  • 51. Data: 2011-10-07 00:10:18
    Temat: Re: Jakie zonki na egzaminie na PJ B?
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 6 Oct 2011 17:42:05 +0200, Heinzkalter napisał(a):

    > Jakoś tak zawsze kierowca tracący prawo jazdy jest najbardziej pokrzywdzony.

    W tym przypadku policjanty do skurwysyny, bo akurat na przejscu z ruchem
    kierowanym WOLNO wyprzedzać.

    --
    ___________ (R)

  • 52. Data: 2011-10-07 00:14:43
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 06 Oct 2011 18:13:18 +0200, Artur Maśląg napisał(a):

    > LOL - pokaż mi kogoś ukaranego za jazdę zgodnie z przepisami...

    Arturku, jedziesz sobie prawym pasem na dwupasmówce, przed Tobą przejście
    dla piesztych. Na lewym tuż przed Toba samochód. Kidy jesteś tuż przed
    przejściem tenże samochód hamuje.
    Zanim zareagujesz, to będziesz koło niego przejeżdżał, czyli wyprzedzał.
    NA PRZEJŚCIU. Tak własnie krakowska policja wypełniała normę na mandaty.

    Uważasz, że w takiej sytuacji złamałes przepisy?

    --
    ___________ (R)

  • 53. Data: 2011-10-07 00:16:39
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 06 Oct 2011 18:05:00 +0200, Artur Maśląg napisał(a):

    > Na tej grupie raczej nie znajdziesz zrozumienia. Tutaj w większości
    > wypadków panuje model olewania przepisów i wykręcania się od
    > odpowiedzialności, a jak kogoś złapią to oczywiście mendy i wpływ
    > "komunistycznej" przeszłości.

    Arturku, jak chcesz, to w ciągu kilku minut będziesz miał na koncie 4x8
    punktów za wyprzedzanie na przejściu.
    Załatwię to metoda krakowskiej policji - czyli jade równo z Topbą,a tuż
    przed przejściem lekko hamuję. Ty nie masz szans zareagować, więc
    WYPRZEDZAZSZ i jestes skurwysyńskim piratem.

    --
    ___________ (R)

  • 54. Data: 2011-10-07 02:27:34
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Heinzkalter

    > Ograniczenie do 20 nie stoi zwykle dlatego, że ktoś mial taka fanaberię

    W 99% właśnie dlatego. No chyba, że to parking.

  • 55. Data: 2011-10-07 06:23:20
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-10-05 19:39, Mikolaj Jopczynski, Tychy Online pisze:
    > Witajcie,
    >
    > Stalo sie - zebralem komplecik i czeka mnie egz.

    A ja mam od dłuższego czasu zero punktów :)

    Chociaż się boje, że kiedyś zabraknie mi
    cierpliwości, zacznę wyprzedzać tam, gdzie
    nie powinienem i złapię komplet w 2 minuty.

  • 56. Data: 2011-10-07 08:07:58
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-10-06 22:06, Heinzkalter pisze:
    (...)
    > P.S. Za moich czasow a bylo to prawie 20 lat temu - egzaminator mial
    > wydruk listy kursantow w formie tabelki - a tam przy nazwisku zdarzaly
    > się ptaszki. Ptaszki oznaczaly, że klient zglasza się na egzamin po
    > stracie prawa jazdy za wódeczkę - punktow jeszcze wtedy chyba nie było.

    Punkty to zdaje się mamy od 1984 (nie chce mi się teraz sprawdzać,
    a PJ robiłem jeszcze wcześniej) i jakoś te ptaszki mi brzydko
    pachną. Zastanawia mnie skąd w ośrodku informacja o przyczynie
    utraty uprawnień.

    > I nad takim znaczkiem egzaminator mogl na chwilę dojść do jakichś
    > wlasnych przemysleń i refleksji - co moglo mieć wplyw na wynik egzaminu.

    Egzaminator to ma egzaminować, a nie oceniać przez pryzmat swych
    animozji czy osobistych sympatii.

    > Jak jest teraz nie wiem - przypuszczam, że jest wieksza anonimowość na
    > liście.

    Jw.

  • 57. Data: 2011-10-07 08:21:04
    Od: "Heinzkalter" <v...@g...com>

    > Że niby jak? I przez tyle czasu nie nauczyłeś się ciąć zbędnych
    > cytatów, wrotek i sygnaturek?
    >
    > Facet, jestem tu dłużej niż 10 lat i Cię nie pamiętam.

    Pisywalem tu pod rożnymi nickami. Pare razy ode mnie po uszach dostaleś. I
    zawsze jak zaczynaleś jużsię slaniać i skamlać w dyskusji bo twoje argumenty
    byly co najmniej wywrotowe albo po prostu glupie to wytaczales argument o
    cięciu cytatow, sygnaturek albo ustawieniu czytnika (!) A dyskusje uważam za
    bezprzedmiotową z kimś, kto upiera się że szybko, niebezpiecznie i lamiąc
    prawo = dobrze, wspaniale, zajebiście. Nieważne jakich argumentow do tego
    uzyjesz.

    HK

  • 58. Data: 2011-10-07 08:28:15
    Od: "Heinzkalter" <v...@g...com>

    > Nic nie zweryfikuje, to rodzaj kary.

    Tak kary kary - najglośniej zawsze skamlą ci "niesłusznie" ukarani

    > Pewnie tęsknisz do tych czasów.

    Gdybym był egzaminatorem wyjatkowo skrupulatnie zwryfikowałbym umiejetności
    takiego "najlepszego" kierowcy. Niestety nie kazdy musi być kierowcą, nie
    kazdy ma do tego predyspozycje - a szczególnie ci, ktorzy notorycznie lamia
    przepisy.

    > --
    > "An intelligent man is sometimes forced to be drunk
    > to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway

    hk

  • 59. Data: 2011-10-07 08:31:23
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Heinzkalter,

    Friday, October 7, 2011, 8:21:04 AM, you wrote:

    > Pisywalem tu pod rożnymi nickami. Pare razy ode mnie po uszach dostaleś.

    Świstakowi opowiadaj.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 60. Data: 2011-10-07 08:37:40
    Od: "Heinzkalter" <v...@g...com>

> [...]
    > a PJ robiłem jeszcze wcześniej) i jakoś te ptaszki mi brzydko
    > pachną. Zastanawia mnie skąd w ośrodku informacja o przyczynie

    Nie bedę się upieral, ale chyba był to początek lat 90. Informacja do
    ośrodkow była przekazywana przez organy kierujące - wtedy to chyba Urzedy
    Rejonowe i na 100% informacja o przyczynie utraty prawa jazdy byla w
    zbiorczym arkuszu egzaminacyjnym. Wiem to od egzaminatora, z ktorym
    pracowalem. Czlowiek poważny więc nie mam prawa mu nie wierzyć.

    hk