  • 101. Data: 2010-06-16 14:49:25
    Temat: Re: [KTO MA RACJĘ POLICJA vs JA] Skręt w prawo na zielonej strzałce
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-06-16 12:20, Arek (G) pisze:

    > A osobę która ukradła jabłko z bazaru, powinno się tak samo karać jak
    > kolesia, który opróżnił trzy banki.

    Dlaczego tak uważasz? Bo ja tak nie uważam. Okraść bank na kilka baniek,
    czy ukraść jabłko za 10 groszy to dwa zupełnie inne czyny. Dlatego
    powinno się je rozróżniać i odpowiednio karać. To samo się tyczy
    przewinień drogowych, sumować kolejno przewinienia i karać za wszystko.
    Jeśli ktoś wjedzie na skrzyżowanie na czerwonym świetle, bo się zagadał
    przez telefon, to powinien dostać mandat za rozmawianie przez telefon i
    za wjazd na czerwonym świetle. A nie tylko za wjazd na czerwonym świetle.

  • 102. Data: 2010-06-16 14:52:02
    Temat: Re: Skręt w prawo na zielonej strzałce
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-06-16 13:40, WS pisze:

    > e... naciagane to jakies
    > jesli by tak zrobil, to:
    >
    > 1. jechal inna jezdnia, wiec nie wyprzedzal ;)

    Nagiąłeś to co napisałem. A jeśli wyprzedzał i nie zdążył się schować
    przed wysepką i musiał uciekać na lewą jej stronę, to co? (retoryka)

    > 2. jesli nie najechal na ciagla, to karac nie mozna

    Napisałem "na podwójnej ciągłej".

    Potrafisz czytać? Czy wszystko naciągasz jak Ci się podoba?

    > jesli byl znak C-9 to mozna ukarac za olanie...
    >

    > ;) ;) ;)

    Bzdet.

  • 103. Data: 2010-06-16 14:52:56
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Arek (G) wrote:

    > Równie dobrze mógł wjechać na przeciwny pas i jechać pod prąd. W sumie
    > nic takiego. To tylko zmiana pasa.
    >
    > Jeżeli masz PJ staraj się jeździć ostrożnie, bo jak nazbierasz punkty,
    > to nie masz szans na powtórne zdanie egzaminu.

    Skorzystaj z własnej rady.

    Pokaż konkretny przepis dot. czerwonego światła a nie skrętu z pasa
    nieprzeznaczonego do tego.

    \SK

  • 104. Data: 2010-06-16 14:54:05
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Pszemol wrote:
    > "Rafał Gil" <d...@g...pl> wrote in message
    >
    > Gdybyś skręcił z prawego to byłaby inna sprawa. Skręciłeś z lewego.

    No i?

    Co ma skręt ze złego pasa (1 wykroczenie) do zielonej strzałki?

    Czy złodzieja należy karac za morderstwo czy za kradzież?

    \SK

  • 105. Data: 2010-06-16 14:54:24
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 16 Cze, 14:45, Filip KK <n...@n...pl> wrote:

    > Nie, jak wida , niejaki WS twierdzi e je dzisz niezgodnie z prawem,

    to juz nadinterpretacja...

    Ja sie odnioslem tylko do Twojego stwierdzenia "Ja tam od razu ruszam,
    nie czekam na nic. ", ktore wg mnie oznacza, ze zielone = jedziemy ;)

    a jesli chodzi o kolizje tego typu o jakiej mowa, to zapewne duzo
    zalezy od prawnika... jesli udowodni, ze jak ruszales, to byl juz
    przed Toba, albo celowo w niego wjechales to byc moze bedziesz
    (wspol)winnym kolizji... trudno tu mowic o jakims zajechaniu drogi czy
    czyms podobnym...

    WS

  • 106. Data: 2010-06-16 14:55:36
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Rafał SP Gil pisze:

    > Wobec tego mandatu nie przyjąłem. Ponoć są tam jakieś kamerki etc ... więc
    > jeśli są to raczej "świecenie" się zielonej strzałki wybronię ... jeśli nie,
    > to już tylko słowo przeciwko słowu.

    Dales dupy i tyle :)

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 107. Data: 2010-06-16 14:56:19
    Od: DoQ <p...@g...com>

    szerszen pisze:
    > a od kiedy to linie masz wymalowane na pasach (przejsciu dla pieszych)?

    Od kiedy to na przejsciu dla pieszych mozna zmieniac pas ruchu?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 108. Data: 2010-06-16 14:56:30
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Filip KK wrote:

    > W takim razie jak będę przed policją uciekał i popełniał wykroczenia
    > drogowe, to mnie ukarzą tylko za największe wykroczenie + ucieczka?

    > Podsumować wykroczenia i ukarać, proste.

    To dla czego w przypaku przestępst ta nie jest? Tu nie Ameryka to nie
    można dostac 3 dożywoci i kary smierci na raz...

    \SK

  • 109. Data: 2010-06-16 14:59:03
    Temat: Re: [KTO MA RACJE POLICJA vs JA] Skret wprawo na zielonej strza?ce
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Pszemol wrote:
    > Zamiast kulturalnie poczekać na swoją kolejkę to próbował
    > zaoszczędzić kilkanaście sekund, i teraz za to zapłaci duża
    > ilością czasu i pieniędzy.

    Coś ci się wydaje (jak zwykle)

    > Następnym razem mocno się zastanowi
    > czy taki manewr mu się opłaca czy lepiej te kilka sekund poczekać.

    Następnym razem pewnie rozejrzy się czy nie widać radiowozu ;)

    \SK

  • 110. Data: 2010-06-16 15:02:09
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Tue, 15 Jun 2010 20:28:10 +0000 (UTC), Rafał PGil napisał(a):

    > Wobec tego mandatu nie przyjąłem.

    No - to teraz już wiemy, że będzie przynjamnije jeszcze jeden post z
    tego wydarzenia. Czekamy zatem z niecierpliwością ;))

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.