  • 91. Data: 2019-05-23 19:47:48
    Temat: Re: Jazda na suwak i kultura.
    Od: "Transpok" <g...@s...pl>

    news:5ce6d8bc$0$535$65785112@news.neostrada.pl...

    > więc się nie wcinaj jak z JFem rozmawiam.
    >
    > Shrek

    Inni mogą czytać i na początku mogą nie wiedzieć,
    że Shrek głupoty wypisuje.

  • 92. Data: 2019-05-24 10:50:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 23.05.2019 o 12:22, J.F. pisze:

    >Jeśli wrzucenie kierunku nazywasz "domaganiem się".

    Ja nie pisze o migaczu, tylko o postawie.
    Ominales 10 km kolejki, a teraz chcesz, zeby cie wpuscili :-)

    A jak cie nie wpuszcza, to bedziesz smecil, ze u nas w Warszawie to

    >Więc będzie dalej szybszy;)

    No nie, lewy bedzie szybszy, bo tam sie dwa pasy nie łączą.

    >Więc uściślijmy - jest zakaz korzystania z prawego pasa chyba że na
    >następnym skryzowaniu skręcasz w prawo? Inaczej mnie uczyli;)

    Alez skad. Ale jak widzisz kolejke na lewym i srodkowym ... to co,
    prawym ?

    >Ale jeszcze raz napiszę - tam nie ma problemu że ktoś cię nie
    >wpuszcza. Widać my w warszawie naprawdę inaczej jeździmy i dlatego
    >nie możemy się dogadać - tam się po prostu jedzie trzema pasami -
    >raczej nikt tego nie postrzega jako cwaniactwo. Jakby postrzegali to
    >raczej by nie wpuszczali.

    Bo jak kolejka na 3 pasach stoi, to gdzie tu cwaniactwo.

    Tylko ze ... czy to dobrze, ze blokujecie 3 pasy, i tych co skrecaja w
    prawo.
    Widac sprawiedliwosc spoleczna musi byc :-)

    Ewentualnie piszesz o sytuacji, gdy ta kolejka nie stoi, ale calkiem
    zwawo jedzie ... to jeszcze inny uklad.

    >Jeszcze nigfy nie dojechałem do ciągłej, kiedy chciałem zmienić pas.
    >I wcale nie musiałem wymuszać.

    >EOT. Po wydaje mi się, ze żeczywiście w warszawie się po prostu
    >specyficznie jeździ.

    Albo o innej sytuacji piszemy.

    Ale ... czemu nie dojechales do ciaglej ?
    Sam sie poczuwasz do obowiazku wczesniejszego wjechania w kolejke,
    ... tylko kiedy - niedaleko przed ciagla, przy znaku o kierunku pasow,
    czy jeszcze wczesniej ?

    J.

  • 93. Data: 2019-05-24 17:44:32
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.05.2019 o 10:50, J.F. pisze:

> [...]
    > Sam sie poczuwasz do obowiazku wczesniejszego wjechania w kolejke, ...
    > tylko kiedy - niedaleko przed ciagla, przy znaku o kierunku pasow, czy

    Post 18.05.19 17.07

    Naprawdę EOT - po prostu widać inaczej to czujemy.

    Shrek

  • 94. Data: 2019-05-24 18:30:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Post 18.05.19 17.07
    >Naprawdę EOT - po prostu widać inaczej to czujemy.

    Musisz film nagrac, bo u googla droga bez korka.
    Korek stoi, czy jedzie, sa na prawym tiry czy nie ma ... roznie moze
    byc.

    Tak czy inaczej - jesli chca jechac w lewo zablokujesz pas do jazdy w
    prawo ... to chyba nie o to w zamku chodzi ...

    J.

  • 95. Data: 2019-05-24 19:43:13
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.05.2019 o 18:30, J.F. pisze:

    > Musisz film nagrac, bo u googla droga bez korka.

    Mowy nie ma - w lato moto:P A ja 4oo to wtedy gdy nie ma korków (albo
    jak już muszę). Moim wózkiem się żona buja:P

    Shrek

  • 96. Data: 2019-05-27 10:10:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 24 May 2019 19:43:13 +0200, Shrek napisał(a):

    > Mowy nie ma - w lato moto:P A ja 4oo to wtedy gdy nie ma korków (albo
    > jak już muszę). Moim wózkiem się żona buja:P

    A co - z moto nagrac nie mozna ?

