  • 41. Data: 2011-10-06 22:06:21
    Temat: Re: Jakie zonki na egzaminie na PJ B?
    Od: "Heinzkalter" <v...@g...com>

    > Czytam sobie co piszecie .... i mysle sobie - swiete krowy ;) Wszyscy
    > jezdza 50 po miescie, a w trasie nikt nie dociska swoich konikow (tak tak,
    > na autobhanie wszyscy jezdza:D)
    >
    > Ludzie swieci - dziennie robie 200 km - wiec logiczne jest, ze szansa na
    > kontrole jest sporo wieksza...
    >
    > Gdzie napisalem, ze sie zale, ze nieslusznie, ze jest mi zle i w ogole
    > potrzebuje przytulenia?
    >
    > A fragmentu, gdzie pisalem o punktach za przekroczenie predkosci nikt nie
    > zauwazyl? Czytacie wybiorczo...!?
    >
    > Pytam jaka jest pogoda, a Wy odpowiadacie, ze dzisiaj byl fajny film w
> [...]

    Mimo twoich niewatpliwych zasług drogowych i zajebistości i wyśmienitości w
    kierowaniu samochodem - musisz iść na egzemin sprawdzający. Egzamin
    zweryfikuje twoje umiejetności, wiedzę i co najwazniejsze zdolność do
    kierowania pojazdem mechanicznym. Może taka straszna krzywda, ktora Tobie i
    innym sie przytrafila skloni cie do jakiejś refleksji. Jesli tak to dobrze i
    zycze powodzenia, a jeśli nie - to obyś komuś ani sobie nie zrobil krzywdy.

    P.S. Za moich czasow a bylo to prawie 20 lat temu - egzaminator mial wydruk
    listy kursantow w formie tabelki - a tam przy nazwisku zdarzaly się ptaszki.
    Ptaszki oznaczaly, że klient zglasza się na egzamin po stracie prawa jazdy
    za wódeczkę - punktow jeszcze wtedy chyba nie było. I nad takim znaczkiem
    egzaminator mogl na chwilę dojść do jakichś wlasnych przemysleń i
    refleksji - co moglo mieć wplyw na wynik egzaminu. Jak jest teraz nie wiem -
    przypuszczam, że jest wieksza anonimowość na liście.

    hk

  • 42. Data: 2011-10-06 22:17:46
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Heinzkalter,

    Thursday, October 6, 2011, 8:03:35 PM, you wrote:

    [...]

    > Ograniczenie do 20 nie stoi zwykle dlatego, że ktoś mial taka fanaberię -

    Odpowiedz na pytanie - czy to ograniczenie obowiązuje równiez w nocy i
    w wakacje - kiedy w szkole nie ma dzieci?

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 43. Data: 2011-10-06 22:18:48
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Rafał,

    Thursday, October 6, 2011, 8:12:12 PM, you wrote:

    > <http://autokult.pl/2011/10/04/wiekszy-limit-predkos
    ci-w-wielkiej-brytanii>
    > "Według danych Brytyjskiego Ministerstwa Transportu aż 49%, czyli
    > połowa brytyjskich kierowców, łamie autostradowe ograniczenie do
    > prędkości 70 mil na godzinę."

    No bo co za idiota stawia ograniczenie do 110 na autostradze?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 44. Data: 2011-10-06 22:25:14
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2011-10-06 19:24, Artur Maśląg pisze:

    > A nic. Nie wolno.
    No...

    > Skąd taki wniosek?

    Więc po co mi tak odpowiadasz? Odniosłem się tylko do wyprzedzania.
    Przejazd za sygnalizator z czerwonym światłem to rzecz oczywista.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 45. Data: 2011-10-06 22:53:46
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Heinzkalter,

    Thursday, October 6, 2011, 7:56:59 PM, you wrote:

    [...]

    > Mowil dziad do obrazu... Ja staram sie z Toba prowadzić rzeczową dyskusję,
    > ale jak zamierzasz robić sobie żarty, to zostań w swoich przekonaniach.
    > Rozumiem, że masz dane z pierwszej ręki dotyczące autostrad w UK. Znasz
    > napewno te z "buspasami" a statystyki o kazdej porze w nocy mozesz cytować.

