  • 11. Data: 2016-05-02 08:58:24
    Temat: Re: Jaki zestaw CB
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    a tu grzebnąłem za starym artykułem, interesujaca cie kwestia pod koniec
    artykułuy
    http://www.rp.pl/artykul/961623-Policjant-sprawdza-l
    egalnosc-CB-radia.html#ap-1

  • 12. Data: 2016-05-02 10:00:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 2 May 2016 08:56:25 +0200, sirapacz napisał(a):

    > znaczek CE mówi mniej więcej tyle, ze ogólnie można używać na terenie
    > UE. A homologacja mówi, że mieści się w swoich parametrach
    > bezpieczeństwa.

    Znaczek CE mowi tez, ze urzadzenie spelnia wymagane normy (a
    przynajmniej powinno), a w przypadku urzadzen radiowych - nawet, ze
    ktos to sprawdzil na egzemplarzu testowym (a przynajmniej powinien).

    J.

  • 13. Data: 2016-05-02 12:52:11
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Znaczek CE mowi tez, ze urzadzenie spelnia wymagane normy (a
    > przynajmniej powinno), a w przypadku urzadzen radiowych - nawet, ze
    > ktos to sprawdzil na egzemplarzu testowym (a przynajmniej powinien).

    zgodność z CE deklarujesz sam. nie musisz nic badać.
    przy homologacji musisz.

  • 14. Data: 2016-05-02 13:08:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 2 May 2016 12:52:11 +0200, sirapacz napisał(a):

    > zgodność z CE deklarujesz sam. nie musisz nic badać.
    > przy homologacji musisz.

    Urzadzenia radiowe wymagaja badan przez notyfikowana jednostke.

    J.

  • 15. Data: 2016-05-02 15:43:04
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Urzadzenia radiowe wymagaja badan przez notyfikowana jednostke.
    zgadza sie

  • 16. Data: 2016-05-02 22:06:50
    Od: j...@i...pl

    On Sun, 1 May 2016 07:59:39 +0000 (UTC), Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    >bus wysoki sam w sobie to antena raczej 100cm maks

    Ja mam 120 cm. i jakoś daje radę ;)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 17. Data: 2016-05-02 22:10:05
    Od: j...@i...pl

    On Mon, 2 May 2016 12:52:11 +0200, sirapacz <n...@s...pl> wrote:

    >zgodność z CE deklarujesz sam. nie musisz nic badać.
    >przy homologacji musisz.

    Radia CB od x lat (10? 15?) nie muszą też mieć homologacji. Wystarczy
    świadectwo zgodności. Wiesz kto jes wystawia? ;)

  • 18. Data: 2016-05-02 22:12:42
    Od: j...@i...pl

    On Mon, 2 May 2016 08:58:24 +0200, sirapacz <n...@s...pl> wrote:

    >a tu grzebnąłem za starym artykułem, interesujaca cie kwestia pod koniec
    >artykułuy
    >http://www.rp.pl/artykul/961623-Policjant-sprawdza-
    legalnosc-CB-radia.html#ap-1

    Jeżdżę z radiem CB od 2003 roku. Przez ten czas przejechałem blisko
    700 tys. km. Miałem przez ten czas fafdziesiąt kontorli policyjnych i
    kilka ITD. Pies z kulawą nogą nie interesował się moim CB. A jest nim
    Uniden ;)

  • 19. Data: 2016-05-03 12:00:15
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik j...@i...pl ...

    > Ja mam 120 cm. i jakoś daje radę ;)

    :)

  • 20. Data: 2016-05-03 21:26:01
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > 700 tys. km. Miałem przez ten czas fafdziesiąt kontorli policyjnych i
    > kilka ITD. Pies z kulawą nogą nie interesował się moim CB. A jest nim
    > Uniden ;)

    nigdy nie napisalem ze ktos sie nim bedzie interesowal.