  • 191. Data: 2010-06-17 17:19:06
    Temat: Re: [KTO MA RACJE POLICJA vs JA] Skret wprawo na zielonej strza?ce
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Pszemol wrote:

    > Co mi się wydaje?

    Że zapłaci dużą ilość czasu i pieniędzy.

    > Bo oczywiście gdy nikt nie patrzy to ani prawo ani reguły nie obowiązują.

    Na naszych drogach wielu tak jeździ

    \SK

  • 192. Data: 2010-06-17 17:24:54
    Temat: Re: [KTO MA RACJĘ POLICJA vs JA] Skręt w prawo na zielonej strzałce
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    DoQ wrote:

    > I wrocil na prawą stronę poprzez teleportację?

    W prawą stornę skręcił, nie zmieniał pasa.

    Co by było gdyby z obu pasów był dopuszczalny skręt w prawo? Też by
    zmieniał pas na pasach?

    A jak już chcesz być taki "formalny", to zakaz miany pasa nie obowiązuje
    na skrzyżowaniu z sygnalizacją.

    \SK

  • 193. Data: 2010-06-17 17:27:00
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    DoQ wrote:

    > Jakich marzen?

    Patrz wyżej ;)

    > Owszem. Ty za to jestes wujek dobra rada i wyciagniesz Rafala z opresji,
    > co?

    Ja? A jakim niby cudem mam go sprzed sądu grodzkiego ratować?

    > Ach jakis ty wrazliwy.

    Widzę dobrze trafiłem, zaliczaś się do większości o której pisałeś :)

    \SK

  • 194. Data: 2010-06-17 18:00:05
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Sebastian Kaliszewski" <s...@r...this.informa.and.that.pl> wrote
    in message news:ivqpe7-ul9.ln1@bozon.softax.pl...

    > Że zapłaci dużą ilość czasu i pieniędzy.

    Możesz nico rozwinąć temat? Czemu tak sądzisz?

  • 195. Data: 2010-06-17 18:02:35
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Ja? A jakim niby cudem mam go sprzed sądu grodzkiego ratować?

    Czyli po prostu chciałeś sobie popierdzielić jak pisałem wyżej.

    > Widzę dobrze trafiłem, zaliczaś się do większości o której pisałeś :)

    No przeciez juz to potwierdzilem w poscie powyzej. Ty natomiast jestes w
    tym samym worku co ja, bo przeciez nie wybronisz go przed sądem.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 196. Data: 2010-06-17 18:06:41
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Sebastian Kaliszewski pisze:
    > Co by było gdyby z obu pasów był dopuszczalny skręt w prawo? Też by
    > zmieniał pas na pasach?

    LOL cóż za powalający argument.
    Jeszcze pogdybaj co by było gdyby tam było zielone światło.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 197. Data: 2010-06-17 23:44:49
    Od: to <t...@a...xyz>

    Arek (G) wrote:

    > Jeżeli bus włączył prawy kierunek to stojąc po jego lewej strony raczej
    > tego nie widać. A co do pieszych, wyjeżdżając na pasy zza busa jakby nie
    > było daje im małe szanse.

    Może zamiast teoretyzować wsiądź w auto i zobacz jak to w rzeczywistości
    wygląda?

  • 198. Data: 2010-06-17 23:47:31
    Od: to <t...@a...xyz>

    Pszemol wrote:

    > Pod warunkiem że nie użyjesz przy tym broni palnej i kogoś nie
    > postrzelisz. Bo wtedy dostaniesz DODATKOWĄ karę za użycie broni i za
    > okaleczenie kogoś.

    Czy literalnie "dodatkową" to bym raczej polemizował, to nie Stany, gdzie
    można dostać wyrok typu 500 lat. Jednak to porównanie jest bez sensu
    przede wszystkim dlatego, że zabicie kogoś podczas napadu na bank to bez
    dwóch zdań osobna czynność. My tymczasem mówimy o sytuacji w której ktoś
    wykonuje pojedynczy manewr, np. manewr skrętu czy wyprzedzania i jest za
    to karany z kilku paragrafów naraz. Za JEDEN CZYN.

  • 199. Data: 2010-06-17 23:49:03
    Od: to <t...@a...xyz>

    Filip KK wrote:

    > W takim razie jak będę przed policją uciekał i popełniał wykroczenia
    > drogowe, to mnie ukarzą tylko za największe wykroczenie + ucieczka?

    Powinieneś za to stanąć przed sądem i odpowiadać ogólnie za spowodowanie
    zagrożenia. Zresztą pewnie tak by było.

    > Podsumować wykroczenia i ukarać, proste.

    Proste rozwiązania dla prostych ludzi, jak to mówią.

  • 200. Data: 2010-06-17 23:56:42
    Od: to <t...@a...xyz>

    Arek (G) wrote:

    > Ale na wysokość kary będzie miało wpływ ilość zabójstw.

    Stosunkowo niewielki, raczej ich brutalność i inne okoliczności.

    > W przypadku
    > mandatów jest prościej jest ustalony taryfikator,

    Nie prościej, lecz głupiej.

    > odbierając PJ wyrażasz
    > zgodę na jego przestrzeganie i tyle.

    To ciekawe, w jakiej konkretnie formie się tą zgodę wyraża?

    > A jak coś Ci się nie podoba to się
    > musisz liczyć z kosztami:)

    Pitu, pitu.