    Buspas zamiast najszybszego pasa na M4 w Londynie. Nie zamiast
    najwolniejszego ale zamiast najszybszego:

    http://g.co/maps/8wkcx

    > Przykro mi ale dalsza dyskusja jest bezprzedmiotowa.

    Z braku argumentów?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 46. Data: 2011-10-06 23:31:17
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Heinzkalter,

    Thursday, October 6, 2011, 6:35:56 PM, you wrote:

    [...]

    > Tak tak, wiem jakie tu panują zasady - pisuję na ta grupe juz z 10 lat.

    Że niby jak? I przez tyle czasu nie nauczyłeś się ciąć zbędnych
    cytatów, wrotek i sygnaturek?

    Facet, jestem tu dłużej niż 10 lat i Cię nie pamiętam.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 47. Data: 2011-10-06 23:34:36
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Michał,

    Thursday, October 6, 2011, 8:54:01 PM, you wrote:

    > wymuszał powiadasz?
    > Rozumiałbym, gdyby jechał 50km/h tam gdzie mu wolno 90km/h (bo to jest
    > wq..), ale jechanie 80km/h tam gdzie mu wolno 70km/h nazywasz
    > wymuszaniem niebezpiecznych manewrów na tych, którym wolno jechać też
    > tylko 70km/h?

    Poniżej 80 a nie 80. Jazda osobówką z prędkością _licznikową_ 70 km/h
    oznacza rzeczywiste 60-65km/h, czyli poniżej dopuszczalnej. Tak wolna
    jazda nie ma uzasadnienia i prowokuje do wyprzedzania zawalidrogi.
    Często niebezpiecznego.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 48. Data: 2011-10-06 23:49:48
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Heinzkalter

> [...]
    > sprawdzający. Egzamin zweryfikuje twoje umiejetności, wiedzę i co
    > najwazniejsze zdolność do kierowania pojazdem mechanicznym.

    Nic nie zweryfikuje, to rodzaj kary.

> [...]
    > I nad takim znaczkiem egzaminator mogl na chwilę dojść do jakichś
    > wlasnych przemysleń i refleksji - co moglo mieć wplyw na wynik egzaminu.

    Pewnie tęsknisz do tych czasów.

  • 49. Data: 2011-10-06 23:51:24
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Tychy,

    Thursday, October 6, 2011, 9:10:49 PM, you wrote:

    > W dniu 2011-10-05 19:39, Mikolaj Jopczynski, Tychy Online pisze:

    [...]

    > Czytam sobie co piszecie ....

    Na razie odpowiadasz sam sobie...

    > i mysle sobie - swiete krowy ;) Wszyscy jezdza 50 po miescie, a w
    > trasie nikt nie dociska swoich konikow (tak tak, na autobhanie
    > wszyscy jezdza:D)

    Ależ jeździmy. I jak dostaniemy mandat, to płacimy a nie jęczymy na
    grupie.

    > Ludzie swieci - dziennie robie 200 km - wiec logiczne jest, ze szansa na
    > kontrole jest sporo wieksza...

    No to najwyższy czas zainwestować. W nawigację z odpowiednimi POI oraz
    w CB. Wyjdzie taniej niż mandaty i egzaminy.

    > Gdzie napisalem, ze sie zale, ze nieslusznie, ze jest mi zle i w ogole
    > potrzebuje przytulenia?

    Ależ napisałeś.

    > A fragmentu, gdzie pisalem o punktach za przekroczenie predkosci nikt
    > nie zauwazyl? Czytacie wybiorczo...!?

    Naprawdę nikt?

    > Pytam jaka jest pogoda, a Wy odpowiadacie, ze dzisiaj byl fajny film w
    > kinie.

    Nie - my mówimy, że jesteś pijany. A stare przysłowie pszczół mówi, że
    jak piąta osoba Ci mówi że jesteś pijany, to choćbyś był abstynentem
    od 30 lat, to jednak połóż się i wyśpij.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 50. Data: 2011-10-07 00:08:33
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 06 Oct 2011 07:02:11 +0200, Grzegorz napisał(a):

    > Podpowiesz ????

    Przepisy. Przeczytać dokładnie jakie masz obowiązki. Na przykład, czy masz
    obowiązek dostarczać kwit od psychologa do urzędu :D
    Oraz kiedy urząd ma wystawic skierowanie na egzamin :D

    --