  • 41. Data: 2018-02-13 23:08:46
    Temat: Re: Jaki prostownik?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 13 Feb 2018 23:04:49 +0100, Irokez napisał(a):

    > Była prawie 21:00, nie dało się...

    Dalo sie. Zaparkowac pod warsztatem i pojechac do domu autobusem :-)

    J.

  • 42. Data: 2018-02-14 07:15:56
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 13.02.2018 o 23:08, J.F. pisze:

    > Dalo sie. Zaparkowac pod warsztatem i pojechac do domu autobusem :-)
    Odkrywcze!
    Idąc tym tropem auto to tylko kłopot, więc lepiej wcale tego
    szatańskiego wynalazku nie kupować i od początku przesiąść się na
    autobus i nie zawracać głowy na p.m.s.
    Jacek

  • 43. Data: 2018-02-14 09:24:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 14 Feb 2018 07:15:56 +0100, Jacek napisał(a):
    > Odkrywcze!
    > Idąc tym tropem auto to tylko kłopot, więc lepiej wcale tego
    > szatańskiego wynalazku nie kupować i od początku przesiąść się na
    > autobus i nie zawracać głowy na p.m.s.

    No nie, auto zazwyczaj dziala.

    Ale jak widac, ze cos jest nie tak, swiatla gasna itp, to gdzie trzeba
    jechac ? troche pomyslunku :-)

    J.

  • 44. Data: 2018-02-14 14:56:40
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 14.02.2018 o 09:24, J.F. pisze:

    > Ale jak widac, ze cos jest nie tak, swiatla gasna itp, to gdzie trzeba
    > jechac ? troche pomyslunku :-)
    Ja stosuję inną kolejność. Jak coś nie działa, to najpierw myślę, a
    potem "gdzieś jadę" o ile sobie nie poradzę sam.
    Jacek
    PS
    rozmawiałem ostatnio z mechanikiem, który jest członkiem komisji
    egzaminacyjnej w szkole zawodowej. To, co opowiadał o poziomie wiedzy
    młodych adeptów sztuki naprawy samochodów nie było budujące.

  • 45. Data: 2018-02-14 15:18:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 14 Feb 2018 14:56:40 +0100, Jacek napisał(a):
    > Ja stosuję inną kolejność. Jak coś nie działa, to najpierw myślę, a
    > potem "gdzieś jadę" o ile sobie nie poradzę sam.

    Mi wystarczy jeden rzut oka pod maske, zeby wiedziec, ze w tym
    samochodzie sobie w ogole rzadko z czym poradze.

    Jakby miec szope, w niej podnosnik, od biedy kanal ...

    A poza tym to coraz rzadzie brudzic mi sie chce :-)

    > rozmawiałem ostatnio z mechanikiem, który jest członkiem komisji
    > egzaminacyjnej w szkole zawodowej. To, co opowiadał o poziomie wiedzy
    > młodych adeptów sztuki naprawy samochodów nie było budujące.

    No ale kto jest temu winien - nauczyciele z tej szkoly ?

    J.

  • 46. Data: 2018-02-14 17:46:59
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2018-02-13 o 23:08, J.F. pisze:

    > Dalo sie. Zaparkowac pod warsztatem i pojechac do domu autobusem :-)

    No ok, bez jakichkolwiek świateł (pisałem że wszystko już zgasło kilka
    km przed domem) teoretycznie można by było przejechać o 21:00 jeszcze
    8km do warsztatu. Jakoś tyle jest. Niestety nie po drodze.

    --
    Irokez

  • 47. Data: 2018-02-14 19:38:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 14 Feb 2018 17:46:59 +0100, Irokez napisał(a):

    > No ok, bez jakichkolwiek świateł (pisałem że wszystko już zgasło kilka
    > km przed domem) teoretycznie można by było przejechać o 21:00 jeszcze
    > 8km do warsztatu. Jakoś tyle jest. Niestety nie po drodze.

    Jest to jakis argument, ale co to - jeden warsztat jest ?
    Zaparkowac pod tym blizej :-)

    Tez mi sie kiedys zapalila kontrolka ladowania 250km od domu.
    Pomyslalem, ze powinno sie udac dojechac :-)

    J.

  • 48. Data: 2018-02-14 20:01:57
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 13 lutego 2018 22:21:38 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > Ta, w Tesco sie dopytasz.
    > Oczywiscie prosze pana, naladowane ;-)

    Wezme miernik z półki obok i sprawdzę w ramach testów miernika;)

    > A 300m ... ciezkie to nowe samochody, nie przepchasz :-)

    A dieselek bez prundu w aku nie da rade jechać?

    > Ale to nie od reki, tylko po 2 tygodniach :-)

    Drugi aku kupił bym od ręki a za dwa tygodnie wyjaśniał(pisał odwołanie od nie
    uznanej reklamacji) sprawe tego pierwszego

    > Naiwny. Z ta gwarancja :-)
    Jak dotąd daję rade z egzekwowaniem swoich praw z tytułu gwarancji chociażby.
    Z lenovo ostatnio kilka tygodni trwało ale przekonałem ich ze racji nie maja i
    warunków gwarancji trzeba dotrzymać

  • 49. Data: 2018-02-14 23:07:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 14 Feb 2018 11:01:57 -0800 (PST), Kris napisał(a):

    > Wezme miernik z półki obok i sprawdzę w ramach testów miernika;)

    Miernik zapakowany w blistrze :-(

    > A dieselek bez prundu w aku nie da rade jechać?

    Nowoczesny ? Bez zasilania sterownika wtrysku ?

    > Drugi aku kupił bym od ręki a za dwa tygodnie wyjaśniał(pisał odwołanie od nie
    uznanej reklamacji) sprawe tego pierwszego

    A oni ci na zlosc oddadza sprawny :-)

    > Jak dotąd daję rade z egzekwowaniem swoich praw z tytułu gwarancji chociażby.
    > Z lenovo ostatnio kilka tygodni trwało ale przekonałem ich ze racji nie maja i
    warunków gwarancji trzeba dotrzymać

    z lenovo ... z centra wygraj :-)

    J.

  • 50. Data: 2018-02-14 23:10:45
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 14.02.2018 o 20:01, Kris pisze:

    > Wezme miernik z półki obok i sprawdzę w ramach testów miernika;)
    Obawiam się, że po pierwsze miernik będzie w blistrze, więc go nie
    użyjesz. Nawet, jakby się dało wyjąć miernik, to samo napięcie bez
    obciążenia niewiele powie o stopniu naładowania.

    > A dieselek bez prundu w aku nie da rade jechać?

    Nie wiem, jak współczesne auta, ale w latach 90-tych jechałem Ładą BEZ
    akumulatora kilkanaście km bez problemu. Trzeba było tylko pamiętać,
    żeby nie dać zejść silnikowi poniżej 1200 obr.
    Jacek