  • 61. Data: 2011-10-07 08:39:42
    Temat: Re: Jakie zonki na egzaminie na PJ B?
    Od: "Heinzkalter" <v...@g...com>

    > Świstakowi opowiadaj.
    >
    > [...]
    Boli ucho, boli dupa... ;-p

    hk

  • 62. Data: 2011-10-07 08:53:52
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Fri, 7 Oct 2011 00:16:39 +0200, Adam Płaszczyca na pl.misc.samochody
    napisał(a):

    > Ty nie masz szans zareagować, więc WYPRZEDZAZSZ i jestes skurwysyńskim
    > piratem.

    Zachowanie szczególniej [...] i takie tam :) A jakby ten z lewej hamował,
    bo pieszy na pasach ... a Ty biedulka byś nie zauważył, że hamowanko idzie
    i trafił pieszego za pierwszym razem ? Też byś biadolił, że to przez
    tamtego, bo zahamował ?

    Ogarnij się ludziu ... będąc przed pasami twoja uwaga powinna być napięta
    jak baranie jaja, a Ty sam gotowy do zatrzymania się przed pasami w razie
    czegokolwiek.

    Ale jak się stosuje przelicznik milowy w stosunku do ograniczeń, to trudno
    zatrzymać się "w razie czego" w odpowiednim miejscu :)

    "Kto pierwszy, ten lepszy. (Potior est, qui prior est.) Terencjusz (Publius
    Terentius Afer, ok. 190 - ok. 159 p.n.e"

  • 63. Data: 2011-10-07 08:56:32
    Od: robot <a...@o...pl>

    On Wed, 05 Oct 2011 19:39:59 +0200, Mikolaj Jopczynski, Tychy Online wrote:

    > Witajcie,
    >
    > Stalo sie - zebralem komplecik i czeka mnie egz.
    >
    > Za moim czasow (11 l temu) zaczynaly sie debilne pytania i rowne debilne
    > odpowiedzi.
    >
    > Czy mozecie sie podzielic inf, na co zwrocic uwage glownie na miescie i
    > placu.
    > Bo "niestety" calosc teorii mozna wbic na blache..
    >

    > M.

    Ja popieram chyba jedyną odpowiedź, jaka padła w tym wątku. Weź se 2
    godziny jazdy, facet Ci wszystko powie, pokaże gdzie w twoim mieście są
    miejsca na których "uwalają" zdających itp.

    --
    pozdrawiam

  • 64. Data: 2011-10-07 09:00:52
    Od: "PH" <P...@p...news>

    Użytkownik "Marek 'marcus075' Karweta" <m...@g...com>
    napisał w wiadomości news:uzz3u1ebrwmw$.dlg@pedaluje.ile.moze...
    > PH, Thu, 6 Oct 2011 14:31:56 +0200, pl.misc.samochody:

    > Ekhm. Ja tak z czystej ciekawości: który WORD to pokazuje? Bo na stronie
    > tego w Katowicach nie widzę (albom ślepy).

    np. wrocławski
    z podziałem na ilości kursantów :)

  • 65. Data: 2011-10-07 10:21:02
    Od: "Mikolaj Jopczynski, Tychy Online" <m...@g...com>

    W dniu 2011-10-07 08:56, robot pisze:

    > Ja popieram chyba jedyną odpowiedź, jaka padła w tym wątku. Weź se 2
    > godziny jazdy, facet Ci wszystko powie, pokaże gdzie w twoim mieście są
    > miejsca na których "uwalają" zdających itp.

    Dokladnie takich odpowiedzi oczekiwalem, a nie prostowania mi kregoslupa
    jaki to jestem zly i niedobry kierownik.

    Dzieki!

    M.

  • 66. Data: 2011-10-07 11:46:27
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Heinzkalter,

    Friday, October 7, 2011, 8:39:42 AM, you wrote:

    > Boli ucho, boli dupa... ;-p

    O buspasie na M4 w Anglii zechcesz porozmawiać? O ograniczeniach do 20km/h
    przed szkołą obowiązującym w nocy i w wakacje może? Coś pisałeś o
    merytorycznej dyskusji? To dlaczego nie odniesiesz się do argumentów
    merytorycznie, tylko o mojej - męskiej - dupie marzenia na grupie
    snujesz?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 67. Data: 2011-10-07 11:56:20
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Artur Maśląg wrote:

    > Aha, a za sygnalizator z czerwonym to wolno wjechać?

