  • 71. Data: 2020-01-11 09:35:40
    Temat: Re: Jakie HDD teraz sie oplaca do NAS?
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Skąd się biorą miliony latających "DVD-rip 720p"?

  • 72. Data: 2020-01-11 09:37:54
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Nie ma, ale i tak administracja Ciebie nagrywa.

    -----

  • 73. Data: 2020-01-11 09:50:13
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    W Popielawach?
    Chodzisz do kina w cylindrach?

    -----

  • 74. Data: 2020-01-11 10:44:11
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2020-01-11, ąćęłńóśźż <...@...pl> wrote:
    > Skąd się biorą miliony latających "DVD-rip 720p"?

    Nigdy się nie spotkałem, ale to nie jest z DVD-video:
    https://en.wikipedia.org/wiki/DVD-Video#Video_data

    ...ale googlam sobie teraz, że DVD-rip to jest po prostu pewien rodzaj
    (wydanie) spiraconych filmów. Niekoniecznie musi obecnie odzwierciedlać
    rozdzielczość standardowych DVD.

    --
    Marcin

  • 75. Data: 2020-01-11 10:56:16
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Widać też na aledrogo podobne oferty rzędu 950 zł My Book 12TB.
    My Book jest pozycjonowany przez WD nieco wyżej niż Elements jakby co, więc większa
    szansa na Red niż na Blue.
    Z tym, że WD Redy obiecuje wprost w tych podwójnych obudowach (np 28 TB = 2x 14TB, 24
    TB = 2x 12 TB).
    Ale Blue robione są do 6TB (na dziś, trzeba sprawdzać), więc od 8TB w górę powinny
    być Red (ewentualnie z białą naklejką i różnicą w
    jednym pinie zasilania do przerobienia dla niektórych obudów).

    Ale przy okazji - z uwagi na potrzebę składowania nie czego innego lecz filmów -
    przyszła mi myśl, żeby może zamiast 3,5'' do środka
    NAS zainteresować się przenośnym 2,5'' 5 TB (np. Passport czy tańszym Elements) i
    podpiąć do NAS przez USB 3.0 na w miarę stale, a w
    razie potrzeby przepiąć do TV - sieć mi siada przy strumieniowaniu nowych filmów 4k
    rzędu 40 MB/s, no i łatwo do kieszeni wrzucić
    idąc do kolegi.
    Także dlatego, że mój TV okazuje się czyta ext4 (pytanie, czy zobaczy ponad 2 TB?).

    Myślicie, że gniazdo USB 3.0 w dwudyskowym Synku uciągnie zasilanie zewnętrznego 5TB
    2,5''?
    Co istotne na Passport i na My Book jest 3-letnia gwarancja, na Elements tylko
    2-letnia.

    -----

  • 76. Data: 2020-01-11 11:20:10
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 11/01/2020 00:13, Animka wrote:
    > Jakoś mnie to nie interesuje, Z samego google nic nie pobieram.

    Z YT pobierasz. To google.

    > Patrzę
    > tylko w jakim formacie jest film : w mp4 czy avi.

    To nie ma znaczenia. Oba mogą przenosić dowolne sposoby kodowania. To
    tylko opakowanie na własciwą treść.

    > Nie rozkodywuję żadnych filmów.

    Oczywiście, robo ti Twój program od ogladania.

    > To H to już stary przeżytek.

    Odwrotniw, H.264 to obecnie najlepiej wspierany sprzętowo kodek, H.265
    coraz lepiej wspierany, a na horyzoncie jest AV1. Procesory posiadają
    dedykowany hardware do kodowania i dekodowania H.264.

    I każdy z nich da się wsadzić do AVI i MP4.

    > H to wtyczka-niby codek jak się chce obejrzeć film w starym formacie.

    Nie, to narzędzie do konwersji pobieranego strumienia do pliku mp4. Nie
    zmienia kodowania. Nie pojmujesz tego że mamy rózne kodowania wsadzone w
    rózne opakowania.

    > W dodatku do telewizora mam nagrywarkę, ale nie nagrywam, bo nie ma sensu.

    Nic nie ma sensu jak się nic nie kuma. Albo wręcz przeciwnie.

  • 77. Data: 2020-01-11 11:27:19
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 11/01/2020 02:39, Marcin Debowski wrote:
    > [ciach]

    Ponieważ newsy są ciągle przeszukiwane przez google. Jeśli zostawisz
    błąd gruby to google go zaindeksuje a następnie zwróci jako wynik. Nie
    chcesz aby błedne dyskusje były zwracane jako wynik bez kontekstu, w
    google wszyscy jesteśmy równi.

    Google to pal sześć, nasze posty są kradzione przez niezliczoną ilośc
    fake forów. One też tworzą rodzaj "wyroczni internetowej".

    Przykro mi, ale grub błędy należy punktować właśnie po to aby zostały
    wypunktowane i zarchiwizowane z takimi komentarzami. Trudno tutaj
    doszukiwać się złosliwości, tu chodzi o redukcje szumu.

    Jesli nie wygenerujesz dyskusji i nie pokazesz gdzie ktos się myli to
    potem masz zalew antyszczepionowego i depopulacyjnego gówna na
    internecie. To źle.

  • 78. Data: 2020-01-11 12:08:49
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Sat, 11 Jan 2020 01:39:45 GMT, Marcin Debowski wrote:

    [...]

    Żeby można było wytłumaczyć to po stronie odbiorcy musi być choćby iskra
    chęci zrozumienia i słuchania, jeśli tej chęci i zdolności jednostka nie
    posiada, to możesz tłumaczyć w nieskończoność i w odpowiedzi co najwyżej
    ułyszysz, że jestem cymbałem. Tak to wygląda tutaj.

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 79. Data: 2020-01-11 12:36:36
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Tutaj to jest Wersal.

    -----

  • 80. Data: 2020-01-11 12:47:16
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    en.wikipedia.org/wiki/Pirated_movie_release_types

    -----