  • 91. Data: 2016-07-30 11:26:25
    Temat: Re: Jazda bez korka oleju
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 30.07.2016 o 11:22, FEniks pisze:

    > Masz jakieś potwierdzenie tych "faktów", czy tylko własne obserwacje? LOL

    No właśnie LOL - własną niewiedzę próbujesz ukrywać w dość dziwny sposób.
    http://stylzdrowia.pl/kobieta-i-mezczyzna-roznice-kt
    orych-nie-widac/

  • 92. Data: 2016-07-30 11:31:04
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 30.07.2016 o 11:22, FEniks pisze:

    > Masz jakieś potwierdzenie tych "faktów",

    I jeszcze to:

    http://sciaga.pl/tekst/21421-22-plec_mozgu

    Miłej lektury, więcej wiedzy, mniej zacietrzewienia życzę.

  • 93. Data: 2016-07-30 11:53:33
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 30.07.2016 o 11:31, Cavallino pisze:

    > I jeszcze to:
    >
    > http://sciaga.pl/tekst/21421-22-plec_mozgu
    >
    > Miłej lektury, więcej wiedzy, mniej zacietrzewienia życzę.

    Albo to:

    http://www.tvp.info/2133398/nauka/sa-dowody-podzieln
    osc-uwagi-tylko-u-kobiet/

    Co potwierdzają także obserwacje innych, choćby Miroo z tego wątku.

    I jeszcze to:

    http://www.poradnikzdrowie.pl/psychologia/zrelaksuj-
    sie/Kobieta-plec-niemal-doskonala-Poznaj-wyrozniajac
    e-ja-cechy_36312.html

    ze szczególnym uwzględnieniem fragmentu:

    "Nasze pole widzenia jest szersze i np. prowadząc auto, ogarniamy
    wzrokiem także pobocza, mężczyźni widzą tylko szosę, ale lepiej oceniają
    odległość."

    I jakie zacietrzewienie? To raczej Ty powielasz durne i oklepane
    stereotypy z "babą za kierownicą."

    Ewa

  • 94. Data: 2016-07-31 13:01:42
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 30.07.2016 o 11:53, FEniks pisze:

> [...]
    >
    > "Nasze pole widzenia jest szersze i np. prowadząc auto, ogarniamy
    > wzrokiem także pobocza, mężczyźni widzą tylko szosę, ale lepiej oceniają

    Co z tego że widzicie pobocze, skoro nie przekłada się to na reakcję?
    Przecież to na jej braku (i co za tym idzie niezdecydowaniu) polega problem.

    > I jakie zacietrzewienie? To raczej Ty powielasz durne i oklepane
    > stereotypy z "babą za kierownicą."

    Nie - to Ty nazywasz fakty które opisuję stereotypami i nie chcesz
    przyjąć ich do wiadomości.

    Ale jak widzę - baba jesteś uparta i chcesz zapyszczyć fakty,więc szkoda
    czasu na dyskusję.
    EOD

  • 95. Data: 2016-07-31 19:11:53
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Cavallino,

    Friday, July 29, 2016, 6:45:28 PM, you wrote:

    > Znam, ale Ty chyba nie, bo żadnej nigdy nie podałeś.

    Jeździsz z miernikiem odległości? Bo ja nie.

    > Więc przyjmuję tyle ile ja podałem.

    Wyciąłeś zaprzeczenie.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 96. Data: 2016-07-31 20:17:23
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 31.07.2016 o 19:11, RoMan Mandziejewicz pisze:

    > Jeździsz z miernikiem odległości? Bo ja nie.

    Mi nie jest potrzebny, nie miewam problemu z prawidłową oceną
    wystarczającego odstępu.

    > Wyciąłeś zaprzeczenie.

    Dopóki się nie dowiem ile trzeba za Tobą jechać, to muszę przyjąć jakieś
    absurdalne wartości, skoro normalne Ci nie wystarczają.

  • 97. Data: 2016-07-31 21:31:33
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Cos szybciej sie dojezdza do punktu B jesli na autostradzie jedzie sie za kims w
    odleglosci dziesieciu metrow zamiast dwustu metrow?

  • 98. Data: 2016-07-31 21:45:44
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Cavallino,

    Sunday, July 31, 2016, 8:17:23 PM, you wrote:

    [...]

    > Dopóki się nie dowiem ile trzeba za Tobą jechać, to muszę przyjąć jakieś
    > absurdalne wartości, skoro normalne Ci nie wystarczają.

    Po prostu nie jedź za mną nigdy więcej.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 99. Data: 2016-07-31 22:16:48
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 31.07.2016 o 21:45, RoMan Mandziejewicz pisze:
    > Hello Cavallino,
    >
    > Sunday, July 31, 2016, 8:17:23 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Po prostu nie jedź za mną nigdy więcej.

    Tak jak już pisałem, najlepiej żeby za Tobą nikt nie jechał, żebyś nie
    miał podobnego problemu, więc optymalną pozycją dla Ciebie byłby koniec
    kolumny...

  • 100. Data: 2016-07-31 23:39:03
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Cavallino,

    Sunday, July 31, 2016, 10:16:48 PM, you wrote:

    > Tak jak już pisałem, najlepiej żeby za Tobą nikt nie jechał, żebyś nie
    > miał podobnego problemu, więc optymalną pozycją dla Ciebie byłby koniec
    > kolumny...

    Z nikim poza Tobą nie miałem problemu.

    --
    Best regards,