eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmJakieś g... się przykleiło: intelligent lock screen relevant › Jakieś g... się przykleiło: intelligent lock screen relevant
    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Jakieś g... się przykleiło: intelligent lock screen relevant
    Date: Sat, 12 Aug 2017 21:26:17 +0200

    Witajcie.

    U mojej pani w obu telefonach (S3 i S5; Era i Orange) skądś "przykleiło
    się" jakieś g..., ujawniające się najczęściej po podłączeniu
    zewnętrznego zasilania. Zajmuje cały ekran, na środku napis "Welcome to
    an Intelligent Lock Screen! Revelant, timely updates and tasks".
    Na moich telefonach tego nie ma.

    Wydawało mi się, że to przyszło z instalowanym jakiś czas temu programem
    typu Weather, ale się myliłem - po jego dezinstalacji nadal się pojawia.
    Nic więcej (w sposób świadomy) nie było instalowane. Właścicielka nic
    nie instaluje, zanim coś naciśnie to też "trzy razy" się zastanawia.

    Jak to cholerstwo usunąć?
    Na Necie nie mogę znaleźć informacji.

    --
    Pozdrawiam.