  • 41. Data: 2010-06-16 01:29:27
    Temat: Re: [KTO MA RACJĘ POLICJA vs JA] Skręt w prawo na zielonej strzałce
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "to" <t...@a...xyz> wrote in message
    news:4c17efe3$0$19172$65785112@news.neostrada.pl...

    > W ogóle sumowanie wykroczeń przy pojedynczym manewrze to jakaś bzdura, to
    > tak jakby morderce skazać osobno za zabójstwo, osobno za pobicie i osobno
    > za naruszenie nietykalności cielesnej.

    I jak najbardziej tak się daje mandaty...

    Sądzisz że jak po pijanemu przejedziesz kogoś na czerwonym
    świetle to mandat za czerwone światło ci umorzą czy za jazdę
    po pijaku, czy może za poturbowaie kogoś na pasach?

  • 42. Data: 2010-06-16 01:32:57
    Temat: Re: [KTO MA RACJE POLICJA vs JA] Skret wprawo na zielonej strza?ce
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message

    > Przecież się zatrzymał.
    > Tyle że musiał OMINĄĆ stojącą nie wiadomo dlaczego przeszkodę.
    > I tak bym się tłumaczył.

    Jak to nie wiadomo dlaczego? Przecież pas prawy jest do jazdy
    prosto i w prawo - mimo zielonej strzałki stoją Ci co jadą prosto.

    Zamiast kulturalnie poczekać na swoją kolejkę to próbował
    zaoszczędzić kilkanaście sekund, i teraz za to zapłaci duża
    ilością czasu i pieniędzy. Następnym razem mocno się zastanowi
    czy taki manewr mu się opłaca czy lepiej te kilka sekund poczekać.

  • 43. Data: 2010-06-16 01:45:59
    Od: to <t...@a...xyz>

    masti wrote:

    > a to że był to Bus a nie autobus zmienia twoje buractwo?

    A gdzie tu widzisz buractwo? Komuś w czymś przeszkodził? Spowodował
    jakieś zagrożenie?

  • 44. Data: 2010-06-16 01:47:55
    Od: to <t...@a...xyz>

    Pszemol wrote:

    > A jeśli autobus przepuszczał pieszych idących po pasach, których koleś
    > skręcający z lewego by nie zauważył?

    A jeśli wśród tych pieszych szłaby matka Rafała?! I jego wnuki z
    przyszłości?!

  • 45. Data: 2010-06-16 01:48:25
    Od: to <t...@a...xyz>

    Pszemol wrote:

    > Gdybyś skręcił z prawego to byłaby inna sprawa. Skręciłeś z lewego.

    I co w związku z tym?

  • 46. Data: 2010-06-16 01:49:19
    Od: to <t...@a...xyz>

    Pszemol wrote:

    > I jak najbardziej tak się daje mandaty...

    Niestety.

    > Sądzisz że jak po pijanemu przejedziesz kogoś na czerwonym świetle to
    > mandat za czerwone światło ci umorzą czy za jazdę po pijaku, czy może za
    > poturbowaie kogoś na pasach?

    Mówimy o wykroczeniach, nie mieszaj przestępstw z wykroczeniami.

  • 47. Data: 2010-06-16 05:28:46
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "to" <t...@a...xyz> wrote in message

    > I co w związku z tym?

    W związku z tym nie on tylko Policja ma rację. Proste?

  • 48. Data: 2010-06-16 05:30:06
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "to" <t...@a...xyz> wrote in message

    > Niestety.

    Dlaczego niestety?
    Sądzisz że sprawiedliwie byłoby gdyby było inaczej? Uzasadnij!

    > Mówimy o wykroczeniach, nie mieszaj przestępstw z wykroczeniami.

    Dlaczego nie?
    Czy do sumowania wykroczeń nie stosuje się takiej samej matematyki?

  • 49. Data: 2010-06-16 09:04:30
    Temat: Re: Skręt w prawo na zielonej strzałce
    Od: Tomek Glowka <s...@o...pl>

    On 16 Cze, 00:01, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>
    wrote:
    > Weź jutro za dnia machnij fotkę tej sygnalizacji, tak dla potomnych.
    > Tylko nie tosterem, na litość. ;)
    A norcem moze byc?
    http://www.norc.pl/pano/bfckdI6E/
    O ile dobrze rozumiem, Rafal stal tam gdzie to czerwone po prawej
    stronie zdjecia.
    pozdrawiam, tomek

  • 50. Data: 2010-06-16 09:26:48
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Rafał SP Gil" <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:hv8nop$7bg$...@i...gazeta.pl...

    > - popełnił pan dwa wykroczenia: 1. przejechanie skrzyżowania na czerwonym
    > świetle. 2. Skręt nie z tego pasa.

    jak dla mnie wszystko sie zgadza, przejechales za sygnalizator majac
    czerwone swiatlo, do drugiego sam sie przyznajesz