  • 81. Data: 2020-01-11 13:57:02
    Temat: Re: Jakie HDD teraz sie oplaca do NAS?
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-01-11 o 11:20, heby pisze:

    > Z YT pobierasz. To google.

    Teraz tak, ale parę lat temu to nie.

    > To nie ma znaczenia. Oba mogą przenosić dowolne sposoby kodowania. To
    > tylko opakowanie na własciwą treść.

    > Oczywiście, robo ti Twój program od ogladania.

    Nie studiuję tego :-)

    > Odwrotniw, H.264 to obecnie najlepiej wspierany sprzętowo kodek, H.265
    > coraz lepiej wspierany, a na horyzoncie jest AV1. Procesory posiadają
    > dedykowany hardware do kodowania i dekodowania H.264.
    >
    > I każdy z nich da się wsadzić do AVI i MP4.

    Nie wiem, bo nic nie wsadzam i mnie to ani grzeje ani ziębi.

    > Nie, to narzędzie do konwersji pobieranego strumienia do pliku mp4. Nie
    > zmienia kodowania. Nie pojmujesz tego że mamy rózne kodowania wsadzone w
    > rózne opakowania.

    Zajmujesz się pewnie tym to wiesz. Ja co innego zawsze robiłam.

    > Nic nie ma sensu jak się nic nie kuma. Albo wręcz przeciwnie.

    No, trochę zakumałam, ale nie sprawdziłam tego, nie tworzyłam, to mogę
    nie wiedzieć i nawet nie muszę, bo nie idę na egzamin z informatyki :-)

    --
    animka

  • 82. Data: 2020-01-11 14:01:39
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-01-11 o 07:54, Stregor pisze:

    > Animka robi to celowo. Trolluje wszystkie grupy a później w kułak się
    > śmieje ze wszystkich napinek na jej temat :)
    >
    > Przejrzałem ją ;)

    A Ty trollu nawet cytować nie potrafisz. Samemu sobie odpowiadasz.

    --
    animka

  • 83. Data: 2020-01-11 20:11:14
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 11/01/2020 13:57, Animka wrote:
    > Nie wiem

    Więc po co kategorycznie twierdziłaś że oglądasz filmy w mp4 a nie
    H.264? Skoro nie czaisz bazy to nie generuj stanowczych dezinformacji.

    > No, trochę zakumałam, ale nie sprawdziłam tego, nie tworzyłam, to mogę
    > nie wiedzieć i nawet nie muszę, bo nie idę na egzamin z informatyki :-)

    "Nieznajomośc informatyki szkodzi".

    Powiedziałem to pewnemu prawnikowi który stracił wszystkie dane z
    laptopa przez swoją głupotę i pytał czy coś można zrobić. Spojrzał na
    mnie z pogardą i trzasnął dzwiami.

  • 84. Data: 2020-01-11 21:07:11
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-01-11 o 20:11, heby pisze:

> [...]
    >
    > Powiedziałem to pewnemu prawnikowi który stracił wszystkie dane z
    > laptopa przez swoją głupotę i pytał czy coś można zrobić. Spojrzał na

    Prawnik nie musi być informatykiem, więc nie popisuj się.
    EOT

    --
    animka

  • 85. Data: 2020-01-11 23:24:48
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Sat, 11 Jan 2020 21:07:11 +0100, Animka wrote:

    > Prawnik nie musi być informatykiem, więc nie popisuj się.
    > EOT

    No zobacz, a informatyk musi być prawnikiem, bo nieznajomość prawa nie jest
    okolicznością łagodzącą. I gdzie tu sprawiedliwość?

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 86. Data: 2020-01-14 23:31:29
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Adam" qv865k$lrg$1$A...@n...chmurka.net

    > Dobre :)

    Jeszcze dodam ;) -- ,,dobre, choć żydowskie''. ;)

    Dodam, bo od dziesięcioleci przyglądam się żądaniom żydowskim.
    Jako dziecko uważałem, że Polacy chcą rozliczyć się z żydami
    (małą literą, bo mam tutaj na myśli religię, nie narodowość)
    ale radzieckie władze nie zezwalają; później myślałem, że jest
    w Polsce zbyt silna moskiewska postkomuna i takaż neokomuna,
    ale od jakiegoś czasu nie mam żadnego wytłumaczenia...

    Dlatego zapytam jakoś tak: ,,jak to jest, że żydzi są powszechnie
    chwaleni, ale gdy trzeba rozliczyć się z nimi -- chętnych brak do
    zwracania żydom własności ich przodków?''...

    IMO -- żydzi żyli tu setki lat, bogacili się tu, współtworzyli
    polską kulturę, asymilowali się lub nie asymilowali itd., ale
    zostali wymordowani lub wygnani i wg mnie należy rozliczyć się
    jakoś z tymi, którzy przeżyli, miast (rozdrapywaniem pozostałości
    żydowskiego mienia) przejmować na siebie odpowiedzialność za
    nazistowskie zbrodnie...

    ten spowodował, kto skorzystał

    IMO nierezygnacja z przejmowania pożydowskiego mienia jest tożsama
    z przyjmowaniem współodpowiedzialności za zbrodnie pozostawiające
    bezspadkowe mienie pożydowskie...

