  • 81. Data: 2019-05-22 19:52:49
    Temat: Re: Jazda . wątek "tacy debile jak Shrek" .
    Od: "Transpok" <g...@s...pl>

    news:5ce58a89$0$17345$65785112@news.neostrada.pl...

    > Znów pytanie - ile wcześniej mam zmienić pas - 1/4 miasta, pół miasta,
    > całe miasto,
    >
    > Shrek

    Napisałem ci już pięć razy, a ty dalej nie rozumiesz.

    Zauważyłem wątek "tacy debile jak Shrek" i wszystko jasne.

  • 82. Data: 2019-05-22 20:30:53
    Temat: Re: Jazda na suwak i kultura.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...
    >Prawym dodajmy - w polskich miastach prawe pasy są najszybsze;)

    Nie dodawajmy, jak sam piszesz - to od kierunku typowego ruchu zalezy.
    W jednym miejscu moze sie blokowac kierunek "prosto", w innym "prawo"
    ... skretow w lewo to na autostradach raczej nie ma ...

    >Pokaż w którym miejscu się domagam?

    A kiedy chcesz zjechac na ten zakorkowany pas ? :-P

    >A przestał?

    No, jak beda na nim mlodzi gniewni, co sie domagaja, zeby ich wpuscic,
    to przestanie :-)

    >Znów pytanie - ile wcześniej mam zmienić pas - 1/4 miasta, pół
    >miasta,

    Tyle, ile trzeba, przeciez znasz teren i typowe korki :-)

    >No i znalazłeś rozwiązanie;)

    Tylko wiesz - musza tam postac tak dlugo, zeby im sie odechcialo.
    Bo jak sie ich kulturalnie wpusci, to zaraz ich przybedzie i zablokuja
    ten prawy pas :-)

    Ewentualnie Policja moze cos dobrego zrobic - tzn ustawic sie gdzies
    tam i pobierac podatek od omijania kolejki :-P

    J.

  • 83. Data: 2019-05-22 21:35:45
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-05-22 o 19:52, Transpok pisze:

    > Zauważyłem wątek "tacy debile jak Shrek" i wszystko jasne.

    Bo sam go kurwiu założyłeś :] zmieniaczu nicka , pojebie zmieniający
    tematy i debilu, cytujący cudze podpisy, z news.mixmin.net

    ZERO BEZWZGLĘDNE w zachowywaniu się zgodnie z przepisami USENETU (grup
    dyskusyjnych) oraz PoRD :]

    Musisz być zdrowo jebnięty, myśląc że nikt tego nie widzi.
    Możesz VYKURVIAĆ z VERVĄ :]

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 84. Data: 2019-05-23 06:12:05
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.05.2019 o 20:30, J.F. pisze:

    > Nie dodawajmy, jak sam piszesz - to od kierunku typowego ruchu zalezy.
    > W jednym miejscu moze sie blokowac kierunek "prosto", w innym "prawo"
    > ... skretow w lewo to na autostradach raczej nie ma ...

    Dla wygody rozmawialiśmy o konkretnym.

    > A kiedy chcesz zjechac na ten zakorkowany pas ? :-P

    napisałem przecież - jakieś 200 metrów o ile pamiętam od miejsca gdzie
    ten pas _zaczyna_ być pasem do skrętu. Razem to będzie gdzieś 450 metrów
    od ciągłej linii.

    > No, jak beda na nim mlodzi gniewni, co sie domagaja, zeby ich wpuscic,
    > to przestanie :-)

    Jak stanie się wolnieszy to raczej nie będą się ładować - więc czemu się
    nie staje?

    > Tyle, ile trzeba, przeciez znasz teren i typowe korki :-)

    To wychodzi zakaz korzystania z prawego pasa...

    > Tylko wiesz - musza tam postac tak dlugo, zeby im sie odechcialo.
    > Bo jak sie ich kulturalnie wpusci, to zaraz ich przybedzie i zablokuja
    > ten prawy pas :-)

    Niby emotek, ale odnoszę wrażenie, że trochę wziąłeś moją wypowiedzż na
    poważnie....

    > Ewentualnie Policja moze cos dobrego zrobic - tzn ustawic sie gdzies tam
    > i pobierac podatek od omijania kolejki :-P

    Mówię ci - lepiej po prostu jak będą rygorystycznie pilnować, żeby nikt
    na ciągłą nie najeżdzał;) Przejedzie się na poznań zamiast na pragę to
    nauczy się pasy zmieniać;)

  • 85. Data: 2019-05-23 06:51:19
    Od: "Transpok" <g...@s...pl>

    > To wychodzi zakaz korzystania z prawego pasa...

    Ciągle nie możesz zrozumieć na czym polega kultura jazdy kierowcy.

    Wychodzi zakaz korzystania z prawego pasa dla tych co nie chcą
    ustawić się na koniec kolejki oczekujących, tylko chcą wcisnąć się
    do kolejki oczekujących i chcą utrudniać ruch na prawym pasie.