    Mam nadzieje, ze nie takie do konca miales na mysli
    https://youtu.be/T-M9x1f7zy4?t=93

    https://youtu.be/iI3_277-meQ?t=129
    instant karma

    nastepna scenka - cos o pieszych,

    kolejna ... no nie umiemy na suwak, a warunki wydawaloby sie
    sprzyjajace ...

    J.

  • 97. Data: 2019-05-28 16:23:13
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.05.2019 o 10:10, J.F. pisze:

    > A co - z moto nagrac nie mozna ?

    Z mojego niespecjalnie - kamera by się zdała:)

    Ponadto... No przecież nikt nie kupuje moto, żeby stać w korku na prawym
    pasie. Lokalna tradycja w DC (i wszędzie gdzie moto nie jest jakimś
    egzotycznym wynalazkiem) mówi, że w przypadku jezdni jednokierunkowych
    jedziesz między skrajnym lewym a środkowym (prawym jak są tylko dwa).
    Wiem, że śliski temat (między innymi dlatego że na białym jest ślisko na
    mokrym;), ale tradycja jest uznana i przez kierowców puszek, którzy tam
    robią "korytarz życia dla moto;)", nawet jak kierowca kieruje
    radiowozem, jak i przez motocyklistów. Jak jezdnia jest dwukierunkowa,
    to czasem malują nawet specjalny pas dla motocyklistów na środku;)

    > Mam nadzieje, ze nie takie do konca miales na mysli
    > https://youtu.be/T-M9x1f7zy4?t=93

    Nie - nawet pisałem wyraźnie kiedy i jak.

    > https://youtu.be/iI3_277-meQ?t=129
    > instant karma

    O u nas. Swoją drogą ciekawe jaka rejestracja. Ale wydaje się
    zorientowany, więc pewnie tubylec.

    > nastepna scenka - cos o pieszych,

    A co konkretnie? Zachował ostrożność i dał radę;)

    > kolejna ... no nie umiemy na suwak, a warunki wydawaloby sie
    > sprzyjajace ...

    NIe poznaję terenu, więc zakładam, że nie u nas. My umiemy:P

    Shrek

  • 98. Data: 2019-05-30 01:45:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...

    >Z mojego niespecjalnie - kamera by się zdała:)

    >Ponadto... No przecież nikt nie kupuje moto, żeby stać w korku na
    >prawym pasie. Lokalna tradycja w DC (i wszędzie gdzie moto nie jest
    >jakimś

    Ale do filmu wystarczy.

    >egzotycznym wynalazkiem) mówi, że w przypadku jezdni
    >jednokierunkowych jedziesz między skrajnym lewym a środkowym (prawym
    >jak są tylko dwa).

    No ale zaraz - to w koncu prawy pas jest szybszy, czy ten motocyklowy
    2.5 jest szybszy ?

    >A co konkretnie? Zachował ostrożność i dał radę;)

    Ledwo. Na przyszlosc powinien jechac wolniej :-)

    >NIe poznaję terenu, więc zakładam, że nie u nas. My umiemy:P

    Duzo rejestracji CG ... Grudziadz ?

    Czy przez Grudziadz nie wiodl kiedys ulubiony tranzyt warszawiakow ?
    :-)

    J.

  • 99. Data: 2019-05-30 06:45:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.05.2019 o 01:45, J.F. pisze:

    > Ale do filmu wystarczy.

    Ale po pierwsze nie mam kamery na moto, po drugie to filmik zupełnie bez
    sensu bo moto się po prostu mieści między pasami, więc nikt nie będzie
    go wpuszczał.

    > No ale zaraz - to w koncu prawy pas jest szybszy, czy ten motocyklowy
    > 2.5 jest szybszy ?

    Motocyklowy jest zawsze najszybszy - tylko niewyznaczony;)

    > Ledwo. Na przyszlosc powinien jechac wolniej :-)

    Też racja.

    > Duzo rejestracji CG ... Grudziadz ?
    >
    > Czy przez Grudziadz nie wiodl kiedys ulubiony tranzyt warszawiakow ? :-)

    A niby dokąd? Z punktu widzenia warszawy Grudziądz był do czasu oddania
    A1 na zadupiu. A po oddaniu A1 to po prostu tabliczka nad jezdnią. W
    Grudziądzu byłem dwa razy bo ładne spichrze mają - ale ja się lubie
    bujać po bocznych drogach i zwiedzać. Statystyczny warszawiak pewnie nie
    był tam ani razu.

    Shrek