  • 111. Data: 2011-10-08 08:37:54
    Temat: Re: Jakie zonki na egzaminie na PJ B?
    Od: "Heinzkalter" <v...@g...com>

    "Mikolaj Jopczynski, Tychy Online" <m...@g...com> wrote in
    message news:j6ol72$s9k$1@inews.gazeta.pl...

    > Jaki Ty jestes mONdry i wszystko wiesz .... :)
    >
    > Akurat 8 pkt zarobilem na DK94 na prostym jak drut wylocie z olkusza,
    > gdzie na 70 mialem oidp 115. Wiec nie cwaniakuj Ty...
    >
    > M.

    No i to jest po męsku sprawa postawiona. Zlamaleś przepisy bo jechaleś o 45
    km/h za duzo, a że kolekcjonowaleś punkty, to teraz trzeba się zmierzyć z
    egzaminem.

    hk

    hk

  • 112. Data: 2011-10-08 11:34:11
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello J.F.,

    Saturday, October 8, 2011, 2:45:58 AM, you wrote:

    > No to przeciez wszystkich, ktorzy popelnili duzo wykroczen drogowych.

    Popełnili dużo wykroczeń czy dużo razy dali się złapać?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 113. Data: 2011-10-08 11:59:46
    Od: Icek <i...@d...pl>

    > Co innego autostrada, a co innego miasto i teren zabudowany. Faktycznie
    > plynność ruchu to ważna rzecz i przepisy dotyczace prędkości na drogach

    pi****lisz głupoty.

    Wrocław, obwodnica śródmiejska, 2 jezdnie po 2 pasy, pobocze, pas
    zieleni. Droga w szczerym polu

    http://mapy.google.pl/maps?q=wroc%C5%82aw&hl=pl&ie=U
    TF8&ll=51.145487,17.00675&spn=0.041999,0.077162&sll=
    52.025459,19.204102&sspn=10.555026,19.753418&vpsrc=6
    &hnear=Wroc%C5%82aw,+dolno%C5%9Bl%C4%85skie&t=h&z=14
    (to ta co widać, że plac budowy).

    Ogrodzona, ekrany, płotki, bajery. Ograniczenie do 50-60km/h.

    Realne prędkość ludzi na tym odcinku 90-120. Maksymalna (często
    spotykana: 140-180)

    Icek

  • 114. Data: 2011-10-08 12:55:29
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 8 Oct 2011, J.F. wrote:

    > No to przeciez wszystkich, ktorzy popelnili duzo wykroczen drogowych.

    Nie ma możliwości wyłapania. Fizycznie.
    Doskonale wiesz że wyłapywany jest promil z promila albo mniej.
    Pozostają literalnie wszyscy.

    pzdr, Gotfryd

  • 115. Data: 2011-10-08 16:14:16
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-10-08 06:57, Mikolaj Jopczynski, Tychy Online pisze:

    > Jaki Ty jestes mONdry i wszystko wiesz .... :)
    >
    > Akurat 8 pkt zarobilem na DK94 na prostym jak drut wylocie z olkusza,
    > gdzie na 70 mialem oidp 115. Wiec nie cwaniakuj Ty...

    Ojoj - przekroczenie prędkości tylko o 45km/h? Słabo.

  • 116. Data: 2011-10-08 17:18:10
    Od: "tor" <x...@o...pl>

    > Arturku, jedziesz sobie prawym pasem na dwupasmówce, przed Tobą przejście
    > dla piesztych. Na lewym tuż przed Toba samochód. Kidy jesteś tuż przed
    > przejściem tenże samochód hamuje.
    > Zanim zareagujesz, to będziesz koło niego przejeżdżał, czyli wyprzedzał.
    > NA PRZEJŚCIU. Tak własnie krakowska policja wypełniała normę na mandaty.

    Na skrzyżowaniu Kocmyrzowskiej z Bulwarową często odwalają taki numer.
    Jeżdże tam codziennie i bardzo często stoją po prawej zaraz koło
    stacji/przejścia. Tak ,że ich nie widać specjalnie a mają wgląd na jadących
    od placu w bieńczycach. Albo łapią za prędkośc , albo w sytuacji gdy jadący
    sąsiednim pasem zechce nagle skręcić w prawo lub lewo. Nawet kiedyś w tv jak
    ktoś się mędrkował, filmując jednocześnie kamerą. Według tej osoby to trzeba
    by na tym skrzyzowaniu prawie się zatrzymać, bo a nóż widelec sąsiad zechce
    skręcac , a wtedy my popełniamy wykroczenie, przejeżdżając szybciej od niego
    na przejściu.

    Pozdrawiam
    Rad

  • 117. Data: 2011-10-08 22:31:02
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-10-06 22:53, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Buspas zamiast najszybszego pasa na M4 w Londynie. Nie zamiast
    > najwolniejszego ale zamiast najszybszego:
    >
    > http://g.co/maps/8wkcx

    W sumie gdzie jest napisane, że lewy pas jest najszybszy, a prawy
    najwolniejszy?

    Shrek.

  • 118. Data: 2011-10-10 12:18:25
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    W dniu 2011-10-07 19:57, J.F. pisze:

    > Skoro wszyscy pala, to chyba trzeba sprobowac, moze to dobre jest ? :-)

    przyjdź kiedyś na laryngologię na Borowską to zobaczysz jak dobre ;-P

    --
    Pozdr.
    Michał

  • 119. Data: 2011-10-11 16:33:04
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Anonim wrote:

    > Moge porozmawiać o twoich mądrościach, ktore próbujesz lansować, że to
    > niby im szybciej tym bezpieczniej i ze jak jest ograniczenie do 20 to w
    > nocy wedlug ciebie mozna jechac 150.

    To teraz podaj gdzie coś takiego Roman napisał...

    Ach, nie możesz. Czyli po prostu zwykła insynuacja i nic więcej.

    > Kiedyś ci powiedzialem, że nie jestes dla mnie partnerem do
    > jakiejkolwiek dyskusji.

    Na razie to nie ma dyskusji bo w ogóle nie odnosisz się do tego co
    interlokutorzy piszą.

    [krwiste opowieści nie na temat ciach]

    > Jak taką terapię przejdziesz to wtedy porozmawiamy o prędkości
    > i bezpieczenstwie na drodze i buspasie też.

    Zwłaszcza ma to cokolwiek wspólnego z buspasem. W dodatku po teoretycznie
    szybkiej stronie jezdni...

    > A póki co po prostu nie
    > odzywaj się na ten temat.

    Jak na razie to ty pleciesz nie na temat.

    A na pewno nie jesteś od mówienia innym na jaki temat mają się odzywać,
    zwłaszcza gdy jak widać na tyle głupot musiałeś napleść że nie tylko, w
    odróżnieniu od Romana wstydzisz się swojego imienia i nazwiska ale zmieniasz
    ksywki, ty jakoby obecny na tej grupie od wielu, wielu lat. To oczywiście
    zakładając, że nie nałgałeś na temat twojej obecności.

    > hk

    \SK

  • 120. Data: 2011-10-15 10:28:25
    Od: "Heinzkalter" <v...@g...com>

    "Sebastian Kaliszewski" <s...@r...this.informa.and.that.pl> wrote
    in message news:7d0em8-g4d.ln1@bozon.softax.pl...

> [...]
    >
    > \SK
    >
    > --
    > "Never underestimate the power of human stupidity" -- L. Lang

    tak tak ten w lustrze panie doktorze

    PLONK