  • 86. Data: 2019-05-23 09:41:27
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 22 maja 2019 19:53:05 UTC+2 użytkownik Transpok napisał:

    > Zauważyłem wątek "tacy debile jak Shrek" i wszystko jasne.

    Który to wątek sam rozpocząłeś.

  • 87. Data: 2019-05-23 12:22:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >napisałem przecież - jakieś 200 metrów o ile pamiętam od miejsca
    >gdzie ten pas _zaczyna_ być pasem do skrętu. Razem to będzie gdzieś
    >450 metrów od ciągłej linii.

    No i w domysle domagasz sie, zeby cie wpuszczono na inny pas, na
    ktorym kolejka od 10 km :)

    >Jak stanie się wolnieszy to raczej nie będą się ładować - więc czemu
    >się nie staje?

    Bedzie tak samo szybki.
    No, niekoniecznie, bo jak np dwa pasy prosto, jeden w prawo i z tego w
    prawo chca zjechac na srodkowy, to srodkowy bedzie wolniejszy ...

    >To wychodzi zakaz korzystania z prawego pasa...

    Dlaczego - bedzie dla tych, co chca w prawo pojechac.
    I oni pojada szybko, bez zbednego czekania.

    Poza tym drugi kolega Ci podpowiada - zaraz jak zauwazysz korek, to w
    niego wjedz.
    Tam ktos niewiele czeka, to cie chcetnie wpusci....

    >Niby emotek, ale odnoszę wrażenie, że trochę wziąłeś moją wypowiedzż
    >na poważnie....

    Co by nie mowic - jest to jakies rozwiazanie :-)

    >Mówię ci - lepiej po prostu jak będą rygorystycznie pilnować, żeby
    >nikt na ciągłą nie najeżdzał;) Przejedzie się na poznań zamiast na
    >pragę to nauczy się pasy zmieniać;)

    No i sprowadzi sie do tego, ze bedzie pas zmienial pare km wczesniej i
    nie bedzie narzekal ze tu wolniej, a prawy szybszy :-)

    J.

  • 88. Data: 2019-05-23 18:29:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.05.2019 o 12:22, J.F. pisze:

    > No i w domysle domagasz sie, zeby cie wpuszczono na inny pas, na ktorym
    > kolejka od 10 km :)

    Jeśli wrzucenie kierunku nazywasz "domaganiem się".

    > Bedzie tak samo szybki.
    > No, niekoniecznie, bo jak np dwa pasy prosto, jeden w prawo i z tego w
    > prawo chca zjechac na srodkowy, to srodkowy bedzie wolniejszy ...

    Więc będzie dalej szybszy;)

    > Dlaczego - bedzie dla tych, co chca w prawo pojechac.

    Więc uściślijmy - jest zakaz korzystania z prawego pasa chyba że na
    następnym skryzowaniu skręcasz w prawo? Inaczej mnie uczyli;)

    > Poza tym drugi kolega Ci podpowiada - zaraz jak zauwazysz korek, to w
    > niego wjedz.
    > Tam ktos niewiele czeka, to cie chcetnie wpusci....

    Ale jeszcze raz napiszę - tam nie ma problemu że ktoś cię nie wpuszcza.
    Widać my w warszawie naprawdę inaczej jeździmy i dlatego nie możemy się
    dogadać - tam się po prostu jedzie trzema pasami - raczej nikt tego nie
    postrzega jako cwaniactwo. Jakby postrzegali to raczej by nie wpuszczali.

    > No i sprowadzi sie do tego, ze bedzie pas zmienial pare km wczesniej i
    > nie bedzie narzekal ze tu wolniej, a prawy szybszy :-)

    Jeszcze nigfy nie dojechałem do ciągłej, kiedy chciałem zmienić pas. I
    wcale nie musiałem wymuszać.

    EOT. Po wydaje mi się, ze żeczywiście w warszawie się po prostu
    specyficznie jeździ.

    Shrek

  • 89. Data: 2019-05-23 18:41:49
    Od: "Transpok" <g...@s...pl>

    > jest zakaz korzystania z prawego pasa chyba że na następnym skryzowaniu
    > skręcasz w prawo?
    >
    > Shrek

    Shrek, ty jesteś zakuta pała.
    Wiele razy pisałem , a ty ciągle nie rozumiesz.

    Jest zakaz korzystania z prawego pasa w celu omijania kolejki
    oczekujących w korku i wciskanie się na początek kolejki.

  • 90. Data: 2019-05-23 19:30:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.05.2019 o 18:41, Transpok pisze:

    > Shrek, ty jesteś zakuta pała.
    > Wiele razy pisałem , a ty ciągle nie rozumiesz.

    Myślałem, że sam się zorientujesz, ale widze cię to przerasta - nikt tu
    z tobą nie gada, więc się nie wcinaj jak z JFem rozmawiam.

    Shrek