  • 21. Data: 2014-08-26 12:46:34
    Temat: Re: Jakiej firmy uzwany ultrabook???
    Od: zil0g <z...@m...prl>

    *Poldek* wdusil[a] knefle:

    >Wydaje mi się, że może chodzić o ThinkPad Tablet 2. Wnioskuję po tym, że
    >chodzi o tablet Lenovo z Windows 8 i dwurdzeniowym Atomem - to by pasowało.

    Tak to te.

    >Bawiłem się trochę takim tabletem i nie mogę potwierdzić stawianych tu
    >zarzutów. Owszem, jest to specyficzne urządzenie, ale u mnie nie się nie
    >wykrzaczał.

    Juz na poczatku byly problemy podczas uruchamiania. Czasem uruchamialy sie w 20s
    a po kolejnym restarcie 20min. Losowe zwisy podczas sciagania poczty, przewijania
    ppsow. No i calkowicie zjebany system przywracania, ale tu nie wiem czy to wina
    brandowanej windy czy samego nekrosoftu. I znow serwis z ktorym 2 dni
    majlowalem na temat nr seryjnych zanim przyjeli zgloszenie...

  • 22. Data: 2014-08-26 13:15:38
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Tue, 26 Aug 2014 12:20:17 +0200, Poldek napisał(a):

    (ciach...)
    > Nie znam mniejszego, bardziej mobilnego, dłużej działającego na baterii
    > urządzenia z Windows 8, czyli do zastosowań biznesowych. To jest
    > urządzenie dla pracownika korporacji, który często podróżuje
    > pociągami/samolotami itp. i w czasie podróży potrzebuje cały czas
    > pracować nad arkuszami kalkulacyjnymi, dokumentami tekstowymi,
    > prezentacjami itp. i jednocześnie być cały czas online - urządzenie
    > posiada wbudowany modem 3/4G. Oczywiście do sensownego korzystania z tego
    > urządzenia potrzebna jest klawiatura, najlepiej ta oryginalna z
    > wbudowanym trackpointem.

    Microsoft Surface 3?

    [ Chęć do reformowania mężczyzny jest tym, czemu nie potrafi się oprzeć ]
    [ żadna kobieta. (Bernard Samson, Len Deighton "Mecz w Londynie") ]

  • 23. Data: 2014-08-26 13:33:47
    Od: zil0g <z...@m...prl>

    *Poldek* wdusil[a] knefle:

> [...]
    >za to ultramobilny system Windows 8. Nie znam mniejszego, bardziej
    >mobilnego, dłużej działającego na baterii urządzenia z Windows 8, czyli
    >do zastosowań biznesowych. To jest urządzenie dla pracownika korporacji,
    >który często podróżuje pociągami/samolotami itp. i w czasie podróży
    >potrzebuje cały czas pracować nad arkuszami kalkulacyjnymi, dokumentami
    >tekstowymi, prezentacjami itp. i jednocześnie być cały czas online -
    >urządzenie posiada wbudowany modem 3/4G. Oczywiście do sensownego
    >korzystania z tego urządzenia potrzebna jest klawiatura, najlepiej ta

    No wlasnie do tego tez zostaly zakupione, uzywaly go osoby ktorym to musialo
    dzialac. I w takich momentach nastepowaly zwisy... Na bajkowo-marketningowy
    opis urzadzenia pewnie nie tylko ja sie nabralem.
    Takie cos to mozna kupic dziecku jesli ma sie za duzo kasy. Osobiscie bym za
    taki szit nie dal 300zl. Odnosnie rysika i ekranu tez bym jeszcze z kilobajta
    napisal ale nic pozytywnego.

  • 24. Data: 2014-08-26 14:53:54
    Od: Poldek <p...@i...pl>

    Przemysław Ryk wrote:
    > Dnia Tue, 26 Aug 2014 12:20:17 +0200, Poldek napisał(a):
    > (ciach...)
    >
    > Microsoft Surface 3?

    Surface ma Windows RT i jest jeszcze droższy.

