  • 11. Data: 2014-08-26 08:35:21
    Temat: Re: Jakiej firmy uzwany ultrabook???
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-08-25 16:05, Jaskiniowiec pisze:

    > Na pewno nie gorszy niż Szajsunga ;) bądź ANovo (HP SOHO, bo biznesowy
    > jest gdzie indziej i jest ok)

    Gorszy :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 12. Data: 2014-08-26 08:49:01
    Temat: Re: Jakiej firmy użwany ultrabook???
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > Apple? :-))

    Żonę już mam :)

  • 13. Data: 2014-08-26 09:03:52
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-08-26 08:49, Bolko pisze:

    > Żonę już mam :)

    Ale tu akurat przy wyborze sprzętu ma troszkę racji.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 14. Data: 2014-08-26 10:23:28
    Od: Poldek <p...@i...pl>

    Stregor wrote:

    > Czy Ty na pewno o ultrabooku piszesz?

    Wydaje mi się, że może chodzić o ThinkPad Tablet 2. Wnioskuję po tym, że
    chodzi o tablet Lenovo z Windows 8 i dwurdzeniowym Atomem - to by pasowało.

    Bawiłem się trochę takim tabletem i nie mogę potwierdzić stawianych tu
    zarzutów. Owszem, jest to specyficzne urządzenie, ale u mnie nie się nie
    wykrzaczał.

  • 15. Data: 2014-08-26 10:52:31
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2014-08-25 15:20, zil0g pisze:
    > *Bolko* wdusil[a] knefle:

    > Jak uzywka to unikaj lenovo, maja okrutnie dodupny serwis.

    jeśli odnośnie unikania - unikaj Sony - serwis gwarancyjny Vaio jest...
    w Niemczech!
    3 dni przesyłka w jedną stronę (plus weekend), 3 dni w drugą, jak
    wypadło zgłoszenie 30 kwietnia to sprzętu nie odebrali 2.05 a dopiero po
    weekendzie.
    Łącznie chyba 2 tygodnie bez laptopa.

    Łukasz

  • 16. Data: 2014-08-26 11:30:01
    Od: zil0g <z...@m...prl>

    *Stregor* wdusil[a] knefle:

    >Czy Ty na pewno o ultrabooku piszesz?

    Ale plama, zafiksowalem sie na nich i mi watek odlecial, dzieki za zwrocenie uwagi.
    Z ultra to moge polecic toszibe Z830 i Z930.
    Zadnen z uzytkowanych ok 18szt nie ulegl uszodzeniu przez ok 18mies.
    Wiec konstrukcja raczej dobra, ale dosc delikatna zwlaszcza klapa ekranu.
    Baterie rowniez trzymalaly ok 5-6h. Wada byla klapka modemu GSM wykonana z
    cienkiego i gietkiego plastiku.

  • 17. Data: 2014-08-26 11:43:13
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-08-26 10:52, dddddddd pisze:

> [...]
    > 3 dni przesyłka w jedną stronę (plus weekend), 3 dni w drugą, jak
    > wypadło zgłoszenie 30 kwietnia to sprzętu nie odebrali 2.05 a dopiero po

    Dziwne .. miałem SONY i wysyłałem do serwisu, zgłoszenie telefoniczne na
    drugi dzień przyjechał kurier UPC i zabrał laptopa, w ciągu 7 dni miałem
    naprawionego laptopa w domu.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 18. Data: 2014-08-26 12:20:17
    Od: Poldek <p...@i...pl>

    zil0g wrote:
    > *Poldek* wdusil[a] knefle:

    > Tak to te.

    > Juz na poczatku byly problemy podczas uruchamiania. Czasem uruchamialy sie w 20s
    > a po kolejnym restarcie 20min. Losowe zwisy podczas sciagania poczty, przewijania
    > ppsow. No i calkowicie zjebany system przywracania, ale tu nie wiem czy to wina
    > brandowanej windy czy samego nekrosoftu. I znow serwis z ktorym 2 dni
    > majlowalem na temat nr seryjnych zanim przyjeli zgloszenie...

