  • 81. Data: 2016-07-27 21:45:39
    Temat: Re: Jazda bez korka oleju
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:XnsA650D78FBA68budzik61pocztaonetpl@127
    .0.0.1...
    Użytkownik yabba g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net ...

    >Tak, o busie.
    >Ale w sumie co za róznica, skoro siedzi w tym busie taki sam silnik
    >jak w
    >oplu insigni, saabie czy alfie romeo...

    A siedzi ? Bo tak juz zauwazylem, ze bywaja pewne roznice...

    J.

  • 82. Data: 2016-07-27 23:00:19
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > A siedzi ? Bo tak juz zauwazylem, ze bywaja pewne roznice...

    A siedzi.
    2.0 jtd, multijet, cdti czy jak zwał. Nastepca 1,9jtd.

    Różnice sa - w busie ma 115 koni, w osobówkach chyba nawet 180.
    Ale róznice mocy to akurat nic dziwnego, bo np. 2.3 w ducato sa tez w
    wersjach 120, 130, 150, 160km - ot inne oprogramowanie.

  • 83. Data: 2016-07-29 10:51:03
    Od: "Axel" <n...@s...mu>

    Użytkownik "Miroo" napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Poza tym mało która się zorientuje, że ktoś jej z tego powodu mruga
    > światłami, nawet w nocy* :)

    > *przetestowane osobiście przeze mnie, niejednokrotnie

    Potwierdzam. Większość kobiet ignoruje błyskanie światłami albo pokazywanie
    palcem na światła (jak jestem pieszym), a kilka mi gardłowało coś przez
    szybę.... 90% facetów włącza na takie sygnały światła, z czego większość
    dziękuje.

    --
    Axel

  • 84. Data: 2016-07-29 10:53:44
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 27.07.2016 o 17:00, Cavallino pisze:

    > Mylisz babską ciapowatość z celowym łamaniem przepisów.....

    LOL

    Dla innych użytkowników dróg to naprawdę nie ma znaczenia, czy ktoś
    zachowuje się głupio celowo, czy niechcący.

    Ewa

  • 85. Data: 2016-07-29 12:44:15
    Od: tadzik <t...@n...gmailu.com>

    W dniu 23-07-2016 o 12:37, FEniks pisze:

    > I dobrze, że typowe. Przynajmniej takie pomyłki nie kosztują kogoś (np.
    > pracodawcy) kupę forsy, a co najwyżej dają trochę radochy
    > niedowartościowanym panom. :)

    No tak. A w Moskwie na Placu Czerwonym to samochody rozdają...

    --
    tadzik

  • 86. Data: 2016-07-29 18:45:28
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 27.07.2016 o 21:06, RoMan Mandziejewicz pisze:

    > Naprawdę nie znasz liczb pomiędzy 5 a 50?

    Znam, ale Ty chyba nie, bo żadnej nigdy nie podałeś.
    Więc przyjmuję tyle ile ja podałem.

  • 87. Data: 2016-07-29 18:50:02
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 29.07.2016 o 10:53, FEniks pisze:

    > LOL
    >
    > Dla innych użytkowników dróg to naprawdę nie ma znaczenia, czy ktoś
    > zachowuje się głupio celowo, czy niechcący.

    Ma zasadnicze.
    Najgorsza na drodze jest nieprzewidywalność i odstawanie od sposobu
    ruchu innych użytkowników drogi.

    A po takim typie olewającym przepisy, łatwo można się domyślić co zrobi
    jako następne.
    Po babie która stanęła przed skrzyżowanie z niewiadomego powodu i czeka
    na wolny horyzont, ni cholery się nie zorientujesz czy przypadkiem po 20
    sekundowym czekaniu gdy miała miejsce i mogła wykonać z 10 manewrów, nie
    ruszy akurat wtedy, gdy już miejsca nie ma - prosto Tobie pod koła.
    A może tak zrobić (i widziałem to na własne oczy) np. gdy ktoś mniej
    cierpliwy ją otrąbi.

    Część ludzkości posiadająca (z natury tj. płci) brak koordynacji oko -
    ręka, powinna naprawdę przechodzić inne badania dopuszczające do
    otrzymania prawka....

  • 88. Data: 2016-07-30 11:14:15
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 29.07.2016 o 18:50, Cavallino pisze:

    > Część ludzkości posiadająca (z natury tj. płci) brak koordynacji oko -
    > ręka, powinna naprawdę przechodzić inne badania dopuszczające do
    > otrzymania prawka....

    Brniesz w coraz większy absurd.

    Ewa

  • 89. Data: 2016-07-30 11:18:19
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 30.07.2016 o 11:14, FEniks pisze:

    > Brniesz w coraz większy absurd.

    To nie ja - to Tobie się fakty nie podobają.

  • 90. Data: 2016-07-30 11:22:08
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 30.07.2016 o 11:18, Cavallino pisze:

    > To nie ja - to Tobie się fakty nie podobają.

    Masz jakieś potwierdzenie tych "faktów", czy tylko własne obserwacje? LOL

    Ewa