  • 21. Data: 2016-07-22 23:43:38
    Temat: Re: Jazda bez korka oleju
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Grzegorz,

    Friday, July 22, 2016, 11:24:28 PM, you wrote:

    > Jest na to sposób - zwiększyć dystans.

    Cavallino uwielbia na centymetry :P

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 22. Data: 2016-07-23 00:04:13
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Fri, 22 Jul 2016 13:12:18 +0200, J.F. napisał(a):

    > Facet tylko z urody.
    > Spytaj go, czy tramwaj ma silnik :-)
    >
    > Ogolnie po zlaniu paliwa i nalaniu benzyny powinno byc dobrze. Moze
    > byc sens przeplukac uklad paroma litrami benzyny.
    >
    > Ale czy przy okazji nie zniszczyly sie jakies katalizatory, sondy to
    > we wspolczesnym silniku glowy nie dam.
    >
    > Bo dziura w tloku od niskiej liczby oktanowej to chyba nie grozi ...
    > przez pare kilometrow.

    https://www.youtube.com/watch?v=GL9-i9tcESU

    Co do wmawiania, to jak mechanik ma gadane to wmówi wszystko każdemu... kto
    się nie zna.

    Znajomemu samochód nagle zgasł, po zaholowaniu do ASO, podłączyli komputer
    i powiedzieli że silnik do wymiany i że to 12000zł.
    Ja tam się jeszcze wstrzymam nim sam to zobaczę, bo może faktycznie
    diagnoza prawdziwa, ale wstępnie powątpiewem.

  • 23. Data: 2016-07-23 10:09:25
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    > Pierdolenie o szopenie. W czasch przed komputerami w samochodach, mercedes zalecal
    zima dolewke do 25% etyliny do ON. Jak byly kartki na benzyne to dizlowcy chcieli na
    tej podstawie przydzial benzyny.

    Nie czytałeś?

    "W Mercedesie W115 z lat 70. ubiegłego wieku fabryczna instrukcja
    obsługi dopuszczała w warunkach zimowych, w razie braku mrozoodpornego
    paliwa, dolewkę nawet 30 proc. benzyny! Wielu kierowców starszej daty
    wciąż o tym pamięta i usiłuje samodzielnie ,,poprawiać" właściwości
    paliwa nawet w nowoczesnych dieslach - zwykle z fatalnym skutkiem."

  • 24. Data: 2016-07-23 10:51:57
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 22.07.2016 o 23:24, Grzegorz Tomczyk pisze:

    > Jest na to sposób - zwiększyć dystans.

    Nie da się - od razu ktoś wjedzie z pasa z prawej, tam oba pasy jadą
    prawie równo na całym odcinku.

  • 25. Data: 2016-07-23 10:53:24
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 22.07.2016 o 23:43, RoMan Mandziejewicz pisze:

    > Cavallino uwielbia na centymetry :P

    Nie centymetry tylko metry - i faktycznie nie mam fobii jechać mniej niż
    50 za kimś, albo jak ktoś tak normalnie w kolumnie jedzie za mną.
    W przeciwieństwie do Romana, który panikuje jak nie widzi za sobą
    horyzontu, tylko inny samochód......

  • 26. Data: 2016-07-23 11:26:21
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2016-07-22 o 13:27, FEniks pisze:
    > No nie wiem, nie wiem. Samochód po prostu odmówił po kilku km
    > posłuszeństwa i przestał jechać, więc coś jednak w nim poszło.
    > Na szczęście ani to mój samochód, ani mój facet, ani moje zmartwienie.
    > :) Ale naprawa ma ponoć słono kosztować.
    Widocznie wartość pojazdu była rzędu 200zł, ewentualnie facet był o
    mentalności kobiety i mechanik może mu wmówić wszystko :->

    Maciek

  • 27. Data: 2016-07-23 11:28:53
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2016-07-22 o 13:22, Michał Jankowski pisze:
    > O ile mi wiadomo, nalewak od ropy nie wchodzi we wlew benzyny, więc taka
    > całkiem trywialna ta pomyłka nie jest...
    Widać uznał, że musi być ciasno, a otwór, jak to otwór - jakoś się
    dostosuje ;-)

    Maciek

  • 28. Data: 2016-07-23 12:34:35
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 22.07.2016 o 13:36, J.F. pisze:

    > No ale to trzeba wiedziec, a nie skupiac sie na tipsach, fryzurach,
    > sukienkach itp :-)

    Przynajmniej skupiam się na tym nie wtedy, kiedy nalewam paliwo do
    zbiornika. :)

    Ewa

  • 29. Data: 2016-07-23 12:35:21
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 22.07.2016 o 13:42, twistedme pisze:

    > Nawet jeśli w jego baku znajduje się tylko benzyna, nie dość, że można
    > go uruchomić, to na dodatek silnik będzie przynajmniej przez jakiś
    > czas pracował - do momentu, aż się całkiem rozsypie. Po zatankowaniu
    > całego baku benzyny zamiast oleju napędowego pierwsze objawy usterki
    > mogą się pojawić dopiero po przejechaniu kilku kilometrów, a w
    > przypadku mniejszych domieszek silnik może się zepsuć po kilkuset
    > kilometrach....

    No i to był ten przypadek.

    Ewa

  • 30. Data: 2016-07-23 12:36:16
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 23.07.2016 o 11:26, Maciek pisze:
    > Widocznie wartość pojazdu była rzędu 200zł, ewentualnie facet był o
    > mentalności kobiety i mechanik może mu wmówić wszystko :->

    Pierwsze - na pewno nie. Drugie - nie wiem, nie robię ludziom
    psychoanalizy na takiej podstawie.

    Ewa