    U mnie w firmie są dwa takie ThinkPad Tablety 2. Jeden ma problem z
    automatyczną zmianą orientacji ekranu przy przekręcaniu tabletu
    pionowo/poziomo. Tzn. w pozycji poziomo trzeba go trzymać lekko ukośnie
    w prawo, bo inaczej automatycznie zmienia orientację wyświetlanego
    obrazu na pionową... Natomiast drugi taki sam działa tak, jak powinien.
    Ale jak już wcześniej pisałem to jest urządzenie dla kogoś, kto właśnie
    czegoś takiego chce. Czyli mały ekran, niezbyt duża moc procesora, ale
    za to ultramobilny system Windows 8. Nie znam mniejszego, bardziej
    mobilnego, dłużej działającego na baterii urządzenia z Windows 8, czyli
    do zastosowań biznesowych. To jest urządzenie dla pracownika korporacji,
    który często podróżuje pociągami/samolotami itp. i w czasie podróży
    potrzebuje cały czas pracować nad arkuszami kalkulacyjnymi, dokumentami
    tekstowymi, prezentacjami itp. i jednocześnie być cały czas online -
    urządzenie posiada wbudowany modem 3/4G. Oczywiście do sensownego
    korzystania z tego urządzenia potrzebna jest klawiatura, najlepiej ta
    oryginalna z wbudowanym trackpointem.

  • 19. Data: 2014-08-26 12:23:06
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2014-08-26 11:43, Chris pisze:

    > Dziwne .. miałem SONY i wysyłałem do serwisu, zgłoszenie telefoniczne na
    > drugi dzień przyjechał kurier UPC i zabrał laptopa, w ciągu 7 dni miałem
    > naprawionego laptopa w domu.

    powyższe dotyczyło Vaio Duo, może inne mają inaczej.
    Za to na serwis telefonów Sony nie narzekam, działał szybko i wymienili
    na nowy ;) (ale chyba sprzęty wodoodporne tak mają - jak coś padnie to
    boją się rozkręcać, wcześniejszego SonyEricssona też wymienili - i też
    miał szczelną obudowę)

    Ogólnie co do zakupu używka vs. nowy - ja kupuję nowy bo ubezpieczam
    sprzęt, teraz wykupiłem ubezpieczenie na 5 lat, z poprzedniego
    skorzystałem po 3 latach- jako że nie było już tego modelu w sprzedaży
    to dostałem zwrot pieniędzy z zakupu. Ubezpieczenie tanie nie jest, ale
    mój laptop jeździ po budowach (poprzedni wypadł z ręki jak stałem z nim
    na drabinie) więc prawdopodobieństwo uszkodzenia większe.
    W zasadzie lepiej jak dany model wychodzi ze sprzedaży bo można sobie
    zmienić na coś nowszego ;)

    Łukasz

  • 20. Data: 2014-08-26 12:44:11
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-08-26 12:23, dddddddd pisze:

    > powyższe dotyczyło Vaio Duo, może inne mają inaczej.

    Sony Vaio seria F

> [...]
    > na nowy ;) (ale chyba sprzęty wodoodporne tak mają - jak coś padnie to
    > boją się rozkręcać, wcześniejszego SonyEricssona też wymienili - i też

    Kolega obok mnie czeka na Xperia Z2 od 14 sierpnia, wysłany do serwisu
    na brak szczelności a miał być wodoodporny :)
    Ja ma ten sam obiaw i pewnie za tydzień będę wysyłał swój na tą samą
    usterkę, po zamoczeniu zbiera się woda w środku na obiektywie.

> [...]
    > na drabinie) więc prawdopodobieństwo uszkodzenia większe.
    > W zasadzie lepiej jak dany model wychodzi ze sprzedaży bo można sobie

    Ja używam laptopów jako stacjonarki w domu, wcześniej miałem SONY VAIO
    Seria F (16.4") a teraz mam MSI Gaming i na szczęście nie potrzebuję
    raczej jakiś extra gwarancji.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl