  • 11. Data: 2010-12-24 15:04:26
    Temat: Re: Odp: Jakie narzędzia wozicie w samochodzie ?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2010-12-24 14:49, f wrote:
    > Assistance dokładają do wielu ubezpieczeń. Ono ma jednak ograniczenia.
    > Sam tak miałem, że auto zepsuło się zbyt blisko i nie zaplacili.

    Zapłać kilka zł więcej i bedziesz mial bez limitu. Korzystam z PZU i
    jest ok.

  • 12. Data: 2010-12-24 15:06:47
    Temat: Re: Jakie narz?dzia wozicie w samochodzie ?
    Od: mister <b...@e...com>

    W dniu 2010-12-24 14:10, Ramzes pisze:
    > Jak w temacie
    > Jakie narz?dzia wozicie w samochodzie?
    > Co warto mie? w baga?niku ?
    > Dzi?ki i pozdrawiam

    ja woze jedynie palke teleskopowa.
    jest to uniwersalne narzedzie do rozwiazywania wielu konfliktowych
    sytuacji na drogach.

    pzdr i wesolych.

  • 13. Data: 2010-12-24 15:15:55
    Temat: Odp: Odp: Jakie narzędzia wozicie w samochodzie ?
    Od: "f" <f...@c...gh>

    > Zapłać kilka zł więcej i bedziesz mial bez limitu. Korzystam z PZU i jest
    > ok.

    To było PZU :(

  • 14. Data: 2010-12-24 15:27:45
    Temat: Re: Jakie narzędzia wozicie w samochodzie ?
    Od: Mateusz Mirski <m...@T...pl>

    W dniu 2010-12-24 15:15, f pisze:

    > Użytkownik "Sebastian Biały" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > To było PZU :(

    W PZU obecnie jest chyba 5 różnych możliwości AutoPomocy, w zależności
    od zakresu i obszaru.

    M.

  • 15. Data: 2010-12-24 15:28:16
    Od: kamil d <k...@t...pl>

    W dniu 2010-12-24 14:10, Ramzes pisze:
    > Jakie narzędzia wozicie w samochodzie?

    Klamkę.

    > Co warto mieć w bagażniku ?

    Łopatę i worek.

    ;)

    --
    kamil d

  • 16. Data: 2010-12-24 15:30:36
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2010-12-24 14:36, f pisze:

    > Użytkownik "Ramzes" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Żadnych narzędzi.
    > Współczesnego auta na drodze nie naprawisz, jak nie jesteś zawodowym
    > mechanikiem.
    > Nawet zdjęcie koła może się nie udać, o wymianie żarowki nie wspominając.

    Przesadzasz.

    Zrobić większość rzeczy można, problem tylko w braku narzędzi.
    Np. u mnie można wymienić żarówkę, ale trzeba mieć śrubokręt krzyżakowy,
    jakiegoś torxa i jeszcze klucz płaski chyba 10.

    Bez trudu można skompletować i wozić zestaw narzędzi potrzebny do
    zrobienia takich podstawowych rzeczy, tyle że faktycznie trzeba to sobie
    przećwiczyć i sprawdzić co dokładnie jest potrzebne.

    Bo próbując zrobić zestaw uniwersalny to będzie tego już sporo - klucze
    płaskie, nasadowe, torxy, ribe, śrubokręty przeróżne, wszystko w
    wariantach zgiętych i prostych, to będzie tego sporo.

    Jeżeli chodzi o naprawy pod chmurką i legendarną "nienaprawialność", to
    problemem zazwyczaj jest diagnostyka.
    Bez laptopa i interfejsu raczej nie zgadnie się o co chodzi.
    Natomiast jak już to się wie co padło, to zazwyczaj nie są to rzeczy
    niemożliwe do połatania na drodze podstawowymi narzędziami.

  • 17. Data: 2010-12-24 15:34:31
    Temat: Odp: Jakie narzędzia wozicie w samochodzie ?
    Od: "f" <f...@c...gh>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości
    > W Allianz Direct dokladaja za darmo Mini Assistance do OC, ktore juz
    > testowalem kiedys i na terenie miasta potrafili zorganizaowac holowanie za
    > darmo. Kolege wyciagali z rowu 30km od Krakowa.
    > Poza tym do wielu kont i kart kredytowych dodaja teraz assistance, ktory
    > naprawde dziala.

    Teraz zapewne się pozmieniało, kiedyś było inaczej.
    Wszystko okazuje się "w praniu". Gotówka zawsze przydatna.

    Cytat :
    "Jeżeli pojazd na skutek unieruchomienia nie nadaje się do użytku, Allianz
    orga-
    nizuje i pokrywa koszty naprawy pojazdu na miejscu zdarzenia lub jeśli
    pojazd
    nie nadaje się do naprawy na miejscu zdarzenia - koszty transportu (holowa-
    nia) pojazdu do najbliższego zakładu naprawczego, garażu, parkingu lub
    do miejsca zamieszkania, do równowartości:
    1) 125 euro - dla zdarzenia na terytorium Polski;"

  • 18. Data: 2010-12-24 15:35:53
    Od: "f" <f...@c...gh>

    Użytkownik "Mateusz Mirski" <m...@T...pl> napisał w wiadomości
    > W PZU obecnie jest chyba 5 różnych możliwości AutoPomocy, w zależności od
    > zakresu i obszaru.

    Z naciskiem na słowo OBECNIE.
    Ja nie miałem problemu wczoraj, a 2 lata temu.

  • 19. Data: 2010-12-24 15:39:58
    Od: "f" <f...@c...gh>

> [...]
    > Np. u mnie można wymienić żarówkę, ale trzeba mieć śrubokręt krzyżakowy,
    > jakiegoś torxa i jeszcze klucz płaski chyba 10.

    Zależy od auta
    W moim aucie zdjęcie koła bez walenia młotem jest niemożliwie.
    Jak bym tak walil, jak walą w warsztacie, przewrócę podnosnik.
    Żarówki wymienia się po wymontowaniu innych rzeczy.

  • 20. Data: 2010-12-24 15:42:23
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-12-24 15:34, f pisze:
> [...]
    > do miejsca zamieszkania, do równowartości:
    > 1) 125 euro - dla zdarzenia na terytorium Polski;"

    Jak na gratis, dolozony do OC za 300zl to raczej oplacalny bajer.