    Nie można. Ale nie można też równocześnie ukarać za wyprzedzanie na przejściu
    chronionym tym syngalizatorem.

    \SK

  • 68. Data: 2011-10-07 12:33:50
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 6 Oct 2011, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > oznacza rzeczywiste 60-65km/h, czyli poniżej dopuszczalnej. Tak wolna
    > jazda nie ma uzasadnienia i
    > prowokuje do wyprzedzania zawalidrogi.
    ^^^^^^^^^

    Zdaje się że mamy drobny problem językowy: prowokacja to NIE JEST
    wymuszanie. Choćby bardzo się starać naciągać, niczym politycy
    przed wyborami ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 69. Data: 2011-10-07 12:36:43
    Od: "Heinzkalter" <v...@g...com>

> [...]
    > merytorycznej dyskusji? To dlaczego nie odniesiesz się do argumentów
    > merytorycznie, tylko o mojej - męskiej - dupie marzenia na grupie

    Moge porozmawiać o twoich mądrościach, ktore próbujesz lansować, że to niby
    im szybciej tym bezpieczniej i ze jak jest ograniczenie do 20 to w nocy
    wedlug ciebie mozna jechac 150.
    Kiedyś ci powiedzialem, że nie jestes dla mnie partnerem do jakiejkolwiek
    dyskusji. Niestety glupoty ktore glosisz utwierdzają mnie w tym. Mialem do
    czynienia z takim madralą jak ty. Pierwszy na skrzyżowaniu, przepisy nie dla
    niego - a przynajmniej podobnie je interpretował jak ty, mistrz kierownicy,
    najbardziej zajebisty golf na osiedlu. Mandaty nic go nie nauczyly. Myslisz
    że jeździ? Jeździ -na wozku i jak bozia da to może kiedyś będzie jeszcze
    chodził. Nie bedzie niestety chodzila kobieta, ktora szla z dzieckiem, a
    ktorą ów mistrz potrącił. Czteroletnia dziewczynka przezyla ale jej mama
    nie... Ograniczenie bylo do 40 - z racji tego, ze droga waska i ruch
    pieszych po chodniku. Wiesz jak wyglądają zmasakrowane zwłoki
    dwudziestokilkuletniej kobiety? A wiesz jak krzyczy ranne dziecko? A wiesz
    jak wygląda rozpacz rodziny? Zdajesz sobie sprawę, że każdy w tej historii
    mógl mieć jakieś plany marzenia cokolwiek? Wiesz jak szybko sie to
    zrujnowało?
    Nie wiesz. Więc bądź laskaw nie wypowiadac się na ten temat, bo cokolwiek
    byś nie powiedzial do tej pory to same bzdury. A jezeli byś chciał tą
    tematykę poznać bliżej, to moge cię zaprosić do oddzialu ratunkowego w
    szpitalu pooglądasz sobie. Zobaczysz jak wygląda urwana ręka, jak wyglada
    konający zakrawiony czlowiek, zmiażdżone nogi - jak to nie wystarczy to obok
    jest kostnica - dzieci, ofiary wypadkow też tam przewożą. Jak taką terapię
    przejdziesz to wtedy porozmawiamy o prędkości i bezpieczenstwie na drodze i
    buspasie też. A póki co po prostu nie odzywaj się na ten temat.

    hk

  • 70. Data: 2011-10-07 12:37:12
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 7 Oct 2011, Heinzkalter wrote:

    > Gdybym był egzaminatorem wyjatkowo skrupulatnie zwryfikowałbym umiejetności
    > takiego "najlepszego" kierowcy.

    Ja w sprawie formalnej, chodzi o częste nieporozumienie.
    Sporo z kierowców łamiących przepisy czyni to *świadomie*.
    Oznacza to, że żaden egzamin ich nie wyłapie, bo aż tak
    obywatelskiego nieposłuszeństwa nie będą wykazywać, żeby
    zaraz na egzaminie ;)

    pzdr, Gotfryd