  • 11. Data: 2018-01-19 12:42:14
    Temat: Re: Kable rozruchowe
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    >Biorąc pod uwagę że nowe aku to koszt od 200zł już(do mojego 1,9jtd) to nie
    >widzę sensu wydawać 40zyli na kable

    To jak rozładuje ci się akumulator na zadupiu to zrozumiesz po co wozi się
    ze sobą kable ;)

    Pzdr

  • 12. Data: 2018-01-19 12:55:15
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    > W kauflandzie zas kabelki 25mm^2, i faktycznie - grubo miedzi, ale
    > przy cenie 40 zl to cos mi tu smierdzi - za tanio :-)
    > Stal miedziowana ? Aluminium miedziowane ?

    Jakas sciema. Robilem ostatnio kable rozruchowe i za 5m kabla spawalniczego
    16mm2 dalem 50zł.
    W chinach prawdziwe kable (z miedzią) kosztują wbrew pozorom wiecej niz u
    nas. Wiec slabo w to wierze ze te 25mm2 są z czystej miedzi. Pewnie z
    cynkiem.

    Pzdr

  • 13. Data: 2018-01-19 12:58:35
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2018-01-19 11:25, Kris wrote:

    > Biorąc pod uwagę że nowe aku to koszt od 200zł już(do mojego 1,9jtd) to nie widzę
    sensu wydawać 40zyli na kable

    I bedziesz jechal kupic akumulator, bo raz Ci sie przypadkowo zdolal
    rozladowac i po naladowaniu bedzie calkowicie sprawny, zamiast
    skorzystac z szybkiego odpalenia po kablu?

    --

    memento lorem ipsum

  • 14. Data: 2018-01-19 13:03:53
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Krokodylki sa z plastiku. Maja dwie metalowe wstawki, ale tylko jednak
    > podlaczona do kabla.

    Kable w takim okrągłym pokrowcu? Mam takie od paru lat, tylko krokodylki
    zmieniłem na solidniejsze po tym, jak się to plastikowe g...wno połamało.
    Jak potrzebowałem odpalić, to odpaliły :)

    --
    [ GSX 1300 R Hayabusa 2000r & Yaris I FL 1.3 Terra 2004r ]
    [ PMS+ PJ+ S+ p+ M- W P+:++ X+ L++ B+ M++ Z+++ T w- CB++ ]

  • 15. Data: 2018-01-19 13:04:58
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Kris <k...@g...com> wrote:

    > Biorąc pod uwagę że nowe aku to koszt od 200zł już(do mojego 1,9jtd) to
    > nie widzę sensu wydawać 40zyli na kable

    Wydać raz, wozić w bagażniku. U mnie leżą obok linki holowniczej.

  • 16. Data: 2018-01-19 13:07:13
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > w Lidlu kabelki z podswietleniem LED i 10mm^2, i wyglada na to, ze
    > tyle jest, a to w zasadzie wystarczy.

    Jak oni to podświetlenie zrobili? Kable są ze sobą połączone? Czy taki
    spadek mają, że aż na LEDa wystarcza? :D

    > No i wysyp "prostownikow", tych automatycznych, z wyswietlaczem LCD.

    Mam taką Lidlową ładowarkę, tylko bez wyświetlacza. Bardzo solidna.

  • 17. Data: 2018-01-19 13:07:23
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 19 stycznia 2018 12:43:21 UTC+1 użytkownik miumiu napisał:

    > To jak rozładuje ci się akumulator na zadupiu to zrozumiesz po co wozi się
    > ze sobą kable ;)
    Na ta okoliczność to jest assistance
    Ze dwa razy w ciągu kilku ostatnich lat mi auto na zadupiu zgasło- raz podjechali
    odpalili, innym razem jak michę olejową w środku lasu(dosłownie bo na grzyby
    jechałem) rozwaliłem to przyjechała laweta auto zabrała a ja na 3 dni zastępcze
    dostałem
    Kilkanaście zł miesięcznie chyba za to płace w mbanku

    A pozatym:
    Kawał linki, pasa czy innego łańcucha i odpalasz
    Taa wiem że diesli tak nie wolno były tu już dyskusje na ten temat.
    Moje dotychczasowe diesle jeszcze o tym nie wiedziały bo na pych, zaciąg odpalały

  • 18. Data: 2018-01-19 13:14:28
    Od: Kris <k...@g...com>

    Na pych szybciej;)

  • 19. Data: 2018-01-19 13:20:26
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A ja chyba ze 160 za akumulator do wolnossacego dizla 2,5. Sam pojechalem od razu
    oddalem stary i zamontowalem nowy.

  • 20. Data: 2018-01-19 13:22:16
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

> [...]
    >Taa wiem że diesli tak nie wolno były tu już dyskusje na ten temat.
    >Moje dotychczasowe diesle jeszcze o tym nie wiedziały bo na pych, zaciąg

    Są różne sytuacje, assistance nie kazdy ma, nie zawsze jest pełno samochodow
    w poblizu albo znajomi w zasięgu. Nie zawsze mozna samochod pchac (np na
    bagnistym polniaku nad zalewem). Nie zawsze jest ktos kto cie pchnie. Nie
    kazdy samochod ma hak do holowania ani jakis zaczep. Nie kazdy ma linke
    holowniczą. Linka pas łancuch? No powodzenia ze akurat bedziesz mial pod
    reka, w wystarczajacej dlugosci i dobrze to przywiążesz ;) Ale za to kazdy
    ma akumulator. Wystarczy wyczaic choc jeden samochod w okolicy i jestes
    uratowany ;)
    Poza tym o co ten krzyk, dobry kabel to w porywach 100zł, ale nawet takim za
    20 da sie odpalic samochod (po polgodzinnym ladowaniu :)

    Pzdr