakości.

  • 25. Data: 2016-10-27 12:49:52
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    > Koniecznie z wyświetlaczem na nixie wbudowana zamiast poduszki w
    > kierownicy. Bez tego raczej żałośnie charczą.

    Ale środek kierownicy musi być nieruchomy - jak w niektórych Citroenach.
    Oczywiście nie można też zapomnieć o EM84 jako wskaźniku prawidłowego
    ustawienia polaryzacji sygnału BT.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 26. Data: 2016-10-27 13:20:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    .pl...

> [...]
    >do odbiornika słuchawek a potem znowu kablem do wzmacniacza (ten
    >zestaw słuchawkowy ma gniazdo jack i można podpiąć co się chce)

    Czyli prawidlowo ... to ciekaw jestem, co w tej nokii sp*, ze po
    kabelku gorzej.

    No chyba, ze jak sugerowalem - masz tam jakis filtr/equalizer na
    sluchawki kabelkowe, a na BT nie dziala i slychac oryginal :-)

    J.