  • 25. Data: 2014-08-26 15:30:40
    Od: Poldek <p...@i...pl>

    Chris wrote:

    > Ja używam laptopów jako stacjonarki w domu, wcześniej miałem SONY VAIO
    > Seria F (16.4") a teraz mam MSI Gaming i na szczęście nie potrzebuję
    > raczej jakiś extra gwarancji.

    Sony VAIO seria F - od początku szwankował klawisz spacji. Ale usterka
    była na tyle perfidna, że nie działało tylko czasami, a najczęściej
    działało ok. Mijał czas, gwarancja się skończyła i powolutku usterka
    stawała się coraz bardziej uciążliwa, aż do momentu, kiedy klawisz
    spacji częściej nie działał niż działał. Diagnoza przerwa gdzieś na
    ścieżce w klawiaturze, konieczność wymiany całej kawiatury. Oryginalna
    klawiatura w serwisie VAIO = 480 zł i czas oczekiwania 2 tygodnie lub
    więcej. Na szczęście znalazłem nieoryginalną klawiaturę za 5 razy mniej,
    która działa super i dodatkowo ma jeszcze podświetlenie klawiszy jak w
    amerykańskiej wersji tego laptopa. Ale była chwila stressu, że laptop z
    Core i7 oraz ekranem VAIO Premium trzeba będzie oddać na elektrośmieci.

  • 26. Data: 2014-08-26 15:44:00
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-08-26 15:30, Poldek pisze:

> [...]
    > amerykańskiej wersji tego laptopa. Ale była chwila stressu, że laptop z
    > Core i7 oraz ekranem VAIO Premium trzeba będzie oddać na elektrośmieci.

    Ja na starcie miałem walnięty napęd BD, czytał tylko jednowarstwowe
    płyty BD a już dual layer nie :(
    Po paru latach padło chłodzenie co jest z czego co widzę normą SONY bo
    brata żona też ma SONY i właśnie jej pada i muszę poszukać jakiegoś
    zamiennika do jej modelu.
    Co do spacji i klawiatury to wszystko było bez problemów, nawet udało mi
    się ją troszkę zalać Colą :) i działało bez problemu tylko po długim nie
    używaniu trzeba było rozruszać klawisz kursora bo się troszkę lepił :)
    aa no i baterię prawie zabiłem bo laptop cały czas był podpięty do
    sieci. Teraz mam MSI i chyba poszukam jakiegoś taniego zamiennika dla
    baterii bo szkoda tej co mam teraz skoro i tak jest cały czas podpięty
    do sieci.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 27. Data: 2014-08-27 03:15:39
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Tue, 26 Aug 2014 14:53:54 +0200, Poldek napisał(a):

    > Surface ma Windows RT i jest jeszcze droższy.

    http://www.microsoft.com/surface/en-ca/products/surf
    ace-pro-3
    Software: Windows 8.1 Pro

    Porównywania cen nie robiłem - fakt.

    [ Nic tak nie pogłębia wkurwienia, jak pogodni optymiści. (www.shapes.pl) ]

  • 28. Data: 2014-08-27 11:05:39
    Temat: Re: Jakiej firmy użwany ultrabook???
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > Ale tu akurat przy wyborze sprzętu ma troszkďż˝ racji.

    Tzn?
    No i jak wszyscy mają offica w biurze,
    to nie będzie kwestii z wymianą plików (naprawdę nie wiem)?

    No nie spełnia warunku z kradzieżą.
    Jabłka kradło się u sąsiada od zawsze.

  • 29. Data: 2014-08-27 11:47:58
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-08-27 11:05, Bolko pisze:

    > Tzn?
    > No i jak wszyscy mają offica w biurze,
    > to nie będzie kwestii z wymianą plików (naprawdę nie wiem)?

    Brak problemów, office jest też na mac-a

    > No nie spełnia warunku z kradzieżą.
    > Jabłka kradło się u sąsiada od zawsze.

    Tak podchodząc to nic nie kupisz bo w pl to wszytko ukradną :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl