  • 181. Data: 2010-06-17 12:41:04
    Temat: Re: Skręt w prawo na zielonej strzałce
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Tomek Glowka" <s...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:447ec170-4f7e-479b-90d8-c1681fa7bbfb@x2
    1g2000yqa.googlegroups.com...

    > Bylby na to jakis paragraf?

    mozna by podciagnac pod art 26 . 3 . 3
    :)

  • 182. Data: 2010-06-17 12:41:42
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Kub@" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > Ale o czym tu dyskutować? Strzałka warunkowego skrętu w prawo odnosi się
    > do tych, którzy mogą (potencjalnie) skręcać w prawo. Autor wątku nie mógł,

    Bo?

    >więc ten sygnał w ogóle nie był dla niego.
    > A co on zrobił:
    > 1. z pasa do skrętu w lewo, dla którego to kierunku był nadawany sygnał
    > czerwony wjechał za linię zatrzymania
    > 2. skręcił w prawo z pasa niezezwalającego na taki manewr

    Jak się auto przed Tobą zepsuje, to będziesz stał do usranej śmierci?
    Czy może jednak uznasz, że miałeś prawo ominąć zawalidrogę i pojechać w
    prawo?

    Tutaj sytuacja mogła być analogiczna.

  • 183. Data: 2010-06-17 13:27:13
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:hvcu4s$u4c$...@n...onet.pl...

    > Bo?

    bo, to co juz bylo tu napisane, z duzym prawdopodobienstwiem nie widzial ani
    tego sygnalizatora, ani z cala pewnoscia, tego co sygnalizuje pojazd po jego
    prawej

    > Jak się auto przed Tobą zepsuje, to będziesz stał do usranej śmierci?

    ale sie nie zepsulo

  • 184. Data: 2010-06-17 14:54:25
    Temat: Re: [KTO MA RACJĘ POLICJA vs JA] Skręt w prawo na zielonej strzałce
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    TP wrote:

    > kobieta potrąciła w ten sposob czlowieka ktory wbiegl na ulice.

    Wbiegł?
    ;>

    --
    Bydlę

  • 185. Data: 2010-06-17 15:07:48
    Temat: Re: [KTO MA RACJE POLICJA vs JA] Skret w prawo na zielonej strza?ce
    Od: SW3 <s...@p...fm>

    Dnia 16-06-2010 o 19:59:09 kffiatek <k...@s...op.pl> napisał(a):

    > bo tylko jemu się spieszy a wszyscy inni "wieśniacy" mogą czekać

    Kto w omawianej sytuacji musiał czekać?

    --
    SW3
    ----

  • 186. Data: 2010-06-17 17:09:36
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Arek (G) wrote:

    > Kto ustalił? Świeciła się zanim wjechał na lewy pas, potem już jej nie
    > widział.

    Skąd ta pewność?

    \SK

  • 187. Data: 2010-06-17 17:10:58
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Arek (G) wrote:

    > Jeżeli bus włączył prawy kierunek to stojąc po jego lewej strony raczej
    > tego nie widać. A co do pieszych, wyjeżdżając na pasy zza busa jakby nie
    > było daje im małe szanse.

    Od linii zatrzymania do pasów jest ok 2m -- spokojnie można wyjrzeć czy
    nikt nie idzie.

    \SK

  • 188. Data: 2010-06-17 17:13:24
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Arek (G) wrote:

    > A skoro skręcił z lewego pasa, znaczy się, że z tego pasa można skręcać
    > w prawo, więc policja powinna się gonić:)

    Bzdura. Z tego pasa nie wolno skręcać w prawo.
    Policja miała mu prawo dać za skręt z niewłaściwego pasa. A nie dodawać
    sobie co się im wydawało

    \SK

  • 189. Data: 2010-06-17 17:14:45
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    to wrote:

    > Ty też piłeś?

    Nie. Skoro to co napisałem jest niejasne, to Patrz odpowiedź WS (na
    odpowiedź Arka na mój post)

    \SK

  • 190. Data: 2010-06-17 17:17:05
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    szerszen wrote:

    > Użytkownik "Sebastian Kaliszewski"
    > <s...@r...this.informa.and.that.pl> napisał w wiadomości grup

    > jesli zabil podczas kradziezy, to za oba, a wyrok zsumowac

    To nie Ameryka. W Polsce się wyroku nie sumuje, są najwyżej okoliczności
    obciążające.

    \SK