  • 21. Data: 2018-01-19 13:36:05
    Temat: Re: Kable rozruchowe
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2018-01-19 13:14, Kris wrote:

    > Na pych szybciej;)

    I to jeszcze samemu ;). Rozrzady na pasku "kochaja" odpalanie na pych.

    --

    memento lorem ipsum

  • 22. Data: 2018-01-19 13:43:21
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 19 stycznia 2018 13:36:19 UTC+1 użytkownik elmer radi radisson
    napisał:

    > I to jeszcze samemu ;). Rozrzady na pasku "kochaja" odpalanie na pych.

    No i się zacznie;)
    Chipsy i colę trzeba kupić
    Wielokrotnie auta na pych odpalałem, wielokrotnie widziałem jak inni odpalają czasami
    sam swoim autem za holownik robiłem
    Z tym strzelaniem rozrządu od odpalania na pych to jak z yeti- wszyscy o tym mówią
    nikt nie widział;)

  • 23. Data: 2018-01-19 14:01:57
    Od: Kris <k...@g...com>

    napisał:

    > I to jeszcze samemu ;). Rozrzady na pasku "kochaja" odpalanie na pych.
    A samemu to co kablem rozruchowym zwalczysz?
    ale proponuje już zakończyć tą dyskusje bo jak tu ktoś pisał nie ma o co kopi
    kruszyć- kable kosztują równowartość dwóch butelek średniej jakości wódki
    W którymś momencie też kable ładne w opakowaniu kupiłem ale jak mi auto odpalić nie
    chciało to i tak szybciej było na pych, zaciąg niż bawić się w łączenie kablami,
    kilkunastominutowe doładowywanie i nie zawsze skuteczne próby odpalania. Widywałem
    kilka razy tak zczepione przez kilkanaście minut auta a i tak nie odpalało.
    Moje kable które kiedyś tam kupiłem, nienaruszone w oryginalnym opakowaniu ładnie
    ułożone w bagażniku powędrowały do nowego właściciela mojego autka

  • 24. Data: 2018-01-19 14:01:58
    Od: Kris <k...@g...com>

  • 25. Data: 2018-01-19 14:03:47
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2018-01-19 o 13:03, Adam Wysocki pisze:

    > Kable w takim okrągłym pokrowcu? Mam takie od paru lat, tylko krokodylki
    > zmieniłem na solidniejsze po tym, jak się to plastikowe g...wno połamało.
    > Jak potrzebowałem odpalić, to odpaliły :)

    Bo kablem to trzeba się umieć posłużyć. Dobrze złapać krokodylkiem,
    trochę nim pokręcić, żeby brudu w ten sposób nieco oskrobać - najłatwiej
    na klemach akumulatora. A widziałem jak ludzie po prostu przyszczypali
    byle jak i się dziwili, że zrobili sobie z kabla spawarkę...
    Ps. Mam takie same kable od lat, kilkakrotnie były użyte, działają.
    T.

  • 26. Data: 2018-01-19 14:27:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    radisson napisał:

> [...]
    >odpalają czasami sam swoim autem za holownik robiłem
    >Z tym strzelaniem rozrządu od odpalania na pych to jak z yeti-

    Jakies podobne mam wrazenie, ale wrocmy to meritum - teraz juz nie mam
    malucha, tylko duze kombi, do pchania to trzeba ze trzech ludzi, a do
    zapalenia pewnie mala gorka by sie przydala :-(

    A w dodatku tyl łapie brud - nie smialbym nikogo prosic o pomoc w
    pchaniu.
    Chyba, ze wozilbym zestaw rekawic roboczych.

    J.

  • 27. Data: 2018-01-19 14:28:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "miumiu" napisał w wiadomości grup
    >Poza tym o co ten krzyk, dobry kabel to w porywach 100zł, ale nawet
    >takim za 20 da sie odpalic samochod (po polgodzinnym ladowaniu :)

    No wlasnie chodzi o to, ze byc moze jest dobry kabel za 40 zl :-)

    J.

  • 28. Data: 2018-01-19 14:28:46
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Paskom rozrzadu to raczej obojetne czy na pych czy z rozrusznika. W obydwu
    przypadkach sila na pasku pochodzi od walu.

  • 29. Data: 2018-01-19 14:29:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >A ja chyba ze 160 za akumulator do wolnossacego dizla 2,5. Sam
    >pojechalem od razu oddalem stary i zamontowalem nowy.

    Gdzie tak tanio kupiles ... czy to bylo 5 lat temu ?

    J.

  • 30. Data: 2018-01-19 14:31:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Adam Wysocki" napisał w wiadomości grup
    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Jak oni to podświetlenie zrobili? Kable są ze sobą połączone? Czy
    >taki
    >spadek mają, że aż na LEDa wystarcza? :D

    Bateryjki w krokodylach :-)

    >Mam taką Lidlową ładowarkę, tylko bez wyświetlacza. Bardzo solidna.

    I to jest wada, bo teraz moglbys miec z wyswietlaczem, ale najpierw
    stara musi sie zepsuc :-)

    J.