  • 21. Data: 2010-04-27 14:07:55
    Temat: Re: Jakie CICHE opony do Fabii ?
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-04-27, Agent <w...@o...ue> wrote:

    > Miało byc z 2007 r. http://www.netcar.pl/x_C_X__P_TESTY.html?XP=14

    A to co innego :)

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 22. Data: 2010-04-27 14:11:48
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "bratPit[pr]" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > pewno opona nastawiona na komfort i bezpieczne prowadzenie, na pewno można
    > powiedzieć że jest cicha, aczkolwiek C.drive to rzeczywiście chyba
    > najcichsza opona na jakiej jeździłem (ale to zużycie... - leci szybciej
    > niż klocki hamulcowe),
    > wiesz trudno objeździć na tym samym aucie różne opony i porównywać nawet
    > jeżeli się dużo jeździ, na pewno dwie powyższe Cię nie rozczarują,
    > Yokohama - mam wrażenie - robi ciche opony, A.drive w Astrze sprawdza się
    > bardzo dobrze, a Dunlop SP Sport01 był pod tym względem tragiczny,

    Czytam sobie te testy ADAC i opinie w sklepie internetowym i im więcej
    czytam tym dochodzę do wniosku że opinii to wcale nie można brac pod uwage
    (jeden gani to co drugi chwali) a te testy ADAC to może są ok jesli chodzi o
    przyczepnosć i zuzycie ale w rubryce hałas to juz ich nie rozumiem. Są
    jeszcze jakieś testy opon oprócz ADAC?
    P.S. W moich obecnych Michelin Primacy dokucza mi to że mocno ciągną na
    koleinach a nawet na lekkich nierównościach. Takich testów opon ADAC jednak
    nie robi :)

  • 23. Data: 2010-04-27 14:31:27
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

> [...]
    > P.S. W moich obecnych Michelin Primacy dokucza mi to że mocno ciągną na
    > koleinach a nawet na lekkich nierównościach. Takich testów opon ADAC

    zwróć uwagę że taka sytuacja dotyczy wszystkiego, opinie n/t samochodów,
    komórek, aparatów fotograficznych itd, od czytania opinii tylko się
    głupieje, mam natomiast wrażenie że opisane przez Ciebie zjawisko
    myszkowania w koleinach samochodu zależy dość mocno od sztywności boków
    opony, aczkolwiek 205/55R16 to nie jest jeszcze jakaś ekstrema, w kontekście
    powyższych opon wydaje mi się że mniej to zjawisko było czuć na P7,
    na tym samym aucie Good Year NCT3 (chyba?) myszkowanie było znacznie
    wyraźniejsze i silne, po zmianie na P7 miało się wrażenie, że jeździ się na
    jakichś 'balonikach', miękko, cicho, komfortowo i jakże zadziwiająco pewnie
    na mokrym - ale gorzej na suchym,

    brat

  • 24. Data: 2010-04-28 08:32:05
    Od: jacek2v <j...@g...com>

    On 27 Kwi, 08:05, "Agent" <w...@o...ue> wrote:
    > To ja się podłączę i zapytam konkretniej o rozmiar 205/55 R16 91V. Na ADAC
    > ostatni test takich opon jest z 2010r wiec moze się coś zmieniło. Tam
    > wychodzi że Yokohama C.drive sa ciche. Prawda to?

    Mam Yokohamy są głośniejsze od moich zimówek - Vredestein :)
    Ale może to taki mój model :) - to geolandery 4x4

    Pzdr.