    Polacy pomagali/pragnęli, skoro Polacy korzystają

    To od strony moralnej, ale można też dojść do tego od strony
    zdroworozsądkowej.

    IMO zdrowy rozsądek mówi, że tak czy siak żydzi/Żydzi odbiorą swoją
    własność Polakom -- choćby podbijając cenę polskiego bezpieczeństwa.
    Muzułmanie typu SHusajna mawiali: ,,w USA rządzą sami żydzi'', więc
    jeśli Polacy nie dogadają się z Żydami, amerykańscy żydzi narzucą
    Polakom stosowne ceny amerykańskiej pomocy/obecności wojskowej...
    (przykładowo -- amerykanie sprzedadzą Polakom śmigłowiec drożej,
    a Izraelitom taniej -- i ósz; może Polakom drożej jakiś dron
    a Żydom taniej jakiś system antyrakietowy, którego Polacy nie
    kupują, by nie budzić podejrzeń różnicami cen tych samych produktów...)

    Problem w tym, że jeśli Polacy nie zwrócą dobrowolnie, zwrócą
    pod przymusem i zostaną uznani współwinnymi holokaustu żydów
    europejskich, choć od nazistów ucierpieli proporcjonalnie
    najmocniej...

    Ja bym oddał mienie bezspornie żydowskie przedstawicielom
    Izraela a o spornym -- bym uczciwie/spokojnie porozmawiał
    z Żydami.

    [ale ja na miejscu MMorawieckiego też oddałbym mojej
    matce kilka stów plnów, o które spieram się od lat]

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 87. Data: 2020-01-14 23:33:55
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Roman Tyczka" u...@t...com

    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Film_pe%C5%82nometra%C
    5%BCowy

    Możesz sprawdzić, co znaczą emotki przeze mnie postawione.

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Emotikon#Przykładowe_e
    motikony
    ;) uśmiech z przymrużeniem oka

    > "Błogosławieni ci, którzy nie mając nic do powiedzenia,
    > nie oblekają tego faktu w słowa" - Julian Tuwim

    Post mój zawierał info o objętościowym postępie -- wtrącenie
    okołometrażowe było jedynie żartobliwym dodatkiem, co
    wykazałem emotkami.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 88. Data: 2020-01-17 09:50:37
    Od: robot <a...@o...pl>

    O ile się nie mylę 1080 to fullHD a 720 to HD.

  • 89. Data: 2020-01-17 14:45:31
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2020-01-09 o 01:26, RadoslawF pisze:

    > Poważnie?
    > Tyle to zajmuje półtorej godziny filmu w 720p w kiepskiej jakości.
    > Film HD czyli 1080p to 1GB danych na 30 minut filmu.
    > Wartości orientacyjne bo są różne kodeki i można zmieniać
    > ustawienia.
    > Jak zajrzysz na stronę z filmami to film 720p potrafi mieć plik
    > do 3,5GB a 1080p do 9GB.
    > Starocie z 1969r "100 karabinów" zgrane z bluraya ma długość 8,29GB.
    > Obok współczesny film "Złodziej i oszustka" ma długość 9,17GB.
    > Oba podobno 1080p.

    Nie wiedziałem, że teraz długość liczy się w GB.
    A wielkość pliku jak teraz? W metrach?

  • 90. Data: 2020-01-17 15:25:11
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2020-01-09 o 11:09, Adam pisze:
> [...]
    2016) 1,1 GB czy "Zmartwychwstały" (Risen, 2016) 1,4 GB (przykłady z cda), które da
    się oglądać - ekran komputera nawet 24'' wielki nie jest, a telewizor ma swój
    dedykowany procesor obrazu który i tak dokłada skalowanie do 4k swoimi algorytmami.
    gdzie całość się jednak rozmywa.

    czy to z przepustowością LAN, czy to z szybkością nośnika danych (pendrajwa
    wetkniętego w telewizor).

    > Niedawno szukałem materiałów 4k.
    > Znalazłem ciekawy link:
    >
    > https://4kmedia.org/real-or-fake-4k/
    >
    > lista filmów z realnym 4k.
    >
    > Mam bodajże trzy filmy z realnym 4k, mają ponad 60GB. Oczywiście są tam też
    strumienie kilku ścieżek językowych.
    > Ja różnicę pomiędzy 4k a "udawanym" dość często widzę - zwłaszcza włosy, drobne
    tekstury mebli, ścian czy elementów wyposażenia.

    Pamiętajcie, że nadal praktycznie wszystkie (nowe) filmy są edytowane w formacie 2k i
    potem z powrotem powiększane do 4k.
    Nie wiem dlaczego tak się robi. Jeżeli ktoś wie, to niech się podzieli ta wiedzą.